Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

Zal wel geduld hebben ...thx voor de reactie😉

Pas dinsdag komen ze hier terug op het forum want tijdens weekends en feestdagen komen ded proximus forummedewerkers hier niet langs op het forum, maar je kunt wel de helpdesk raadplegen indien je dit wenst (tot 22u) op het gratis nummer 080022800

Hier zelfde probleem,

Hln heeft al geantwoord...zelfde mail als hierboven..

Staat op inactief en Proximus heeft nog niet geactiveerd of heeft gid nummer nodig .…

Van Proximus nog niks gehoord.…

Irritant natuurlijk 🙄

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Maandag is paasmaandag Proximus werkt dan op zondagdienst.

ja en de kans dat nu nog iemand van proximus reageert is klein en zal het wachten zijn tot maandag aangezien  zij hier niet langskomen tijdens de weekends en feestdagen.

van zodra een proximus forummedewerker hier je post leest zullen ze u dit direct kunnen mededelen gisteren hebben ze die nog voor anderen hier ook doorgegeven via het forum.

Fingers crossed… (mijn initiële post dateert al van een paar dagen geleden)...😕

van zodra een proximus forummedewerker hier je post leest zullen ze u dit direct kunnen mededelen gisteren hebben ze die nog voor anderen hier ook doorgegeven via het forum.

normaal vraagt HLN achter de GID code om dit verder in te stellen → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum

E-press HLN = Het antwoord van het laatste nieuws.

Ontvangen mail van HLN met wat te doen:
 

Bedankt. Dat had ik inderdaad in een andere thread ook gelezen en alles gaat goed, tot het ‘molentje’ een hele tijd blijft draaien tot ik de mededeling krijg dat ‘er iets is misgegaan’.
Dan maar weer naar de klantendienst van HLN (dat ging relatief snel) die mij konden meedelen dat Proximus mijn abo niet zou verlengd hebben. Ze konden dat eens nakijken, maar hadden daarvoor mijn GID nummer nodig.

Ik ken dat nummer niet, maar geen probleem: via de Proximus App  is dat terug te vinden op ‘My e-Press’… niet dus…

Op de chat - voor zover hij werkt - krijg je dan een bot die uiteraard geen uitleg kan geven en ‘een medewerker’ komt niet opdagen, dat probeer ik al een paar dagen. Telefonisch contact: wachttijden van minstens een half uur. Mail: een veelvoud aan keuzes maar niets dat betrekking heeft op mijn probleem.

Waar is de tijd (ref. Geert Hoste) van Swaaaaaaa….. toen je nog geholpen werd…

Enfin, iemand een tip waar ik dat GID nummer kan vinden ?

Reputatie 7
Badge +3

 

 

 

Hide content

 

 

 

Oeps had niet gezien dat Martin reeds hetzelfde heeft gepost

Reputatie 7
Badge +3

 

 

 

Oeps had niet gezien dat Martin reeds hetzelfde heeft gepost

 

 

normaal vraagt HLN achter de GID code om dit verder in te stellen → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum

E-press HLN = Het antwoord van het laatste nieuws.

Ontvangen mail van HLN met wat te doen:
1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is,
moet de rechthebbende status opnieuw vrijgegeven worden door hun. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).
2. Vervolgens activeer je het pakket opnieuw via www.hln.be/proximus
Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
- Log in met jouw proximus account.
- Log in met jouw Het Laatste Nieuws account.
Er wordt opnieuw een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.
We raden je aan deze activatie uit te voeren via een computer of laptop en niet via een smartphon of tablet.
3. Indien de activatie niet lukt, bezorg ons jouw persoonlijke GID code.
Wij kunnen vervolgens controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.
Contacteer HLN op het nummer 02/454.25.90 / Optie 2

Ga eens kijken bij HLN op deze pagina  https://myaccount.hln.be/#/subscription

bij ACTIEVE ABONNEMENTEN  zie je normaal gezien volgende

HET LAATSTE NIEUWS PROXIMUS

Nummer: xxxxxxxx ( 7 cijfers)

Looptijd

xx/xx/xxxx - xx/xx/xxxx ( dag,maand, jaartal)

Bij looptijd kijken of de datum nog niet verstreken is. Als de looptijd is verstreken dan krijg je deze mededeling/melding bij de artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”).  =  Proximus heeft  je HLN abonnement niet herbevestigd.

 

Ik krijg dit te zien:
 

Na koppeling blijft het abo nog steeds op inactief staan.

Ik heb ook HLN gecontacteerd en momenteel heb ik enkel hetzelfde bericht als @maesbas gekregen.

Dit 😀

 

En wat zeggen ze bij HLN?

Bij mij staat het abo sinds gisteren op inactief, na het koppelen, krijg ik de melding dat het succesvol gekoppeld is maar status blijft inactief. Ik krijg dus zelfs geen looptijd te zien.

 

ik ben bij mij ook eens gaan kijken want ik lees het HLN niet meer (veranderd van krant) en ik zie ook dat de looptijd  verstreken is op het einde verleden jaar, maar ik krijg wel die melding niet en kan die artikels nog lezen. 

Wat ik hier ook al verschillende keren gelezen heb, is dat het niet altijd de reden is om reden dat de looptijd verstreken is. 
Enfin dit zijn louter mijn bevindingen en is het uiteraard zoals Pat52 zegt toch best eens te controleren.

Reputatie 7
Badge +3

Ga eens kijken bij HLN op deze pagina  https://myaccount.hln.be/#/subscription

bij ACTIEVE ABONNEMENTEN  zie je normaal gezien volgende

HET LAATSTE NIEUWS PROXIMUS

Nummer: xxxxxxxx ( 7 cijfers)

Looptijd

xx/xx/xxxx - xx/xx/xxxx ( dag,maand, jaartal)

Bij looptijd kijken of de datum nog niet verstreken is. Als de looptijd is verstreken dan krijg je deze mededeling/melding bij de artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”).  =  Proximus heeft  je HLN abonnement niet herbevestigd.

 

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem met e-press HLN. Ik heb zelf ook nog geen oplossing gevonden.

Reageer