FYI cfr.
Fixation murale internet box | Proximus Forum
Blijkbaar zou een moderator dergelijke muurbeugel via Bpost kunnen laten bezorgen
Hoe kan ik zo een moderator bereiken of aanspreken?
Ik heb een muurbeugel nodig voor de internetbox en twee beugels voor de boosters.
Gisterenavond heeft een medewerker de nutteloze verzending van een nieuwe internetbox geannuleerd, maar vandaag krijg ik toch bericht dat ik die in een Bpostpunt kan afhalen…
Ik wacht even een reactie van een moderator af.
Beste,
Zou het ook mogelijk zijn om een muurbeugel voor een wifibooster V2 te krijgen? Deze is vandaag geleverd maar helaas ook zonder de beugel? Alvast bedankt!!
Beste
Zouden jullie ons twee muurbeugels voor de Wifi Booster V2 kunnen bezorgen aub?
Alvast bedankt!
mvg
Michiel
Ik zou ook eentje nodig hebben, enkel voor de internetbox. Net in een winkel geweest en die vielen uit de lucht, zeer onvriendelijke service en mij gewoon doorverwezen naar het callcenter.
Ik zou ook eentje nodig hebben, enkel voor de internetbox. Net in een winkel geweest en die vielen uit de lucht, zeer onvriendelijke service en mij gewoon doorverwezen naar het callcenter.
Het callcenter op 080022800 heeft dit bij mij heel vriendelijk afgehandeld! Misschien daar eens naar bellen.
@Vickxsy Ik zie inderdaad dat het pakketje terug naar ons gestuurd is. Ik zie echter geen verschil in het adres dat ik gebruikt heb en het adres dat hier bij ons gedocumenteerd staat. Ik weet dus niet waar het foutgelopen is. Kan je voor de zekerheid je adres toevoegen in je profiel ?
Of mogen we het laten leveren in een postpunt ?
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Zou u mij ook een muurbeugel kunnen toesturen voor de internet box en de wifibooster V2. Bedankt!
@YorickP @DaisyS zou u dit kunnen opvolgen, bedankt!
Beste,
Ik heb zonet de “nieuwe” internetbox besteld via de MyProximus app ter vervanging van mijn oude bbox.
Indien er nog steeds geen “wandhouder” standaard wordt meegestuurd, kunnen jullie me al eentje opsturen zodat ik deze later niet extra moet aanvragen?
PS: Daarnaast heb ik momenteel 2 “oude” wifi boosters (V1). Op jullie website raden jullie aan deze eveneens te vervangen door de V2 wifi boosters? Zo ja, kunnen jullie hier ook voor zorgen of worden deze automatisch mee opgestuurd met de nieuwe internetbox? Graag ook hier de wandhouders voor opsturen.
Alvast bedankt !
Vandaag zijn de internetbox en twee nieuwe wifi boosters toegekomen - helaas zonder muurbeugels …
Volgen deze nog ?
@MARU21 en @Stefaan_033 - Hebben jullie ondertussen jullie muurbeugels mogen ontvangen?
Binnen de 24 uur was de beugel geleverd. Top service.
Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.
Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?
Ik heb die ook niet ontvangen in de doos samen met mijn nieuwe Internetbox!!!
Aan Proximus: kunnen jullie die eens openen, aub?? Ik heb die tijdelijk op de grond geplaatst in de garage, dus niet echt handig/veilig!
Bedankt
@Jack_05 Nu we je gsm-nr ook hebben, heb ik je de beugel opgestuurd. Hij zal morgen geleverd worden.
@Vickxsy Ook bij u zal morgen een beugel geleverd worden.
Bedankt voor het antwoord.
@YorickP Kan de muurbeugel voor de internet box mij ook opgestuurd worden a.u.b.?
Sinds vorige week heb ik de nieuwe internet box geleverd gekregen. Zonder de muurbeugel (normaal dus zoals ik hierboven lees). Bij navraag bij de (vriendelijke) technicus en de (wat minder vriendelijke) hulplijn, blijkt noch de ene noch de andere mij te kunnen helpen om de beugel te bekomen. Kan deze muurbeugel opgestuurd worden a.u.b.?
@gideonpc
je mag je klantnummer nog toevoegen aan je profiel a.u.b.
Geert
@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen.
@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Voor een beugel voor je internetbox of booster kan je altijd met onze klantendienst contact opnemen. Dan kunnen ze deze laten bezorgen.
Voor een beugel voor je internetbox of booster kan je altijd met onze klantendienst contact opnemen. Dan kunnen ze deze laten bezorgen.
Nou……….., ik heb gebeld, na 30 minuten was uw collega eindelijk overtuigd dat er inderdaad een muurbeugel voor de nieuwe internetbox bestaat. Zijn voorstel was om een technieker langs te sturen. Dat zou mij wel 85 euro gaan kosten. Na uitleg dat ik voor de nieuwe internetbox 49 euro had betaald en het niet mijn fout was dat deze muurbeugel niet in de doos zat heb ik het opgegeven. In de doos van de internetbox is zelfs een speciale ruimte voorzien om deze beugel in te doen dus een raadsel waarom deze niet standaard in de doos zit. Temeer daar op de uitleg om de box te installeren duidelijk is weergegeven dat je eerst de muurbeugel aan de muur dient te bevestigen. Indien mogelijk zou ik dus graag de muurbeugel alsnog ontvangen.
@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen.
@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Ik heb mijn GSM nummer toegevoegd aan mijn profiel.
Bedankt!
@Jegga Graag gedaan. Hij zal morgen bij je thuis geleverd worden.
@GeertC
Werd de muurbeugel al opgestuurd ? Ik heb nog steeds niets ontvangen ; ook geen verzendbevestiging.
(klantennummer en gsmnr werden zelfde dag nog aangevuld in profiel).
Bedankt om op te volgen.
Beste Moderator,
Kan er voor ons ook een houder voor een internetbox en een Wifibooster V2 geleverd worden aub?
Mvg,
@Jack_05 Wij beschikken niet over alle gegevens om de beugel te kunnen opsturen. Kan je nogmaals proberen contact op te nemen en deze via daar te bestellen. Desnoods kan je ook met technische dienst contact opnemen zij kunnen dit ook in orde brengen.
@joffry
Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, om er ene op te sturen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.