Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

Idem, ik zit ook zonder toegang. Gelieve ook eens te checken, bedankt!

Ook wij kunnen geen HLN artikels meer lezen. Kunnen jullie dit even nazien? Bedankt  !

Reputatie 7
Badge +4

@Glen Blij te horen dat het terug werkt. Veel leesplezier. 

@Glen HLN heeft een aanpassing gedaan. Je zou ten laatste morgen een mail moeten ontvangen om je account in te stellen. 

@HadewychT : Geen mail van HLN ontvangen maar zonet getest en nu wel in orde. Bedankt voor je hulp!

Groetjes

Hallo, hier hetzelfde probleem. Mijn account van Proximus lijkt nog gelinkt aan HLN maar ik heb geen actief abonnement meer en kan niet meer op de plus artikels van HLN. Kunnen jullie mij hier bij helpen?

Reputatie 7
Badge +4

@Glen HLN heeft een aanpassing gedaan. Je zou ten laatste morgen een mail moeten ontvangen om je account in te stellen. 

Reputatie 7
Badge +4

@Glen ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons staan de instellingen goed. Ik heb HLN gecontacteerd om dit verder na te kijken

Ik lijk hetzelfde issue te hebben, kan geen toegang krijgen tot HLN+, proximus website geeft aan dat mijn account correct gekoppeld zou zijn. (maar geen toegang tot HLN+)
Hebben jullie voldoende met de info in mijn profiel, aub?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Hans Bla HLN vraagt om een nieuwe account aan te maken. Daarna zou alles terug in orde moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +4

@Hans Bla Ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons staat alles goed. Ik heb een mail naar HLN gestuurd zodat zij dit ook aan hun kant in orde kunnen maken. 

@DaisyS @HadewychT @GeertC ,

tot op heden kan ik nog altijd geen HLN+ artikels lezen. Kunnen jullie dit nog eens bekijken? Thnx 

@DaisyS   , klantgegevens zijn toegevoegd. 
Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +5

@Hans Bla Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Beste, 

vandaag hetzelfde probleem, kan geen HLN+ artikels meer lezen. 
@proximus : kunnen jullie dit eens nazien? 
Tnx 

Gsm nummer toegevoegd

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Dat kan enkel telefonisch, 

Kan je een (GSM) nr. vermelden op je profiel waarop we je kunnen bereiken?

 

Geert

Neen, ze verwezen me direct terug naar Proximus.

Kan je mij GID nummer bezorgen? Dan probeer ik het opnieuw

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Vroegen ze toen naar het GID nummer?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC  Ik ben zeker dat HLN de GID code nodig heeft  kan je deze via een PV bericht sturen naar @bijterke  Bedankt.

Heb ik idd gedaan. 

HLN wijst naar Proximus, Proximus naar HLN ... en de klant staat in de kou

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Opnieuw hebben we alles nagekeken, alles staat correct gekoppeld.

Heb je al eens met HLN zelf contact opgenomen?

 

Geert

Ter info: Maandag komen de PX forummedewerkers (moderatoren) hier terug langs en kunnen zij dan verder de stand van zaken natrekken om je verder te helpen hiermee.

Ik weet niet of je reeds op deze vraag geantwoord hebt → 

@MrRonsof Je myproximus en HLN profiel zijn reeds gekoppeld aan elkaar. Welke fout krijg je? Dat je niet kan aanmelden of geen abonnement?

 

Beste proximus,

Mijn probleem is  nog steeds niet opgelost. Meerdere uren in wacht, een ticket dat werd aangemaakt en waarop ik binnen de 48 uur antwoord zou op krijgen (not), meer uren in wacht en daarna wachtend op een  telefoontje terug dat er nog altijd niet geweest is.

Ik ben het beu ! Ik betaal voor service en als ik die niet krijg moet ik sterk overwegen niet meer te betalen. 

Los het op graag!

Reputatie 5
Badge +2

@MrRonsof Je myproximus en HLN profiel zijn reeds gekoppeld aan elkaar. Welke fout krijg je? Dat je niet kan aanmelden of geen abonnement?

Hallo proximus

 

Mijn probleem is nog niet opgelost. Wanneer gaat dit terug werken?

Reageer