Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.
Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?
Bladzijde 4 / 5
@Jack_05 idd klantendienst echt geen enkele avance. Ik moest maar zelf eens kijken voor een passende beugel… vind maar is eentje van die afmetingen ♀️Heb het ook maar opgegeven
@Vickxsy Klantendienst zou normaal op de hoogte moeten zijn. Er zijn een paar maanden terug wat problemen geweest om het te kunnen inleiden maar zou opgelost moeten zijn. U kan ook altijd de technische dienst proberen. Deze kunnen ze ook via een omweg inleiden.
Beste Michael,
u werkt bij Proximus. U kent de weg om de muurbeugel te bekomen. Kunt u niet een van uw collega’s van de bevoegde dienst doorgeven om de beugel te versturen. Bij bellen krijg je een wirwar van keuzes maar de juiste dienst komt niet voor. Zoals geschreven, eergisteren heb ik de technische dienst gesproken maar in 1ste instantie wisten die zelfs niet van het bestaan van de nieuwe internetbox. 30 minuten discussie en dan als antwoord dat men een technieker wil sturen tegen betaling van 85 euro.
@Jack_05 Zoals reeds aangegeven ontbreken we gegevens van je en die ga ik niet vragen op een openbaar forum. Wij zijn hier om te helpen waar mogelijk en je de juiste info te voorzien.
Kunt u mij ook een muurbeugel opsturen aub ?
Deze werd niet meegeleverd in de doos.
Mvg
Maurice
@Maurice2600
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit op te sturen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Ik heb u reeds een privé mail gestuurd met alle benodigde gegevens zoals adres en Proximus lidnummer en mailadres. Hopelijk kan dit volstaan.
@Jack_05 Ik denk dat @Michael V bedoelt je profiel gegevens aan te vullen.
@Jack_05 Zoals reeds aangegeven ontbreken we gegevens van je en die ga ik niet vragen op een openbaar forum. Wij zijn hier om te helpen waar mogelijk en je de juiste info te voorzien.
@Jack_05
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
>Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Had een muurbeugel, maar die hoek is afgebroken. Wou in een proximus shop een nieuwe halen, maar daar hadden ze niets. Ik heb het hier zelf opgelost met een schapje.
Als je klantnummer en je adres en gsm nummer goed ingevuld staat zou ik ook denken dat dit voldoende is om de muurbeugels op te sturen via Bpost, tenzij Michael V , nog iets specifieks zou moeten weten van u om één of andere reden??
Gedaan.
Bedankt, Geert.
@HadewychT Ik zie dat u dit probleem al voor een aantal mensen hebt opgelost. Zou u in de mogelijkheid zijn om ook voor mij een muurbeugel/sokkel op te sturen? Mijn klantnummer is 613080207. Indien u meer info zou hebben, bezorg ik deze uiteraard graag. Alvast hartelijk dank! Groeten, Niels
Top Pat52. hopelijk heeft dit effect want ik heb HadewychT 4 dagen geleden al een PB gestuurd hierover maar tot op heden nog geen reactie gekregen, vandaar dat ik dus gereageerd heb op @Michael V .
Hoe iets heel erg simpels kan veranderen is iets blijkbaar zeer complex.
Beste
Kunnen jullie ons ook een muurbeugel voor internet box bezorgen aub ?
mvg
Jo
Bedankt @Michael V , maar via mijn Proximus lidnummer is toch alles te vinden wat nodig kan zijn? Via mijn profiel is er geen mogelijkheid meer om nog verder aanvullingen te doen. Via een PB aan u heb ik mijn adresgegevens en mailadres doorgegeven . Wat kan ik verder nog doen?
@HadewychT ,
Is het mogelijk om mij ook de ophangbeugel voor de internetbox toe te sturen ?
Deze was inderdaad niet inbegrepen .
Alvast bedankt,
Mvg Artie
@Jack_05 Ik heb je net geantwoord via je PB. Om een muurbeugel op te kunnen sturen hebben we ook je GSM-nr nodig zoals hierboven al gevraagd. Dit wordt niet vermeld in je profiel en is niet gelinkt aan de gegevens die je in je profiel invulde. Vandaar dat we je nog niet konden helpen. Als we dat hebben doen we het nodige.
Hier ook een muurbeugel nodig. Zou dat opgestuurd kunnen worden? Vind het ook nogal vreemd dat dit er niet standaard bij zit.
@HadewychT Zou het mogelijk zijn voor mij ook nog een muurbeugel op te sturen. Ik heb daarstraks een nieuwe internet box aangevraagd en via de chat een muurbeugel gevraagd maar die persoon kon me daar niet bij helpen. Mijn klantnummer is 621426427.
Alvast dank voor uw moeite.
Mvg,
Rob Deckx
Ik belde deze avond naar de 080022800 en daar kreeg ik te horen dat Proximus geen muurbeugels voor de internet box kan voorzien, twee lange schroeven in de muur was het antwoord van de medewerker aan de lijn. Dit lijkt niet te kloppen met wat ik hier lees. Kan ik via deze weg toch aan een beugel komen? Alvast bedankt!
Ik stelde gisterenavond dezelfde vraag via de chat en daar kreeg ik te horen dat Proximus geen muurbeugels voor de internet box kan voorzien. Dit lijkt niet te kloppen met wat ik hier lees. Kan ik via deze weg toch aan een beugel komen? Alvast bedankt!
@MARU21
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je hiermee verder te helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Beste
Ik heb vandaag mijn internetbox mogen ontvangen zou ik daar ook een beugel voor kunne aanvragen?
Alvast bedankt
Guy Torsin
Hallo. Ik heb ook zo’n muurbeugel nodig voor een InternetBox alsook voor de Wifi Booster v2.
Kan een forummoderator ook voor mij die levering regelen ?
Bedankt.
Goedenavond,
net gebeld met de klantendienst en zij kunnen mij niet helpen aan 2 muurbeugels voor de WiFi booster V2! Volgens de klantendienst niet verkrijgbaar…..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.