Skip to main content
Beantwoord

Technische problemen bij identificatie Pay & Go


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

38 reacties

@Joel M  Hey Joel, ik had gereageerd omdat ik gisteren met hetzelfde probleem zat. Is intussen opgelost via de business klantendienst. Alsnog bedankt voor jouw reactie! Groetjes, Charlotte 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2182 reacties
  • 4 februari 2022

@Charlotte Kln Leuk om te horen dat alles voor u in orde is gekomen :thumbsup: .Fijn weekend toegewenst.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 augustus 2022

6 maanden verder bestaat het probleem nog steeds:

via firefox

 

via chrome:

 

en dat terwijl ik dagelijks meerdere keren moet inloggen met mijn eID op overheidssites ….


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 januari 2023

Zelfde probleem,nieuwe sim ,via post laten afkomen, reden geen proximus winkel op wandel/fiets afstand en dat is al van vervoer dat ik momenteel heb.

 

krijg zelfde fout , SSL_ERROR , geprobeert met Firefox/Chrome op 2verschillende linux distro’s , met de precompiled een met de manueel ge compileerde versie van de beid software, vervolgens ook op Windows 10 , Windows 11 , versprijd over 3 verschillende Pc’s, denk dus niet dat het aan mij ligt.

Enig id wanneer dit opgelost zal zijn? momenteel enkel nog bereikbaar op de whatsapp van men vorige Nummer…


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 maart 2024

Heb zelfde fout. Kan iemand mij helpen? Proximus hulplijn verwijst moj gewoon door naar shop


Martin
  • 33548 reacties
  • 1 maart 2024

Ter info in afwachting van een reactie van een PX moderator:

Dit kan inderdaad het vlugst in een proximus shop geregeld worden.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 6 maart 2024

@Bco1234 

Het spijt me, inderdaad via de shop gaat het het snelst als t niet lukt via web..

bij de meesten gaat het vlot, maar sommige nummers lukken nooit… heel gek en vervelend.

Je mag nog altijd je forumprofiel aanvullen met alle nuttige gegevens als we nog iets moeten nakijken…

Maar hopelijk is het ondertussen opgelost.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 5 september 2024

Ik heb net hetzelfde probleem zoals hier werd beschreven. Afgemeld van een MAAE abonnement via ex-werkgever. Overgegaan op Pay & Go kaart, maar geen enkele manier om te identificeren werkt. Bellen naar support gaat niet, want IK KAN NIET BELLEN, omdat ik moet identificeren.


Martin
  • 33548 reacties
  • 5 september 2024

@Proximus-Moderatoren :

@Frederik Paes  Heeft hiervoor een nieuw topic opgestart hier:

Identificatie van Pay & Go lukt niet | Proximus Forum


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 9 september 2024

@Frederik Paes 

als we het nummer nakijken, staat hij niet meer onder proximus.

Dus overdracht is ondertussen in orde?

Excuses voor de problemen.

mvg

Tina


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 december 2024

Vandaag heb ik hetzelfde probleem met mijn nieuw aangeschafte nummer.

De online provider en de telefoonoperator kunnen de autorisatiefunctie nog jaren niet repareren.

Wat is het nut van het verkopen van Pay & Go als je Pay - de avond online wilt doorbrengen - tijdens werkuren naar de winkel wilt gaan - Go


Martin
  • 33548 reacties
  • 25 december 2024

@Kiryl 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 27 december 2024

@Kiryl  Heb je al een gesprek gevoerd?