Gisteren contact gehad met HLN omdat ik de HLN+ content niet meer kan zien. In my proximus staat epress wel actief. HLN heeft mij een mail gestuurd dat ik bij proximus de GID code moet opvragen. Maar telefonisch contact lukte niet, de lijn werd verbroken…
Er zijn nog enkele klanten geweest met hetzelfde probleem.
Als je plots de + artikels niet meerkan lezen, kan je deze link eens raadplegen
Laat je weten of het gelukt is ?
Zijn je profielgegevens ingevuld als we opvolg moeten doen ?
Groetjes
Tina
Tina dit werkte niet, vandaar dat we contact hadden genomen met HLN en zei expliciet de GID code vroegen
ok
dan vraag ik dit verder na voor jou
groeten
Tina
je had ook bericht gestuurd via onze chat ?
mijn collega is bezig met onderzoek
t is de bedoeling dat het vermelde klantennr in je profiel gelinkt is aan je HLN, veronderstel ik
het andere klantennr staat er ook nog bij, maar dan werkt het dus niet;.. We gaan dus aanpassen ?
groetjes
Tina
Klopt na al 2 keer proberen telefonisch contact op te nemen. De lijn werd verbroken… ik denk dat het idd te maken heeft met het overzetten van mijn Producten naar een ander klantnummer. Het zou heel fijn zijn moesten jullie dit voor mij kunnen oplossen! Alvast enorm bedankt!
ok, dan geven we dat zo door : het klantennr met 611 moet nu gelinkt zijn aan HLN
hopelijk snel opgelost nu
groetjes
tina
Hartelijk bedankt!
Enig idee vanaf wanneer dit in orde zou kunnen zijn?
Hey, heb het nagekeken en in pb geantwoord, jammer genoeg lukt het nog steeds niet
Het is ondertussen in orde! Toch bedankt!
Groetjes,
Antonella
Dit probleem heb ik al maanden... vaak telefonisch contact gehad met Proximus, via e-mail met ee klantendienst HLN... ook weer de GID code die zij moeten krijgen van proximus. Enige probleem is op Proximus weten ze niet wat een GID is precies? Als een klant recht heeft op E-PRESS moet dat in orde gebracht worden en niet maanden wachten tot het probleem zich zelf oplost.
Morgen als de proximus forummedewerkers hier terug langskomen zullen zij u die wel geven.
Daarom best ondertussen, indien nog niet gebeurd, zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.