Bedankt voor je reactie @Pat52, maar mijn profiel is al jaren lang volledig ingevuld dus waarom @Michael V schrijft dat hij geen gegevens heeft begrijp ik niet goed. Daarnaast had ik het al gemaild naar hem in een PB.
Wat moet er nog meer gedaan worden om een muurbeugeltje te bekomen………bellen is een hopeloze zaak.
Bedankt voor je reactie @Pat52, maar mijn profiel is al jaren lang volledig ingevuld dus waarom @Michael V schrijft dat hij geen gegevens heeft begrijp ik niet goed. Daarnaast had ik het al gemaild naar hem in een PB.
Wat moet er nog meer gedaan worden om een muurbeugeltje te bekomen………bellen is een hopeloze zaak.
@Jack_05 Dan begrijp ik het ook niet , ga hier niet verder over uitbreiden , maar heb in het verleden ook zo iets meegemaakt met deze moderator . En inderdaad telefonisch is een ramp.
Ik zal moderator @HadewychT even taggen zij heeft in het verleden al vele klanten geholpen voor het probleem met de muurbeugel voor de Internet Box en deze laten opsturen via Bpost naar de klanten die het nodig hebben.
@HadewychT kan jij @Jack_05 eventueel helpen. Bedankt.
Als je klantnummer en je adres en gsm nummer goed ingevuld staat zou ik ook denken dat dit voldoende is om de muurbeugels op te sturen via Bpost, tenzij Michael V , nog iets specifieks zou moeten weten van u om één of andere reden??
@Jack_05 Op je profiel zijn niet al deze gegevens voorzien dus daarom is het niet mogelijk dit zo in te leiden en doordat wij ook niet constant online zijn gaf ik je de snelste oplossing.
in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) onder het veld “ticket” kan je nog bijkomende informatie zetten ook indien nodig en vergeet om op “opslaan” te klikken.
Hartelijk dank voor uw reactie HadewychT ,
ik heb mijn gsm nr via een PB aan u doorgegeven.
Ook via mijn profiel heb ik zoals Martin (bedankt voor deze info) uitlegde mijn gsm nr. aangevuld.
Ik heb die ondertussen toegestuurd gekregen nadat ik uiteindelijk via 080022800 iemand te pakken had die op de hoogte was van de oplossing. Op eenvoudige vraag sturen ze het op.
@gideonpc
op maandag zullen twee muurbeugels voor WiFi boosters geleverd worden bij BOEKHANDEL WAUTERS KERKSTRAAT 4 1785 MERCHTEM
je krijgt hiervan nog een mail ter bevestiging.
Geert
Graag ontving ik ook een muurbeugel voor de internet box die vandaag werd geleverd.
Klantnummer 608274757
Alvast bedankt!
@Guy1995
Morgen zal er voor jou een muurbeugel geleverd worden bij Spar Express Termolen (Moleneindeweg te 3520 Zonhoven)
case id 2050779
Geert
@Jonathan1985 Deze zal morgen thuis geleverd worden.
Zonder dank, graag gedaan en hopelijk reageren ze morgen al.
Beste,
Graag ontvang ik 2x muurbeugels voor mijn Wi-Fi boosters.
Alvast bedankt,
Gideon
@Janad80 De beugel is onderweg. De aanpassing is echter niet gebeurt wegens deze in de loop van de maand juli automatisch gebeurt.
@Artie Deze zal morgen thuis geleverd worden. Hij is inderdaad niet inbegrepen omdat hij dan bij de meeste mensen werkloos in de kast zou liggen. Op deze manier kunnen we dat vermijden.
@HadewychT ik vermoed dat de toevoeging g ontbreekt in ons adres. Ik vulde aan bij profiel. Dankjewel voor de opvolging
Beste,
Ik heb zonet de “nieuwe” internetbox besteld via de MyProximus app ter vervanging van mijn oude bbox.
Indien er nog steeds geen “wandhouder” standaard wordt meegestuurd, kunnen jullie me al eentje opsturen zodat ik deze later niet extra moet aanvragen?
PS: Daarnaast heb ik momenteel 2 “oude” wifi boosters (V1). Op jullie website raden jullie aan deze eveneens te vervangen door de V2 wifi boosters? Zo ja, kunnen jullie hier ook voor zorgen of worden deze automatisch mee opgestuurd met de nieuwe internetbox? Graag ook hier de wandhouders voor opsturen.
Alvast bedankt !
@ThierryJ
je mag je klantnummer en je GSMnr. nog toevoegen op je profiel en dan brengen we dit voor jou in orde.
Geert
Zou u mij ook een muurbeugel kunnen toesturen voor de internet box en de wifibooster V2. Bedankt!
@MARU21 en @Stefaan_033 - Hebben jullie ondertussen jullie muurbeugels mogen ontvangen?
@Wim19
Heb je deze enkel voor de internetbox nodig?
Geert
@Janad80 Dat is graag gedaan.
Beste,
vandaag de internet box ontvangen, zonder muurbeugel. Waar kan ik deze bestellen?
dank je
@HadewychT dankjewel voor de opvolging. Helaas is mijn pakje teruggestuurd omdat het adres onvolledig was. Komt de beugel dan nog onze kant op?
@Luc_018 In afwachting van een antwoord van een proximus forummedewerker morgen…..
denk ik dat die in een proximus schop te bekomen zijn. Indien dit niet het geval zou zijn zouden de PX forummedewerkers je dan verder kunnen informeren of dit via hen kan opgestuurd worden via Bpost.
PS: Dit kan blijkbaar wel opgestuurd worden via Bpost
@Jonathan1985
Dit kunnen de PX moderatoren naar je laten opsturen als ze morgen maandag hier terug de draad opnemen.
PS: Omdat de PX forummedewerkers je vlugger/beter zouden kunnen verder helpen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.