Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?
Meer info :
De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.
De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.
Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.
Dag Joel,
Done gegevens opgeslagen.
Gr,
Johan
Done,
Profielgegevens aangepast, nu hopen op een V7 decoder.
Gr,
Johan
Beste Joel,
Heel erg bedankt voor je hulp,
Prettig weekend,
Johan
Beste
Ik heb de V6 decoder met een Flex pack.
Wat zijn de voordelen van de V7 tgo de V6?
Zijn de ‘bugs’ die ik hier zie reeds opgelost (hernummeren posten, ...)?
Is de Netflix app stabieler?
Zo ja, dan zou ik graag weten of de V6 kan worden ingeruild voor de V7.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen
Alvast bedankt
Beste,
Ik heb net mijn huidige pack omgezet naar een Flex S, ik heb nog een V5 Decoder.
Kom ik in aanmerkingen voor de nieuwe Android V7? Heb mijn gegevens aangevuld op mijn profiel.
maandag pas kunnen de prox forummedewerkers dit verder natrekken als ze hier terug langskomen op het forum
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
Groetjes,
Luc
Groetjes,
Luc
Hey
Groetjes,
Luc
Groetjes,
Luc
Hey
Alvast bedankt
Hi guys,
Kunnen jullie hier aub een keer naar kijken?
thanks
Hi,
ik heb deze week mijn oude pakket overgezet naar een Flex, worden mijn 2 decoders nu omgezet naar de nieuwe v7?
thnx
Dat is heel raar, heb die nooit aangekocht zaten in mijn vorig abonnement dat ik deze week heb omgezet naar Flex. Dacht trouwens dat de eerste decoder standaard in mijn Flex zou zitten?
Mvg
Tom
FYI: In de oude/andere packs, zat de 1ste decoder ook inbegrepen in de packprijs, maar als je er zelf ene aankocht, toen dit nog kon, ging er 8€ af van je packprijs.
Je mag mij alvast 1 bezorgen, voor de 2de wacht ik dan mijn factuur af
Bedankt
Tom
Decoder heb ik nog niet ontvagen kan je de status ivm de levering nakijken.
We moesten nog een pakket vandaag ontvangen via BPOST en dit is misgelopen,
melde dat het adres onbereikbaar was.
Het adres is correct wel ligt ons oneven huisnummer aan de wegzijde van de huizen met even nummers en is duidelijk aangegeven vanop de weg.
Alvast bedankt,
Johan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.