Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2


Badge

Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

icon

Beste antwoord door Luc_018 6 March 2023, 17:34

Bekijk origineel

101 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Paul-Jan @eliswa De beugels zijn onderweg. 

Reputatie 7
Badge +5

@PichaSi De muurbeugel komt er asap aan.

@HadewychT ,

Vandaag de muurbeugel gaan ophalen in postkantoor.

Bedankt voor  de snelle reactie!

Deze kan, wegens dezelfde afmetingen van de montagegaten, op dezelfde plaats als de BBox3 gehangen worden.

 

Mvg

Artie

Reputatie 6
Badge +3

@MARU21 Ik zie dat er normaal gezien morgen een wallmount voor internetbox aan huis geleverd wordt.

Hartelijk dank voor de info Martin

Bedankt voor de uitstekende service!

Op de upgrade kan ik nog wel wachten, het was alleen niet zo heel duidelijk in de oorspronkelijke informatie die Proximus doorstuurde.

Reputatie 7
Badge +4

@JoVD Ik heb er 1 opgestuurd. Deze wordt morgen bij je thuis geleverd. 

Reputatie 7
Badge +4

@Niels Blomme @RobDeckx Deze wordt morgen thuis geleverd. 

@Artie Dankjewel voor de fijne feedback

@HadewychT  Hartelijk dank!

Badge

Ik belde eerder deze avond naar 080022800. Volgens hen zou de beugel in de doos moeten zitten.  Ze besloten daarop mij een nieuwe internetbox op te sturen.  Zal wellicht moeite voor niets zijn aangezien de doos als inhoud enkel de internetbox en de voeding vermeldt. Maar daar zijn ze blijkbaar zelf niet goed van op de hoogte.

Badge

Ondertussen heb ik een andere medewerker gehoord die duidelijk beter op de hoogte was. De beugels worden niet standaard meegeleverd. Ze kunnen inderdaad in een proximus shop bekomen worden. @proximus : Misschien toch handig om dit ergens in de handleiding te vermelden.

Hartelijk dank!

Dan zal ik ze wel volgende week ontvangen.

@Luc_018 bedankt voor de feedback

Reputatie 7
Badge +3

@Luc_018 Het pakje dien je dan niet te gaan afhalen bij Bpost.Zij sturen dit dan terug naar ons magazijn.Ik ga u iemand doorgeven van de dienst storingen..Misschien kunnen zij dit toesturen.Indien niet, dan gaat het momenteel enkel via het de shop van Proximus kunnen.Groetjes,Joel

Reputatie 6
Badge +3

@MARU21 een wallmount voor de wifi-booster (V2) is ook onderweg.

Reputatie 5
Badge +2

@Valerica De muurbeugel is onderweg. Deze zit niet standaard bij de nieuwe internetbox.

Reputatie 7
Badge +4

@MGen @De_Matte Deze worden morgen bij jullie thuis geleverd. 

Reputatie 6
Badge +3

@peterdd Er is een pakketje onderweg.

Reputatie 1
Badge

Top HadewychT , bedankt voor de opvolging.

@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen. 

@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Het is in orde ondertussen via de klantendienst (telefonisch).

mvg

Wim

 

@Martin @HadewychT Profiel is up-to-date. 

Bedankt.

@PichaSi De muurbeugel komt er asap aan.

Beugel is aangekomen. Hartelijk dank hiervoor!

 
Reputatie 1
Badge

 Bedankt voor je reactie @Pat52, maar mijn profiel is al jaren lang volledig ingevuld dus waarom @Michael V schrijft dat hij geen gegevens heeft begrijp ik niet goed. Daarnaast had ik het al gemaild naar hem in een PB.

Wat moet er nog meer gedaan worden om een muurbeugeltje te bekomen………bellen is een hopeloze zaak.

Reputatie 7
Badge +3

 Bedankt voor je reactie @Pat52, maar mijn profiel is al jaren lang volledig ingevuld dus waarom @Michael V schrijft dat hij geen gegevens heeft begrijp ik niet goed. Daarnaast had ik het al gemaild naar hem in een PB.

Wat moet er nog meer gedaan worden om een muurbeugeltje te bekomen………bellen is een hopeloze zaak.

@Jack_05 Dan begrijp ik het ook niet , ga hier niet verder over uitbreiden , maar heb in het verleden ook zo iets meegemaakt met deze moderator . En inderdaad telefonisch is een ramp.

Ik zal moderator @HadewychT  even taggen zij heeft in het verleden al vele klanten geholpen voor het probleem met de muurbeugel voor de Internet Box en deze laten opsturen via Bpost naar de klanten die het nodig hebben.

 

@HadewychT kan jij @Jack_05  eventueel helpen. Bedankt.

Reputatie 5
Badge +2

Als je klantnummer en je adres en gsm nummer goed ingevuld staat zou ik ook denken dat dit voldoende is om de muurbeugels op te sturen via Bpost, tenzij Michael V , nog iets specifieks zou moeten weten van u om één of andere reden??

@Jack_05 Op je profiel zijn niet al deze gegevens voorzien dus daarom is het niet mogelijk dit zo in te leiden en doordat wij ook niet constant online zijn gaf ik je de snelste oplossing. 

Reageer