kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Loopt het dan wel synchroom als je de decoder herstart hebt?
Geert
Dan loopt alles even normaal, maar na enkele dagen gaat beeld weer haperen, klank niet syncroon,....
Beste
Bij deze ingevuld.
Hopend op beterschap!
Arne
Het merendeel van de tijd zetten we zowel tv als digicorder af met afstandsbediening. Dus standby neem ik aan
Dit maakt het nog erger...
ik zie dat je een fiberaansluiting hebt, heb je ook de fibermodem al eens zonder stroom gezet voor 15 sec en nadien de bbox en ten slotte de android decoder?
Groeten
Geert
Hallo,
ook wij ervaren dit probleem. Kan hier nog iets aan gedaan worden?
alvast erg bedankt!
Wij hebben hier hetzelfde probleem.
Na opstarten geen probleem, maar enkele uren later terug niet meer synchroon.
Kunnen jullie eens checken?
Mvg,
Jochen
Kan je naar onze lijn ook even kijken aub? Alvast bedankt. Ik had een berichtje voor Jochen geschreven, maar geen antwoord gekregen.
Kan dit bij ons ook worden aangepast? Hebben dit een paar maanden geleden ook aan de hand gehad..
groet
Probleem blijft aanslepen, wifi in huis laat ook te wensen over en nu is het beeld via digicorder ook nog eens veel te kleurrijk en helemaal uit balans. Sinds ik klant ben bij Proximus niks da problemen. Ik bel deze week om alles stop te zetten. Ik ben het beu! En dit na 1 maand...
Hello how can this be solved? i barely u use tv decoder. wanted to rent a movie and jesus 5e thrown in water unwatchable (MINION MOVIE). I mean the sound and picture is of by maybe 3-4 seconds... also on all channels. nothing to do with tv or sound system as ps4 and 5 and Netflix via smart tv works perfectly.
how to fix it?
@ Martin reset decoder did not improve anything been there done that.. im a technical teacher so i of course did the basics. but reseting decoder was just a waste of time for me at least. also surround or no surround same shit
Then there is no other option and this is waiting until tomorrow a proximus employee can help you further
Wij hebben hier hetzelfde probleem. Bij opnames blijft het beeld even hangen en daarna loopt geluid en beeld niet meer synchroon. Als we de opname even pauzeren loopt het weer gelijk voor een paar seconden en dan zelfde probleem: Hapering → beeld/geluid niet meer insync.
Kan hier iets aan gedaan worden?
Al heropgestart en gereset, beide zonder oplossing.
Dit probleem kan ook veroorzaakt worden doordat de communicatie tussen de decoder en de tv niet optimaal is. Je kan het geluid op stereo zetten of teten met een ander TV-toestel.
Als het een smart tv kan je in de instellingen of op de support site van het tv merk nakijken of er updates zijn.
Ik heb ook het probleem. Wel niet constant maar op een dag paar keer en dan verzet ik van post en dan is het even opgelost. Kunnen jullie mij helpen?
je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.
Groeten
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.