Skip to main content
Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR


Toon eerste bericht

215 reacties

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 6 november 2020

@Joel M 

Beste, probleem is dat jullie geen BPOST track & trace code of barcode aangeleverd hebben wat het moeilijk maakt om naar mijn pakket te verwijzen bij BPOST.

 

Gr,

Johan


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2169 reacties
  • 6 november 2020

@jowe Sorry daarvoor.De leveringsdatum is nu voorzien op maandag 9/11/20.Groetjes,Joel


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 10 november 2020

@Joel M 

Beste Joel,

 

Gisteren is mijn V7 geleverd doch we zijn met de helpdesk een halve dag bezig geweest en de V7 wil niet connecteren met het internet.

Kan U mijn oude V5 terug activeren en de retour hiervan annuleren (is nog niet verzonden) en kan ik de V7 retourneren (verzendpapieren nodig).

Alvast bedankt,

J


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 10 november 2020

@jowe  Ik ga het nodige doen. Groetjes, Antonella


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 10 november 2020

@AntonellaD 

Dag Antonella,

Wat is de status en hoe kan ik de V7 retourneren.

Alvast bedankt voor je hulp,

Johan


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 10 november 2020

@jowe Je krijgt vandaag nog een mail ter bevestiging. Groetjes, Antonella


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 10 november 2020

@AntonellaD 

 Beste Antonella,

Heel erg bedankt voor je hulp zojuist de email ontvangen.

Groetjes,

Johan


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 10 november 2020

@jowe Heel graag gedaan! :wink: Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 november 2020

Beste

 

We hebben thuis een flex pack met all sports inbegrepen

Kunnen wij onze decoder omruilen naar een android tv decoder?

Groeten Anthony


Martin
  • 33450 reacties
  • 20 november 2020

FYI: dat zal volgens mij geen probleem vormen maar dat kan iemand van proximus zelf uitvissen en er dan voor zorgen, als  er vanavond niet mee gereageerd wordt dan zal het voor maandag zijn, aangezien zij in het weekend niet langskomen.


Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 70 reacties
  • 20 november 2020

waarom zou je omwisselen?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 november 2020

@anthonyv96 Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic. Je komt in aanmerking. Zal ik de omruiling voor jou in orde maken? Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 47 reacties
  • 21 december 2020

Is er een mogelijkheid om de Android TV decoder aan te kopen ipv te huren? Mijn ervaring leert me dat je langer dan 5 jaar dezelfde decoder behoudt zonder dat deze vervangen/geupgraded wordt. Ik ken verschillende mensen met de witte Bbox en Bbox 2 en oude decoder waarvoor ze maandelijks huur betalen. Indien ze deze willen omruilen dan moeten ze opleg betalen. Vandaar de vraag om deze aan te kopen


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4395 reacties
  • 21 december 2020

Nee dit is reeds geruime tijd (spijtig genoeg) niet meer mogelijk (enkel in huur of gratis in sommige packs)

Mogelijks is dit niet conform de EU richtlijn “vrijheid keuze eindapparatuur”

→ best misschien de vraag stellen aan de mediaregulatoren (er is sinds midden 2020 een BEREC richtlijn m.b.t. vrijheid van modemkeuze maar onze BIPT die ervan deel uitmaakt zwijgt nog steeds in alle talen)

 

“Opleg” dient u voor zover mij bekend nooit te betalen voor vervanging = vervanging mogelijk of niet mogelijk bv. een totaal verouderde Bbox2 zal normalerwijze op vraag gewoon vervangen worden door een Bbox3

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 december 2020

@martege  Ik bevestig hierbij de info van @M_016 dat het niet mogelijk is om de Android TV decoder aan te kopen. Groetjes, Antonella


Martin
  • 33450 reacties
  • 21 december 2020
M_016 schreef:

Nee dit is reeds geruime tijd (spijtig genoeg) niet meer mogelijk (enkel in huur of gratis in sommige packs)

Mogelijks is dit niet conform de EU richtlijn “vrijheid keuze einsapparatuur)

→ best misschien de vraag stellen aan de mediaregulatoren (er is sinds midden 2020 een BEREC richtlijn m.b.t. vrijheid van modemkeuze maar onze BIPT die ervan deel uitmaakt zwijgt nog steeds in alle talen 

 

“Opleg” dient u voor zover mij bekend nooit te betalen voor vervanging = vervanging mogelijk of niet mogelijk bv. een totaal verouderde Bbox2 zal normalerwijze op vraag gewoon vervangen worden door een Bbox3

 

En moet er dan de oplossingen aanbieden bij problemen in het geval je problemen hebt met een modem die je zelf gekozen gekocht hebt , bvb problemen met decoder enz…. aan wat gaat het dan liggen aan wie gaat het dan liggen, ik zie de miserie alleen maar vergroten, enfin dit is maar mijn mening natuurlijk


Harald_02
  • Practitioner
  • 30 reacties
  • 8 februari 2021

Op 04/91/21 overgestapt van Tuttimus naar Flex intens en Proximus is tot heden niet in geslaagd de twee aangevraagde v7 en wifi-booster te bezorgen.

Aanrekening gekregen met kosten voor decoder omdat ik hem nog niet teruggestuurd heb, gratis wifi booster aangerekend, een gsm-abo te duur aangerekend en mijn overstappremie niet verrekend.

5 keer voor gebeld, telkens zou alles in orde komen .... NOPPES

Het zijn intussen twee dossiers aangemaakt en ik zou gebeld worden, niet dus.

Ik geb in 32 jaar klant zijn bij Belgacom/Proximus al veel stoten beleeft, maar dit is ronduit belachelijk.

Geen bevestigingsmail over mijn overstap ontvangen, wel herinneringsmails en sms berichten om mijn decoder terug te sturen zonder de nieuwe reeds ontvangen te hebben.

 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 9 februari 2021

@Harald_02  Dag Harald, ik heb het dossier, wat nog niet in behandeling was, bij me genomen. Ik zal dit morgen( vandaag werk ik op Soci.Media) in orde maken en je contacteren. Tot morgen. Luc


Harald_02
  • Practitioner
  • 30 reacties
  • 9 februari 2021

@Luc.M bedankt dat jij ervoor wilt kijken.

Groetjes,

Harald


  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 4 juli 2021

@AntonellaD Hallo,  u heeft mij enige tijd super goed geholpen.

Ik heb een vraagje ivm de V7, wij hebben deze nu al enkele maanden en zijn er super tevreden over!

Maar graag willen wij andere streamingdiensten en apps ook in de slaapkamer willen bekijken, daar staat helaas nog een oudere decoder waar we enkel netflix op hebben.

 

Is het mogelijk dat deze omgeruild kan worden naar ook een v7 ?   Zijn er super tevreden van en vinden het dan jammer dat dit enkel in de woonkamer gebruikt kan worden.

Alvast bedankt

Groeten Koen


Martin
  • 33450 reacties
  • 4 juli 2021

Morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs, die je zeker hiermee kunnen verder

helpen, (daarom niet met zekerheid dat AntonllaD morgen ook langskomt)


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2169 reacties
  • 5 juli 2021

@Koentjuh Vrijdag 9/7/21 gaat de V7 decoder geleverd worden via Bpost.De oude V6 decoder kan u dan gratis terugsturen via de labels die u via mail gaat ontvangen(kijk ook steeds in uwspam).Groetjes,Joel


  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 6 juli 2021

@Joel M Dank u voor de snelle hulp, hier zijn we blij mij ! :grinning:


  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 9 juli 2021

@Joel M ik heb deze vandaag mogen ontvangen.

Ik merkte meteen op dat dit wederom een ander model is als ik de woonkamer

Ook is het de “oude” interface en zie ik geen optie op apps te installeren zoals youtube, twitch, disney, etc.. 

Moet dit nog een update krijgen?  Nu kunnen we nog steeds geen andere stream diensten bekijken zoals in de woonkamer en dat was de reden dat we een omwisseling vroegen..

 

Bedankt


Martin
  • 33450 reacties
  • 9 juli 2021

als er een v7 in je woonkamer staat, dan zou de nieuwe v7 decoder die geleverd werd het zelfde model moeten zijn van de woonkamer.

Android V7 Decoder

mss heb je een V6 decoder ontvangen zie voor verschillende modellen decoders hier → Decoders | Proximus