Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2


Badge

Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

icon

Beste antwoord door Luc_018 6 March 2023, 17:34

Bekijk origineel

101 reacties

@Luc_018 In afwachting van een antwoord van een proximus forummedewerker morgen…..

denk ik dat die in een proximus schop te bekomen zijn. Indien dit niet het geval zou zijn zouden de PX forummedewerkers je dan verder kunnen informeren of dit via hen kan opgestuurd worden via Bpost.
PS: Dit kan blijkbaar wel opgestuurd worden via Bpost

Badge

Ik belde eerder deze avond naar 080022800. Volgens hen zou de beugel in de doos moeten zitten.  Ze besloten daarop mij een nieuwe internetbox op te sturen.  Zal wellicht moeite voor niets zijn aangezien de doos als inhoud enkel de internetbox en de voeding vermeldt. Maar daar zijn ze blijkbaar zelf niet goed van op de hoogte.

Badge

Ondertussen heb ik een andere medewerker gehoord die duidelijk beter op de hoogte was. De beugels worden niet standaard meegeleverd. Ze kunnen inderdaad in een proximus shop bekomen worden. @proximus : Misschien toch handig om dit ergens in de handleiding te vermelden.

@Luc_018 bedankt voor de feedback

Reputatie 7
Badge +4

FYI cfr.

Fixation murale internet box | Proximus Forum

Blijkbaar zou een moderator dergelijke muurbeugel via Bpost kunnen laten bezorgen

 

Badge

Hoe kan ik zo een moderator bereiken of aanspreken?

Ik heb een muurbeugel nodig voor de internetbox en twee beugels voor de boosters.

Gisterenavond heeft een medewerker de nutteloze verzending van een nieuwe internetbox geannuleerd, maar vandaag krijg ik toch bericht dat ik die in een Bpostpunt kan afhalen…

Ik wacht even een reactie van een moderator af.

Reputatie 7
Badge +3

@Luc_018 Het pakje dien je dan niet te gaan afhalen bij Bpost.Zij sturen dit dan terug naar ons magazijn.Ik ga u iemand doorgeven van de dienst storingen..Misschien kunnen zij dit toesturen.Indien niet, dan gaat het momenteel enkel via het de shop van Proximus kunnen.Groetjes,Joel

Hier ook een muurbeugel nodig. Zou dat opgestuurd kunnen worden? Vind het ook nogal vreemd dat dit er niet standaard bij zit. 

Badge

Ik heb die ondertussen toegestuurd gekregen nadat ik uiteindelijk via 080022800 iemand te pakken had die op de hoogte was van de oplossing. Op eenvoudige vraag sturen ze het op.

Reputatie 7
Badge +3

@Wim19 

Heb je deze enkel voor de internetbox nodig?

 

Geert

Ik zou ook eentje nodig hebben, enkel voor de internetbox. Net in een winkel geweest en die vielen uit de lucht, zeer onvriendelijke service en mij gewoon doorverwezen naar het callcenter. 

Badge

Ik zou ook eentje nodig hebben, enkel voor de internetbox. Net in een winkel geweest en die vielen uit de lucht, zeer onvriendelijke service en mij gewoon doorverwezen naar het callcenter. 

Het callcenter op 080022800 heeft dit bij mij heel vriendelijk afgehandeld! Misschien daar eens naar bellen.

Reputatie 7
Badge +4

@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen. 

@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen. 

@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Ik heb mijn GSM nummer toegevoegd aan mijn profiel.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Jegga Graag gedaan. Hij zal morgen bij je thuis geleverd worden. 

@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen. 

@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Het is in orde ondertussen via de klantendienst (telefonisch).

mvg

Wim

 

Kunt u mij ook een muurbeugel opsturen aub ? 

Deze werd niet meegeleverd in de doos.

 

Mvg

 

Maurice

@Maurice2600 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit op te sturen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Martin @HadewychT Profiel is up-to-date. 

Bedankt.

Hallo. Ik heb ook zo’n muurbeugel nodig voor een InternetBox alsook voor de Wifi Booster v2. 

Kan een forummoderator ook voor mij die levering regelen ?

Bedankt.

@ThierryJ 
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen om deze te bezorgen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@ThierryJ 

je mag je klantnummer en je GSMnr. nog toevoegen op je profiel en dan brengen we dit voor jou in orde.

 

Geert

@GeertC 

Werd de muurbeugel al opgestuurd ? Ik heb nog steeds niets ontvangen ; ook geen verzendbevestiging.

 (klantennummer en gsmnr werden zelfde dag nog aangevuld in profiel).

Bedankt om op te volgen.

Ik stelde gisterenavond dezelfde vraag via de chat en daar kreeg ik te horen dat Proximus geen muurbeugels voor de internet box kan voorzien. Dit lijkt niet te kloppen met wat ik hier lees. Kan ik via deze weg toch aan een beugel komen? Alvast bedankt!

Reputatie 1
Badge

Vandaag de nieuw aangekochte internet box ontvangen maar ook hier dus geen muurbeugel in de doos. Volgens de installatiehandleiding in de MyProximus app zou die er wel bij horen. Graag zou ik dus ook zo’n beugel ontvangen. Bij voorbaat dank. 

Reageer