Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.


Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...


215 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Vroegen ze toen naar het GID nummer?

 

Geert

Neen, ze verwezen me direct terug naar Proximus.

Kan je mij GID nummer bezorgen? Dan probeer ik het opnieuw

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Dat kan enkel telefonisch, 

Kan je een (GSM) nr. vermelden op je profiel waarop we je kunnen bereiken?

 

Geert

Gsm nummer toegevoegd

Beste, 

vandaag hetzelfde probleem, kan geen HLN+ artikels meer lezen. 
@proximus : kunnen jullie dit eens nazien? 
Tnx 

Reputatie 7
Badge +5

@Hans Bla Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

@DaisyS   , klantgegevens zijn toegevoegd. 
Alvast bedankt. 

@DaisyS @HadewychT @GeertC ,

tot op heden kan ik nog altijd geen HLN+ artikels lezen. Kunnen jullie dit nog eens bekijken? Thnx 

Reputatie 7
Badge +4

@Hans Bla Ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons staat alles goed. Ik heb een mail naar HLN gestuurd zodat zij dit ook aan hun kant in orde kunnen maken. 

Reputatie 7
Badge +4

@Hans Bla HLN vraagt om een nieuwe account aan te maken. Daarna zou alles terug in orde moeten zijn. 

Ik lijk hetzelfde issue te hebben, kan geen toegang krijgen tot HLN+, proximus website geeft aan dat mijn account correct gekoppeld zou zijn. (maar geen toegang tot HLN+)
Hebben jullie voldoende met de info in mijn profiel, aub?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Glen ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons staan de instellingen goed. Ik heb HLN gecontacteerd om dit verder na te kijken

Reputatie 7
Badge +4

@Glen HLN heeft een aanpassing gedaan. Je zou ten laatste morgen een mail moeten ontvangen om je account in te stellen. 

Hallo, hier hetzelfde probleem. Mijn account van Proximus lijkt nog gelinkt aan HLN maar ik heb geen actief abonnement meer en kan niet meer op de plus artikels van HLN. Kunnen jullie mij hier bij helpen?

@Glen HLN heeft een aanpassing gedaan. Je zou ten laatste morgen een mail moeten ontvangen om je account in te stellen. 

@HadewychT : Geen mail van HLN ontvangen maar zonet getest en nu wel in orde. Bedankt voor je hulp!

Groetjes

Reputatie 7
Badge +4

@Glen Blij te horen dat het terug werkt. Veel leesplezier. 

Ook wij kunnen geen HLN artikels meer lezen. Kunnen jullie dit even nazien? Bedankt  !

Idem, ik zit ook zonder toegang. Gelieve ook eens te checken, bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

@Valdem @JeroenDebrouwer Kunnen jullie het email adres dat je gebruikt om in te loggen voor HLN+ toevoegen aan je forum profiel?

@Valdem @JeroenDebrouwer Kunnen jullie het email adres dat je gebruikt om in te loggen voor HLN+ toevoegen aan je forum profiel?

aangevuld!

Idem! 

Reputatie 7
Badge +5

@Valdem @JeroenDebrouwer Voor jullie beide staat het correct in onze systemen, ik raad je aan om eens contact op te nemen met DPG media. Hiervoor zul je je GID nummer nodig hebben, deze kan je verkrijgen via onze 080022800.

Idem hier. Abo staat op inactief bij HLN.

Kunnen jullie dit ook eens nakijken aub?

Reputatie 7
Badge +4

@BrtBtrs Aan de hand van het klantennummer in je profiel vind ik enkel mobiele gegevens terug en geen HLN-abonnement. Ook aan de hand van het nr voor HLN dat je daar ingaf vind ik het niet terug. Kan je in je profiel het mailadres of klanten- of lijnnummer van je internetabonnement nog ingeven zodat we dit verder voor je kunnen nakijken ?

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

@BrtBtrs Aan de hand van het klantennummer in je profiel vind ik enkel mobiele gegevens terug en geen HLN-abonnement. Ook aan de hand van het nr voor HLN dat je daar ingaf vind ik het niet terug. Kan je in je profiel het mailadres of klanten- of lijnnummer van je internetabonnement nog ingeven zodat we dit verder voor je kunnen nakijken ?

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

De gegevens zijn aangepast in mijn profiel @HadewychT 

Reageer