Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2



Toon eerste bericht

101 reacties

in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) onder het veld “ticket” kan je nog bijkomende informatie zetten ook indien nodig en vergeet om op “opslaan” te klikken.

Reputatie 1
Badge

Hartelijk dank voor uw reactie HadewychT ,

ik heb mijn gsm nr via een PB aan u doorgegeven.

Ook via mijn profiel heb ik zoals Martin (bedankt voor deze info) uitlegde mijn gsm nr. aangevuld.

Badge

Ik heb die ondertussen toegestuurd gekregen nadat ik uiteindelijk via 080022800 iemand te pakken had die op de hoogte was van de oplossing. Op eenvoudige vraag sturen ze het op.

Reputatie 7
Badge +3

@gideonpc 

op maandag zullen twee muurbeugels voor WiFi boosters geleverd worden bij BOEKHANDEL WAUTERS KERKSTRAAT 4 1785 MERCHTEM

je krijgt hiervan nog een mail ter bevestiging.

 

Geert

 

Graag ontving ik ook een muurbeugel voor de internet box die vandaag werd geleverd.

Klantnummer 608274757

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Guy1995 

Morgen zal er voor jou een muurbeugel geleverd worden bij Spar Express Termolen (Moleneindeweg te 3520 Zonhoven)

case id 2050779 

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@Jonathan1985 Deze zal morgen thuis geleverd worden. 

Zonder dank, graag gedaan en hopelijk reageren ze morgen al.

Beste, 

 

Graag ontvang ik 2x muurbeugels voor mijn Wi-Fi boosters. 

 

Alvast bedankt, 

Gideon

Reputatie 5
Badge +2

@Janad80  De beugel is onderweg. De aanpassing is echter niet gebeurt wegens deze in de loop van de maand juli automatisch gebeurt.

Reputatie 7
Badge +4

@Artie Deze zal morgen thuis geleverd worden. Hij is inderdaad niet inbegrepen omdat hij dan bij de meeste mensen werkloos in de kast zou liggen. Op deze manier kunnen we dat vermijden. 

 @HadewychT ik vermoed dat de toevoeging g ontbreekt in ons adres. Ik vulde aan bij profiel. Dankjewel voor de opvolging

Beste,

Ik heb zonet de “nieuwe” internetbox besteld via de MyProximus app ter vervanging van mijn oude bbox.

Indien er nog steeds geen “wandhouder” standaard wordt meegestuurd, kunnen jullie me al eentje opsturen zodat ik deze later niet extra moet aanvragen?

PS: Daarnaast heb ik momenteel 2 “oude” wifi boosters (V1). Op jullie website raden jullie aan deze eveneens te vervangen door de V2 wifi boosters?  Zo ja, kunnen jullie hier ook voor zorgen of worden deze automatisch mee opgestuurd met de nieuwe internetbox? Graag ook hier de wandhouders voor opsturen.

Alvast bedankt !

Reputatie 7
Badge +3

@ThierryJ 

je mag je klantnummer en je GSMnr. nog toevoegen op je profiel en dan brengen we dit voor jou in orde.

 

Geert

Zou u mij ook een muurbeugel kunnen toesturen voor de internet box en de wifibooster V2. Bedankt! 

@MARU21 en @Stefaan_033 - Hebben jullie ondertussen jullie muurbeugels mogen ontvangen?

 
Reputatie 7
Badge +3

@Wim19 

Heb je deze enkel voor de internetbox nodig?

 

Geert

Reputatie 5
Badge +2

@Janad80 Dat is graag gedaan.

Beste,

 

vandaag de internet box ontvangen, zonder muurbeugel. Waar kan ik deze bestellen?

 

dank je

@HadewychT dankjewel voor de opvolging. Helaas is mijn pakje teruggestuurd omdat het adres onvolledig was. Komt de beugel dan nog onze kant op?

@Luc_018 In afwachting van een antwoord van een proximus forummedewerker morgen…..

denk ik dat die in een proximus schop te bekomen zijn. Indien dit niet het geval zou zijn zouden de PX forummedewerkers je dan verder kunnen informeren of dit via hen kan opgestuurd worden via Bpost.
PS: Dit kan blijkbaar wel opgestuurd worden via Bpost

@Jonathan1985

Dit kunnen de PX moderatoren naar je laten opsturen als ze morgen maandag hier terug de draad opnemen.

PS: Omdat de PX forummedewerkers je vlugger/beter zouden kunnen verder helpen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

FYI cfr.

Fixation murale internet box | Proximus Forum

Blijkbaar zou een moderator dergelijke muurbeugel via Bpost kunnen laten bezorgen

 

Badge

Hoe kan ik zo een moderator bereiken of aanspreken?

Ik heb een muurbeugel nodig voor de internetbox en twee beugels voor de boosters.

Gisterenavond heeft een medewerker de nutteloze verzending van een nieuwe internetbox geannuleerd, maar vandaag krijg ik toch bericht dat ik die in een Bpostpunt kan afhalen…

Ik wacht even een reactie van een moderator af.

Beste,

Zou het ook mogelijk zijn om een muurbeugel voor een wifibooster V2 te krijgen? Deze is vandaag geleverd maar helaas ook zonder de beugel? Alvast bedankt!!

Reageer