Beantwoord

Technische problemen bij identificatie Pay & Go



Toon eerste bericht

32 reacties

@Joel M  Hey Joel, ik had gereageerd omdat ik gisteren met hetzelfde probleem zat. Is intussen opgelost via de business klantendienst. Alsnog bedankt voor jouw reactie! Groetjes, Charlotte 

Reputatie 7
Badge +3

@Charlotte Kln Leuk om te horen dat alles voor u in orde is gekomen :thumbsup: .Fijn weekend toegewenst.Groetjes,Joel

6 maanden verder bestaat het probleem nog steeds:

via firefox

 

via chrome:

 

en dat terwijl ik dagelijks meerdere keren moet inloggen met mijn eID op overheidssites ….

Zelfde probleem,nieuwe sim ,via post laten afkomen, reden geen proximus winkel op wandel/fiets afstand en dat is al van vervoer dat ik momenteel heb.

 

krijg zelfde fout , SSL_ERROR , geprobeert met Firefox/Chrome op 2verschillende linux distro’s , met de precompiled een met de manueel ge compileerde versie van de beid software, vervolgens ook op Windows 10 , Windows 11 , versprijd over 3 verschillende Pc’s, denk dus niet dat het aan mij ligt.

Enig id wanneer dit opgelost zal zijn? momenteel enkel nog bereikbaar op de whatsapp van men vorige Nummer…

Heb zelfde fout. Kan iemand mij helpen? Proximus hulplijn verwijst moj gewoon door naar shop

Ter info in afwachting van een reactie van een PX moderator:

Dit kan inderdaad het vlugst in een proximus shop geregeld worden.

Reputatie 7
Badge +3

@Bco1234 

Het spijt me, inderdaad via de shop gaat het het snelst als t niet lukt via web..

bij de meesten gaat het vlot, maar sommige nummers lukken nooit… heel gek en vervelend.

Je mag nog altijd je forumprofiel aanvullen met alle nuttige gegevens als we nog iets moeten nakijken…

Maar hopelijk is het ondertussen opgelost.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Reageer