Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Alex_039 Hier is alles in orde, ik raad je aan om eens contact op te nemen met DPG media. 

@Nadia1 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

Beste,

Hier ook zelfde probleem, al 2 weken geen toegang meer tot artikels , alhoewel accounts gelinkt en actief zijn volgens myproximus. Op HLN geen actief abonnement.Al gebeld met klantendienst en ze zouden het in orde gemaakt hebben. Maar het werkt nog steeds niet. Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Mvg,

Nadia

 

Hier hetzelfde probleem. Ik heb een bevestiging e-mail gehad van HLN dat mijn abonnement is stopgezet. Bij mijn HLN account staat bij de abonnementsgegevens dat deze maar geldig is tot 24-07-2023. In my Proximus staat het nog actief. Er is ook niets veranderd aan mijn Proximus abonnement.

Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Mvg,

 

 

@GeertC

Nee helaas niet. 

Ik stuur het bij deze dan door naar onze contactpersoon van DPG media.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Dag Geert,

 

Heeft u al nieuws? Werkt nog steeds niet en gisteren telefonisch contact gehad met Hln maar ze melden dat abonnement verlopen is en ik contact met proximus moet opnemen.

mvg,

 

Jeroen

@HadewychT  Kan u bovenstaande eens na kijken aub.

mvg,

 

Jeroen

 

Same over here,

 

Al 2 weken geen toegang. Al ettelijke keren via chatmedewerkers contact gehad, 0 hulp gekregen. Wel uiteindelijk het gid nr verkregen.

Dan aan telefoon met Proximus: geen oplossing of bel naar HLN met gid nr.

Al 3 maal uur met HLN ( uur in wacht) getelefoneerd. Zij zeggen: probleem ligt aan Proximus.

Wat moet ik doen. 

Geen actief abo meer bij HLN en lijkt onmogelijk om in orde te krijgen…

 

Mvg

@Martin dit had ik reeds in orde gebracht, gezien dit aan andere melders ook gevraagd werd :)

@LutOlaerts 
De Prox medewerkers komen pas maandag terug langs hier, maar omdat ze u  zouden kunnen verder helpen maandag en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Hier ook, hetzelfde.
Reeds een maand dat ik geen artikelen meer kan lezen van HLN.

Meermaals naar HLN gebeld waar ik te horen krijg dat men niets kan doen voor mij aangezien ik geen rechtstreekse klant ben.
Bij Proximus op 3 dagen tijd geen enkele medewerker aan de telefoon gekregen die van het bestaan van deze koppeling afweet.
Wie kan dit abonnement terug activeren.
De GID code heb ik gekregen van Proximus, maar verder geraak ik niet

Mvg,

@Roelande Ik heb ook voor jou een mail verzonden.

Heb je al iets kunnen vernemen? Ondertussen ben ik al bijna 2 maanden sinds het abonnement niet meer werkt en heb al verschillende telefoontjes achter de rug met zowel HLN als Proximus.

@navaro Ik heb gisterenavond reactie gekregen van HLN. Ze hebben je abonnement in orde gebracht en dit zou ten laatste vandaag terug moeten werken. 


@HadewychT 

Ik heb van HLN ook een e-mail gehad.  Alles lijkt inderdaad terug te werken.
Bedankt voor de interventie. 👍

Mvg,

Reputatie 7
Badge +4

@navaro Ik heb gisterenavond reactie gekregen van HLN. Ze hebben je abonnement in orde gebracht en dit zou ten laatste vandaag terug moeten werken. 

Reputatie 5
Badge +2

@Herman Lowel Ik zie dat bij ons alles in orde is. Beste is dat je even binnenbelt en naar je GID nummer vraagt en erna naar HLN zodat ze dit kunnen koppelen.

@Herman Lowel Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

is gebeurd

Reputatie 7
Badge +5

@Herman Lowel Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

@navaro Dat is wel het adres waaraan je abonnement bij ons gekoppeld is. Ik zal het dan ook laten nakijken door HLN. 

 
@HadewychT

Heb jij vanuit HLN al feedback gekregen?  Ik heb van hen nog niks gehoord.


mvg,

 

Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Kan sinds enkele dagen  geen artikels meer lezen, terwijl de site wel aangeeft dat accounts gelinkt zijn. Zou u kunnen nakijken / in orde brengen? 

Dank U

Herman

Reputatie 7
Badge +4

@MartijnDM  HLN heeft laten weten dat ze dit voor je rechtgezet hebben en je gecontacteerd hebben. Je zou de artikelen nu moeten kunnen lezen. 

@Koenvanhoecke HLN heeft ook u normaalgezien ook gecontacteerd ondertussen met de nodige stappen die je moest ondernemen. Is het gelukt ?

 

@GeertC

Nee helaas niet. 

Ik stuur het bij deze dan door naar onze contactpersoon van DPG media.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Dag Geert,

 

Heeft u al nieuws? Werkt nog steeds niet en gisteren telefonisch contact gehad met Hln maar ze melden dat abonnement verlopen is en ik contact met proximus moet opnemen.

mvg,

 

Jeroen

Reputatie 7
Badge +5

@Roelande Ik heb ook voor jou een mail verzonden.

Zelfde probleem hier, kan je voor mij dit ook even doorsturen?

Reputatie 7
Badge +5

@Sabrinaenpeter en @Jozzyinc Ik heb  een mail verzonden naar DPG media.

Kan ik hier een reset van mijn E-Press vragen ?

Op 21 juni een mail gekregen dat mijn abonnement werd beëindigd …

Sindsdien kan ik geen HLN + meer lezen.

Account is gekoppeld en actief maar zonder succes.

 

Profiel is aangvuld dankjewel Martin

@Sabrinaenpeter 

Omdat de PX forummedewerkers u direct zouden kunnen verder helpen, als ze de draad hier opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik sta al 2 uur in de wacht bij proximus in de chat.

E-Press is actief en aales is gelinkt en toch staat er dat abonnement beeïndigd is.

Dus wij kunnen HLN+ niet lezen

Reageer