Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2



Toon eerste bericht

101 reacties

Beste

Zouden jullie ons twee muurbeugels voor de Wifi Booster V2 kunnen bezorgen aub?

Alvast bedankt!

mvg

Michiel

Ik zou ook eentje nodig hebben, enkel voor de internetbox. Net in een winkel geweest en die vielen uit de lucht, zeer onvriendelijke service en mij gewoon doorverwezen naar het callcenter. 

Badge

Ik zou ook eentje nodig hebben, enkel voor de internetbox. Net in een winkel geweest en die vielen uit de lucht, zeer onvriendelijke service en mij gewoon doorverwezen naar het callcenter. 

Het callcenter op 080022800 heeft dit bij mij heel vriendelijk afgehandeld! Misschien daar eens naar bellen.

Reputatie 7
Badge +4

@Vickxsy Ik zie inderdaad dat het pakketje terug naar ons gestuurd is. Ik zie echter geen verschil in het adres dat ik gebruikt heb en het adres dat hier bij ons gedocumenteerd staat. Ik weet dus niet waar het foutgelopen is. Kan je voor de zekerheid je adres toevoegen in je profiel ?

Of mogen we het laten leveren in een postpunt ? 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Zou u mij ook een muurbeugel kunnen toesturen voor de internet box en de wifibooster V2. Bedankt! 

@YorickP @DaisyS  zou u dit kunnen opvolgen, bedankt! 

Beste,

Ik heb zonet de “nieuwe” internetbox besteld via de MyProximus app ter vervanging van mijn oude bbox.

Indien er nog steeds geen “wandhouder” standaard wordt meegestuurd, kunnen jullie me al eentje opsturen zodat ik deze later niet extra moet aanvragen?

PS: Daarnaast heb ik momenteel 2 “oude” wifi boosters (V1). Op jullie website raden jullie aan deze eveneens te vervangen door de V2 wifi boosters?  Zo ja, kunnen jullie hier ook voor zorgen of worden deze automatisch mee opgestuurd met de nieuwe internetbox? Graag ook hier de wandhouders voor opsturen.

Alvast bedankt !

Vandaag zijn de internetbox en twee nieuwe wifi boosters toegekomen - helaas zonder muurbeugels …
Volgen deze nog ?
 

@MARU21 en @Stefaan_033 - Hebben jullie ondertussen jullie muurbeugels mogen ontvangen?

 

Binnen de 24 uur was de beugel geleverd. Top service.

Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

Ik heb die ook niet ontvangen in de doos samen met mijn nieuwe Internetbox!!!

Aan Proximus: kunnen jullie die eens openen, aub?? Ik heb die tijdelijk op de grond geplaatst in de garage, dus niet echt handig/veilig!

Bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Jack_05 Nu we je gsm-nr ook hebben, heb ik je de beugel opgestuurd. Hij zal morgen geleverd worden. 

@Vickxsy Ook bij u zal morgen een beugel geleverd worden. 

Bedankt voor het antwoord.

@YorickP Kan de muurbeugel voor de internet box mij ook opgestuurd worden a.u.b.?

 

Sinds vorige week heb ik de nieuwe internet box geleverd gekregen. Zonder de muurbeugel (normaal dus zoals ik hierboven lees). Bij navraag bij de (vriendelijke) technicus en de (wat minder vriendelijke) hulplijn, blijkt noch de ene noch de andere mij te kunnen helpen om de beugel te bekomen. Kan deze muurbeugel opgestuurd worden a.u.b.?  

 
Reputatie 7
Badge +3

@gideonpc 

je mag je klantnummer nog toevoegen aan je profiel a.u.b.

 

Geert

bedankt Yorick!

Reputatie 7
Badge +4

@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen. 

@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 5
Badge +2

Voor een beugel voor je internetbox of booster kan je altijd met onze klantendienst contact opnemen. Dan kunnen ze deze laten bezorgen.

Reputatie 1
Badge

Voor een beugel voor je internetbox of booster kan je altijd met onze klantendienst contact opnemen. Dan kunnen ze deze laten bezorgen.

Nou……….., ik heb gebeld, na 30 minuten was uw collega eindelijk overtuigd dat er inderdaad een muurbeugel voor de nieuwe internetbox bestaat. Zijn voorstel was om een technieker langs te sturen. Dat zou mij wel 85 euro gaan kosten. Na uitleg dat ik  voor de nieuwe internetbox 49 euro had betaald en het niet mijn fout was dat deze muurbeugel niet in de doos zat heb ik het opgegeven. In de doos van de internetbox is zelfs een speciale ruimte voorzien om deze beugel in te doen dus een raadsel waarom deze niet standaard in de doos zit. Temeer daar op de uitleg om de box te installeren duidelijk is weergegeven dat je eerst de muurbeugel aan de muur dient te bevestigen. Indien mogelijk zou ik dus graag de muurbeugel alsnog ontvangen.

@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen. 

@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Ik heb mijn GSM nummer toegevoegd aan mijn profiel.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Jegga Graag gedaan. Hij zal morgen bij je thuis geleverd worden. 

@GeertC 

Werd de muurbeugel al opgestuurd ? Ik heb nog steeds niets ontvangen ; ook geen verzendbevestiging.

 (klantennummer en gsmnr werden zelfde dag nog aangevuld in profiel).

Bedankt om op te volgen.

Reputatie 5
Badge +2

@Jack_05 Wij beschikken niet over alle gegevens om de beugel te kunnen opsturen. Kan je nogmaals proberen contact op te nemen en deze via daar te bestellen. Desnoods kan je ook met technische dienst contact opnemen zij kunnen dit ook in orde brengen.

@Jack_05 idd klantendienst echt geen enkele avance. Ik moest maar zelf eens kijken voor een passende beugel… vind maar is eentje van die afmetingen 🤷‍♀️Heb het ook maar opgegeven

Reputatie 5
Badge +2

@Vickxsy Klantendienst zou normaal op de hoogte moeten zijn. Er zijn een paar maanden terug wat problemen geweest om het te kunnen inleiden maar zou opgelost moeten zijn. U kan ook altijd de technische dienst proberen. Deze kunnen ze ook via een omweg inleiden.

Reputatie 1
Badge

Beste Michael,

u werkt bij Proximus. U kent de weg om de muurbeugel te bekomen. Kunt u niet een van uw collega’s van de bevoegde dienst doorgeven om de beugel te versturen. Bij bellen krijg je een wirwar van keuzes maar de juiste dienst komt niet voor. Zoals geschreven, eergisteren heb ik de technische dienst gesproken maar in 1ste instantie wisten die zelfs niet van het bestaan van de nieuwe internetbox. 30 minuten discussie en dan als antwoord dat men een technieker wil sturen tegen betaling van 85 euro. 

 

Reputatie 5
Badge +2

@Jack_05 Zoals reeds aangegeven ontbreken we gegevens van je en die ga ik niet vragen op een openbaar forum. Wij zijn hier om te helpen waar mogelijk en je de juiste info te voorzien.

Kunt u mij ook een muurbeugel opsturen aub ? 

Deze werd niet meegeleverd in de doos.

 

Mvg

 

Maurice

Reageer