Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.


Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...


215 reacties

@MrRonsof Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

PS: binnen een uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog corrigeren.

anders moet het via een prox forummedewerker (moderator) gebeuren, maar die zullen nu niet meer reageren op het forum.

Forumprofiel aangevuld.

Forumprofiel aangevuld en hopelijk komt het in orde wat betreft het koppelen van HLN, Proximus.

Het zal afwachten worden op de reactie van een @Proximus forummedewerker (moderator).

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof De instellingen hiervoor staan goed aan onze kant. Ik heb een mail naar HLN gestuurd om dit aan hun kant ook na te kijken. 

Alvast dank !

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan je eens testen ? 

Kan je niet genoeg bedanken,kan nu de plus artikels volledig lezen! Hopelijk is het blijvend,super.

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof Blij dat te horen ! Veel plezier ermee 😀

Beste

Ik kan sinds zaterdag ineens de HLN+-artikels niet meer lezen. Niets veranderd aan mijn abonnement (pack Flex) en status staat ‘actief’ bij My ePress op MyProximus. Bij mijn HLN-account staat de status echter ineens op een inactief abonnement (Nummer: 3432476)…

Kan dit z.s.m. in orde worden gebracht a.u.b.?

Met vriendelijke groeten

Mario

Reputatie 7
Badge +5

@MarioR Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

@DaisyS bedankt voor je reactie. Dacht dat het al was aangevuld, omdat ik via MyProximus inlogde. Heb het nu vervolledigd.

 

Hopelijk kan jij me wel helpen. Want ik belde zaterdag ook al, maar je collega kon me toen geen hulp bieden hierbij.

@tina.b  @HadewychT 

Is het gebruikelijk dat men op HLN 48 uur moet wachten op activatie nadat men via de gekende stappen het digitale abonnement dat men via Proximus kan verkrijgen heeft aangevraagd?

Op dit moment staat er bij mij op HLN bij actieve abonnementen Het Laatste Nieuws Proximus: “in verwerking”.

Update: het is inmiddels actief en dus in orde. De looptijd van het digitale abonnement bedraagt 1 jaar. Is dat standaard? Wat gebeurt er na deze looptijd?

...

Update: het is inmiddels actief en dus in orde. De looptijd van het digitale abonnement bedraagt 1 jaar. Is dat standaard? Wat gebeurt er na deze looptijd?

@tina.b  @HadewychT 

In afwachting van een antwoord op bovenstaande vragen:

  • Kan het zijn dat het digitale abonnement op HLN nu reeds actief is en prima werkt, maar dat volgens de account op HLN het abonnement pas over 2 dagen van start gaat?
  • Is het correct dat je met dit digitale abonnement zowel van de blauwe als rode app van HLN gebruik kan maken?
Reputatie 7
Badge +5

@rsca_rsca Het enige wat wij voorzien is de koppeling tussen beide waardoor je gratis gebruik kan maken van HLN+.

Voor meer informatie kan je je best richten naar DPG media.

@DaisyS Is er voor mij al een oplossing in zicht? Ik kreeg ook nog dezelfde standaardmail van de klantenservice van HLN als eerder in dit topic vermeld (met de tip naar GID-nr. te vragen). Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

@MarioR Ik heb je account eens gereset. Kan je het nu nogmaals proberen? 

Indien het niet zou werken raad ik je aan om eens contact op te nemen met HLN. Hiervoor heb je inderdaad je GID nummer voor nodig, deze kan je helaas enkel telefonisch verkrijgen.

Hier ook van’t zelfde!!

Tot week geleden kon ik alles lezen,nu ineens niet meer!!

Zowel contact gehad met Proximus én Laatste nieuws!!

Geen oplossing!!

Vraag me af wat nu nog te doen..😡

Krant stuurt je vaneigens terug naar Proximus..

lijkt een spelletje van lange adem dat niet opgelost geraakt!!

Reputatie 7
Badge +5

@Clint Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

 

Beste,

klantnummer bij jullie is:62237690.

En ja we staan zogezegd gelinkt met de krant,doch kunnen geen + artikels lezen.

Al honderden malen via jullie site proberen koppelen,doch niets lukt..

Bedankt evenwel voor het nakijken ervan.

Ik zit ondertussen al meer dan 2 weken zonder My ePress toegang voor de HLN+. Dit geraakt maar niet in orde en heb al meerdere malen gebeld met Proximus, via deze weg geprobeerd, al online en via telefoon contact met de klantenservice van HLN... De laatste maal aan de telefoon bij Proximus expliciet de GID-nr. gevraagd. De medewerker kende dit niet, kon het mij niet geven en zei terug naar HLN te bellen. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, zonder resultaat…

 

@HadewychT u heeft Mr.Ronson een maand geleden hier mee kunnen helpen. Kan u mij/ons alstublieft ook helpen? Alle gegevens zijn aangevuld in mijn forumprofiel. Alvast bedankt! 

MarioR u ook??

Het mijne raakt ook maar niet opgelost..!

Wanneer men vraagt om het abonneenummer geven ze hem ook niet,bij HLN!

Ik had e-mail gestuurd,bewijzen bijgesloten dat we wel degelijk ‘gelinkt’waren tussen Proximus en hun krant,krijgen we zo’n standaard e-mailtje terug!

precies of ze lezen hun e-mails daar niet..

Vraag me nu wel eens af,wanneer dit eens degelijk zal opgelost worden!

Want Proximus wijst naar HLN,het HLN naar Proximus!

We hebben er recht op,maar krijgen het niet..

Beste, ook ik kan ineens geen +artikelen meer lezen.

Epress staat actief op myproximus maar op HLN stazt abo ineens op inactief.

 

Kan iemand helpen?

FYI: maandag komt er hier terug iemand langs die van Proximus zelf is.

Reputatie 7
Badge +5

@MarioR @Clint @bijterke Kunnen jullie in je forumprofiel het email adres zetten dat je gebruikt om in te loggen? Dan kijk ik de koppeling intern na en indien deze in orde is kan ik de nodige stappen nemen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Reageer