Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

Hier ook van’t zelfde!!

Tot week geleden kon ik alles lezen,nu ineens niet meer!!

Zowel contact gehad met Proximus én Laatste nieuws!!

Geen oplossing!!

Vraag me af wat nu nog te doen..😡

Krant stuurt je vaneigens terug naar Proximus..

lijkt een spelletje van lange adem dat niet opgelost geraakt!!

Reputatie 7
Badge +5

@MarioR Ik heb je account eens gereset. Kan je het nu nogmaals proberen? 

Indien het niet zou werken raad ik je aan om eens contact op te nemen met HLN. Hiervoor heb je inderdaad je GID nummer voor nodig, deze kan je helaas enkel telefonisch verkrijgen.

@DaisyS Is er voor mij al een oplossing in zicht? Ik kreeg ook nog dezelfde standaardmail van de klantenservice van HLN als eerder in dit topic vermeld (met de tip naar GID-nr. te vragen). Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

@rsca_rsca Het enige wat wij voorzien is de koppeling tussen beide waardoor je gratis gebruik kan maken van HLN+.

Voor meer informatie kan je je best richten naar DPG media.

...

Update: het is inmiddels actief en dus in orde. De looptijd van het digitale abonnement bedraagt 1 jaar. Is dat standaard? Wat gebeurt er na deze looptijd?

@tina.b  @HadewychT 

In afwachting van een antwoord op bovenstaande vragen:

  • Kan het zijn dat het digitale abonnement op HLN nu reeds actief is en prima werkt, maar dat volgens de account op HLN het abonnement pas over 2 dagen van start gaat?
  • Is het correct dat je met dit digitale abonnement zowel van de blauwe als rode app van HLN gebruik kan maken?

@tina.b  @HadewychT 

Is het gebruikelijk dat men op HLN 48 uur moet wachten op activatie nadat men via de gekende stappen het digitale abonnement dat men via Proximus kan verkrijgen heeft aangevraagd?

Op dit moment staat er bij mij op HLN bij actieve abonnementen Het Laatste Nieuws Proximus: “in verwerking”.

Update: het is inmiddels actief en dus in orde. De looptijd van het digitale abonnement bedraagt 1 jaar. Is dat standaard? Wat gebeurt er na deze looptijd?

@DaisyS bedankt voor je reactie. Dacht dat het al was aangevuld, omdat ik via MyProximus inlogde. Heb het nu vervolledigd.

 

Hopelijk kan jij me wel helpen. Want ik belde zaterdag ook al, maar je collega kon me toen geen hulp bieden hierbij.

Reputatie 7
Badge +5

@MarioR Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Beste

Ik kan sinds zaterdag ineens de HLN+-artikels niet meer lezen. Niets veranderd aan mijn abonnement (pack Flex) en status staat ‘actief’ bij My ePress op MyProximus. Bij mijn HLN-account staat de status echter ineens op een inactief abonnement (Nummer: 3432476)…

Kan dit z.s.m. in orde worden gebracht a.u.b.?

Met vriendelijke groeten

Mario

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof Blij dat te horen ! Veel plezier ermee 😀

Kan je niet genoeg bedanken,kan nu de plus artikels volledig lezen! Hopelijk is het blijvend,super.

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan je eens testen ? 

Alvast dank !

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof De instellingen hiervoor staan goed aan onze kant. Ik heb een mail naar HLN gestuurd om dit aan hun kant ook na te kijken. 

Het zal afwachten worden op de reactie van een @Proximus forummedewerker (moderator).

Forumprofiel aangevuld en hopelijk komt het in orde wat betreft het koppelen van HLN, Proximus.

Forumprofiel aangevuld.

@MrRonsof Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

PS: binnen een uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog corrigeren.

anders moet het via een prox forummedewerker (moderator) gebeuren, maar die zullen nu niet meer reageren op het forum.

Beste, klantnummer 612845***.  Gsm,0477685***. Mail, ***@gmail.com  Adres:  Dank.

Reputatie 5
Badge +2

@MrRonsof  Zou je uw klantengegevens kunnen aanvullen in je forumprofiel zodat we dit kunnen nakijken voor je.

Kan Proximus ook niet koppelen aan HLN en dat ging vroeger wel... Vraag al een JAAR aan Proximus om dit in orde te brengen,gewoon schandalig! De operator doet er niks aan, spijtige zaak me dunkt.

Reputatie 7
Badge +4

@Fanapryde Ik weet niet van waar zij deze info hebben. Bij ons staat uw abonnement nog wel degelijk actief. Ik heb zelf contact genomen met HLN voor u om dit zo snel mogelijk terug te activeren. 

@Jlaas @Fanapryde Bij ons staat alles nog goed ingesteld voor HLN+. Ik heb je GID toegevoegd aan je profiel zodat HLN dit verder kan nakijken. 

Bedankt voor deze info, die echter volgens een mail die ik vanmorgen van HLN kreeg niet helemaal klopt:

“””””

Bedankt voor je bericht.

 

We vinden het jammer om te vernemen dat je niet meer van Het Laatste Nieuws kan genieten. Bij nazicht van jouw gegevens zien wij dat je inderdaad genoot van een digitaal abonnement bij Het Laatste Nieuws via Proximus. Wij hebben echter bericht gekregen van Proximus dat dit beëindigd moest worden en kunnen dit zelf niet terug activeren. Je kan wel volgende stappen ondernemen:

 

1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is, moet Proximus de rechthebbende status opnieuw vrijgeven. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).

“””””

Kan U mij misschien vertellen waarom dit gebeurde (indien het verhaal van HLN correct is) ?

Hierdoor hebben wij ondertussen al 10 dagen geen toegang meer tot alle artikels van HLN, terwijl er bij mijn weten aan onze Proximus abo’s niets gewijzigd is.

Reputatie 7
Badge +4

@Jlaas @Fanapryde Bij ons staat alles nog goed ingesteld voor HLN+. Ik heb je GID toegevoegd aan je profiel zodat HLN dit verder kan nakijken. 

Ik heb gebeld naar proximus en daar hebben ze mijn GID-nummer gegeven. Hiermee heb ik naar HLN gebeld en volgens hun was alles in orde maar werkte het toch niet.

De medewerker heeft mij dan een nieuwe login aangemaakt en nu, na uitloggen en terug inloggen kan ik weer alle artikels lezen.

Reageer