novemberSinds augustus is hier reeds 4 maal de kabele van proximus gebroken; De eerst 2 maal overgetrokken door de aannemer dca. Op 9 November de kabel opnieuw gebroken en hersteld (zat geklemd onder een buis) , sinds zaterdag 6 januari, weer uitval internet (tv, wifi) ,soms 5 min actief dan weer gedurende uren weg. Stel me nu wel de vraag of dit allemaal normaal is. Binnenkort gaan ze hier dan nog de andere kabels ondergronds leggen. Hou men hart al vast. Telkens ligt het internet dan telkens voor een paar dagen uit , Blijkbaar zijn er alleen maar problemen bij proximus. Bij telenet klanten is er nog geen enkel uitval geweest.
Heb zaterdag 6/1 het probleem gemeld en blijkbaar is de lijn weer defect. Deze morgen bericht gekregen dat het probleem gelocaliseerd was door proximus. Nu juist een vriendelijke telefoon gekregen van een zelfstandige (die in buurt reeds herstelling gedaan heeft bij kabelbreuk dor aannemer) , doch deze moest mij ontgoochelen , omdat de kabelbreuk niet zichtbaar was. Er moest eerst een onderzoeksteam komenom de juiste plaats aan te duiden. Kan dit niet alles te samen gebeuren en niet langs mekaar doorgeerkt worden??
Slot : Het wordt stilaan tijd op een stabiel internet, anders zal ik toch moeten overwegen om naar iets anders te zoeken. Telkens gedurende 4 dagen zonder TV, wifi te zitten en toch te blijven betalen voor een slechte service begin ik na 44 jaar trouwe klant , minder te apprcieren. Er bestaat ook zoiets als TADAAM om via de mast te werken , dan is het gedoe met de kabels voorbij.
Ik hoop nu wel op een degelijke compensatie , want ik ben dit nu hartsikke beu aan het worden.
(nota, de techniekers zijn altijd vriendelijk , en ik begrijp soms hun frustatie ivm de buraucratie die er bestaat.
Een ontevreden klant