Momenteel staat de piloot van deze decoder gepland eind oktober en een soft launch in januari 2020.
Deze timings zijn onder voorbehoud van een goede kwaliteit van de firmware en stabiliteit van de V7 decoder box.
Hopelijk is hij er vlug, want mijn V6 moet ik iedere dag eens resetten. Loopt iedere keer vast.
Ik ben tester van de V7 box en tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Alles werkt vlot. De menu was wel even aanpassen maar ben je snel gewoon.
Toch wel benieuwd naar de shadow functie. Shadow komt pas in februari beschikbaar volgens de website.
weet je ook als die Shadow app zal in dienst komen op de V7 decoder zal dit cloud gaming abonnement dan inbegrepen zijn voor de testers?
Shadow zal wel apart account zijn. De service is wel duur min 12euro per maand zonder spel moet je nog apart kopen.
Bedankt voor de bijkomende info.
12,99€/mois seulement > https://shadow.tech/befr/
je zegt :
Shadow komt pas in februari beschikbaar volgens de website.
Over welke website heb je het dan juist?
weet er iemand of de nieuwe interface ook naar de v5/V6 komt
want ze komen mijn v4 vervangen maar als die nieuwe interface toch niet naar de v5/V6 komt kan ik beter nog even wachten op de V7
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.