Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?
Meer info :
De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.
De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.
Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.
Beste, probleem is dat jullie geen BPOST track & trace code of barcode aangeleverd hebben wat het moeilijk maakt om naar mijn pakket te verwijzen bij BPOST.
Gr,
Johan
Beste Joel,
Gisteren is mijn V7 geleverd doch we zijn met de helpdesk een halve dag bezig geweest en de V7 wil niet connecteren met het internet.
Kan U mijn oude V5 terug activeren en de retour hiervan annuleren (is nog niet verzonden) en kan ik de V7 retourneren (verzendpapieren nodig).
Alvast bedankt,
J
Dag Antonella,
Wat is de status en hoe kan ik de V7 retourneren.
Alvast bedankt voor je hulp,
Johan
Beste Antonella,
Heel erg bedankt voor je hulp zojuist de email ontvangen.
Groetjes,
Johan
Beste
We hebben thuis een flex pack met all sports inbegrepen
Kunnen wij onze decoder omruilen naar een android tv decoder?
Groeten Anthony
FYI: dat zal volgens mij geen probleem vormen maar dat kan iemand van proximus zelf uitvissen en er dan voor zorgen, als er vanavond niet mee gereageerd wordt dan zal het voor maandag zijn, aangezien zij in het weekend niet langskomen.
waarom zou je omwisselen?
Is er een mogelijkheid om de Android TV decoder aan te kopen ipv te huren? Mijn ervaring leert me dat je langer dan 5 jaar dezelfde decoder behoudt zonder dat deze vervangen/geupgraded wordt. Ik ken verschillende mensen met de witte Bbox en Bbox 2 en oude decoder waarvoor ze maandelijks huur betalen. Indien ze deze willen omruilen dan moeten ze opleg betalen. Vandaar de vraag om deze aan te kopen
Nee dit is reeds geruime tijd (spijtig genoeg) niet meer mogelijk (enkel in huur of gratis in sommige packs)
Mogelijks is dit niet conform de EU richtlijn “vrijheid keuze eindapparatuur”
→ best misschien de vraag stellen aan de mediaregulatoren (er is sinds midden 2020 een BEREC richtlijn m.b.t. vrijheid van modemkeuze maar onze BIPT die ervan deel uitmaakt zwijgt nog steeds in alle talen)
“Opleg” dient u voor zover mij bekend nooit te betalen voor vervanging = vervanging mogelijk of niet mogelijk bv. een totaal verouderde Bbox2 zal normalerwijze op vraag gewoon vervangen worden door een Bbox3
Nee dit is reeds geruime tijd (spijtig genoeg) niet meer mogelijk (enkel in huur of gratis in sommige packs)
Mogelijks is dit niet conform de EU richtlijn “vrijheid keuze einsapparatuur)
→ best misschien de vraag stellen aan de mediaregulatoren (er is sinds midden 2020 een BEREC richtlijn m.b.t. vrijheid van modemkeuze maar onze BIPT die ervan deel uitmaakt zwijgt nog steeds in alle talen
“Opleg” dient u voor zover mij bekend nooit te betalen voor vervanging = vervanging mogelijk of niet mogelijk bv. een totaal verouderde Bbox2 zal normalerwijze op vraag gewoon vervangen worden door een Bbox3
En moet er dan de oplossingen aanbieden bij problemen in het geval je problemen hebt met een modem die je zelf gekozen gekocht hebt , bvb problemen met decoder enz…. aan wat gaat het dan liggen aan wie gaat het dan liggen, ik zie de miserie alleen maar vergroten, enfin dit is maar mijn mening natuurlijk
Op 04/91/21 overgestapt van Tuttimus naar Flex intens en Proximus is tot heden niet in geslaagd de twee aangevraagde v7 en wifi-booster te bezorgen.
Aanrekening gekregen met kosten voor decoder omdat ik hem nog niet teruggestuurd heb, gratis wifi booster aangerekend, een gsm-abo te duur aangerekend en mijn overstappremie niet verrekend.
5 keer voor gebeld, telkens zou alles in orde komen .... NOPPES
Het zijn intussen twee dossiers aangemaakt en ik zou gebeld worden, niet dus.
Ik geb in 32 jaar klant zijn bij Belgacom/Proximus al veel stoten beleeft, maar dit is ronduit belachelijk.
Geen bevestigingsmail over mijn overstap ontvangen, wel herinneringsmails en sms berichten om mijn decoder terug te sturen zonder de nieuwe reeds ontvangen te hebben.
Groetjes,
Harald
Ik heb een vraagje ivm de V7, wij hebben deze nu al enkele maanden en zijn er super tevreden over!
Maar graag willen wij andere streamingdiensten en apps ook in de slaapkamer willen bekijken, daar staat helaas nog een oudere decoder waar we enkel netflix op hebben.
Is het mogelijk dat deze omgeruild kan worden naar ook een v7 ? Zijn er super tevreden van en vinden het dan jammer dat dit enkel in de woonkamer gebruikt kan worden.
Alvast bedankt
Groeten Koen
Morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs, die je zeker hiermee kunnen verder
helpen, (daarom niet met zekerheid dat AntonllaD morgen ook langskomt)
Ik merkte meteen op dat dit wederom een ander model is als ik de woonkamer
Ook is het de “oude” interface en zie ik geen optie op apps te installeren zoals youtube, twitch, disney, etc..
Moet dit nog een update krijgen? Nu kunnen we nog steeds geen andere stream diensten bekijken zoals in de woonkamer en dat was de reden dat we een omwisseling vroegen..
Bedankt
als er een v7 in je woonkamer staat, dan zou de nieuwe v7 decoder die geleverd werd het zelfde model moeten zijn van de woonkamer.
mss heb je een V6 decoder ontvangen zie voor verschillende modellen decoders hier → Decoders | Proximus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.