Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

@HadewychT Ik heb zonet een mailtje ontvangen van HLN. Alles lijkt mij nu in orde te zijn.
Hartelijk dank voor de tussenkomst!

Reputatie 7
Badge +4

@StefanoS Dankjewel om dit te laten weten. Veel leesplezier !

@FonsVDkl Bij ons staat alles goed. Ik stuur een mail naar HLN om dit verder na te laten kijken. 

Ook hier sinds enkele dagen geen E-Press meer, ondanks het feit dat MyProximus zegt dat het wel werkt.

Technische dienst heeft een poging gedaan om alles terug te activeren - zonder resultaat.

@HadewychT 

 

Bedankt voor je tussenkomst. Gisterenavond 4-7-2023 mail ontvangen van HLN.

Alles werkt nu terug .

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@navaro Dat is wel het adres waaraan je abonnement bij ons gekoppeld is. Ik zal het dan ook laten nakijken door HLN. 

@HadewychT Als ik met mijn gmail-adres inlog op HLN, staat Het laatste Nieuws Digitaal onder “beeindigde abonnementen”

Reputatie 7
Badge +4

@navaro Kan je eens met je gmailadres proberen ipv met het mailadres dat je in je profiel hebt ingevuld ? Daarmee zou het normaalgezien wel moeten lukken. 

@StefanoS @MartijnDM Ik heb het doorgegeven naar HLN voor verder nazicht. 

 

@GeertC Helaas werkt het nog steeds niet. Ik krijg nog steeds de paywall te zien. Bedankt voor de hulp om dit recht te zetten :)

Reputatie 7
Badge +3

@MartijnDM 

Ik heb je account voor e-Press een reset gegeven, kan je via https://www.proximus.be/login/nl/default.html gaan naar ‘Producten’ vervolgens e-Press en dan ‘HLN nu lezen’.

Krijg je nu toegang tot de HLN+ artikels?

 

Geert

Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem voor. Kan sinds 1 week geen artikels meer lezen, terwijl de site wel aangeeft dat accounts gelinkt zijn. Zou u kunnen nakijken / in orde brengen? 

Thanks!

Martijn

Reputatie 7
Badge +3

 

@GeertC

Nee helaas niet. 

Ik stuur het bij deze dan door naar onze contactpersoon van DPG media.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

@GeertC

Nee helaas niet. 

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen96 

Ik heb je account voor e-Press een reset gegeven, kan je via https://www.proximus.be/login/nl/default.html gaan naar ‘Producten’ vervolgens e-Press en dan ‘HLN nu lezen’.

Krijg je nu toegang tot de HLN+ artikels?

 

Geert

Hallo,

 

Sinds enkele weken kan ik ook de +artikels niet meer lezen. Meermaals terug opnieuw proberen te activeren via proximus site, zonder succes. Mail naar hln gestuurd maar hun antwoord is dat ik contact moet opnemen met proximus om rechthebbende status opnieuw vrijtegeven en gib code aan te krijgen.

Kan u dit eens bekijken aub?

mvg,

Jeroen


Hallo,

Sinds gisteren werken mijn +-artikels niet meer. 
Er is nochtans niets veranderd aan mijn Proximus- en HLN-abo.

Kunnen jullie dit eens bekijken?

Alvast bedankt.

Op 11 juni 2023 GID code doorgegeven aan HLN . Heb bij HLN reeds een account.

HLN deelt mee :  Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt..

MyProximus: geeft aan dat My e-Press abonnement actief is

Echter e‑Press abonnement is niet gekoppeld. Reeds 2 maal HLN service gecontacteerd met de uitleg dat zij Proximus gingen contacteren. Is nu 2 weken geleden en niet in orde .

Kan HLN + niet lezen en digitale krant niet downloaden.

Graag snel een oplossing. 

Bedankt @HadewychT  & @Michael V ,

Ik heb zelf ook al een mail gestuurd naar HLN met vermelding van GID code & abonnementsnummer HLN, maar nog niets mogen ontvangen.

Alvast bedankt voor de opvolging.

 

Met vriendelijke groeten,

Koen

Reputatie 7
Badge +4

@Koenvanhoecke Ik heb dit voor u nagekeken en bij ons staat alles goed ingesteld. Ik stuur een mail naar HLN zodat ze dit bij hen ook kunnen controleren. 

@LienVdB87 Ik heb ook voor u alles nagekeken bij ons en dit is in orde. Ik zal ook voor u een mail naar HLN sturen. 

Net een heel vriendelijke dame van HLN aan de lijn  gehad die toch wat misnoegd was om opnieuw een Proximus klant aan de lijn te krijgen… Volgens haar ben ik als Proximus klant niet rechtstreeks geabonneerd met HLN maar is dit een abonnement met Proximus en die Proximus zelf zou moeten beheren. Dus als er iets fout loopt is het niet aan de klant om te bellen en moet Proximus dit aan HLN melden.
Ze heeft al mijn info wel genoteerd en ging bekijken wat ze kon doen. Want blijkbaar moet HLN met die GID code toch weer contact opnemen met Proximus om te bekijken wat er aan de hand is. Hopelijk komt het snel in orde…

 

Reputatie 5
Badge +2

@Koenvanhoecke Ik zou contact opnemen met onze diensten op uw GID te verkrijgen en dan de onderstaande stap volgen.

@LienVdB87  Ik raad altijd aan telefonisch contact met hen op te nemen. En gewoon aangeven dat de GID aan het account bij DPG media (HLN) gekoppeld moet worden. Dit kunnen wij echter niet doen wegens dat een aanpassing in hun systeem is.

Hier hetzelfde probleem. Sinds vorige week kan ik geen HLN+ meer lezen. Eerst contact opgenomen met Proximus chat helpdesk. Volgens hen staat alles actief in het systeem. Ik krijg een code mee(ik vermoed de GID code) en dat ik met HLN moet contact opnemen. Ik mail naar HLN dat er een link is met Proximus maar dat ik geen HLN+ kan lezen en ook de code meegestuurd . En krijg snel een mail terug dat als het niet lukt ik met Proximus contact moet opnemen…. Ik antwoord terug met zelfde verhaal als eerst en nogmaals die code. Maar bijna een week later  nog geen antwoord terug. Ik heb nu ook gezien dat bij HLN het Proximus abonnement inactief staat. 

Kan dit worden bekeken of nagegaan? 

Bedankt!

Beste,

Ook ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Tijdje gewacht in de hoop dat dit zichzelf zou oplossen, maar een tussenkomst van Proximus lijkt vereist.

Alvast bedankt voor de moeite!

 

@HadewychT

 

ok super ! dank u 

Reputatie 7
Badge +4

@RobinR Voor u is dit in orde zoals ook gemeld op je andere post. 

@Gregory H. Dit heeft te maken met wijzigingen in het systeem van HLN, maar is volledig in orde. Het gaat wel degelijk om je gratis abonnement via Proximus. 

Reputatie 7
Badge +4

@RobinR @Gregory H. Ik heb dit voor jullie doorgegeven naar HLN. Bij ons staat jullie profiel goed. 

Reageer