Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2



Toon eerste bericht

101 reacties

@Maurice2600 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit op te sturen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 1
Badge

Ik heb u reeds een privé mail gestuurd met alle benodigde gegevens zoals adres en Proximus lidnummer en mailadres. Hopelijk kan dit volstaan.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jack_05  Ik denk dat @Michael V bedoelt  je profiel gegevens aan te vullen.

@Jack_05 Zoals reeds aangegeven ontbreken we gegevens van je en die ga ik niet vragen op een openbaar forum. Wij zijn hier om te helpen waar mogelijk en je de juiste info te voorzien.

 

 @Jack_05 

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Had een muurbeugel, maar die hoek is afgebroken. Wou in een proximus shop een nieuwe halen, maar daar hadden ze niets. Ik heb het hier zelf opgelost met een schapje.

 

 

Als je klantnummer en je adres en gsm nummer goed ingevuld staat zou ik ook denken dat dit voldoende is om de muurbeugels op te sturen via Bpost, tenzij Michael V , nog iets specifieks zou moeten weten van u om één of andere reden??

Gedaan. 
 

Bedankt, Geert. 

@HadewychT Ik zie dat u dit probleem al voor een aantal mensen hebt opgelost. Zou u in de mogelijkheid zijn om ook voor mij een muurbeugel/sokkel op te sturen? Mijn klantnummer is 613080207. Indien u meer info zou hebben, bezorg ik deze uiteraard graag. Alvast hartelijk dank!
Groeten, Niels

Reputatie 1
Badge

Top Pat52. hopelijk heeft  dit effect want ik heb HadewychT 4 dagen geleden al een PB gestuurd hierover maar tot op heden nog geen reactie gekregen, vandaar dat ik dus gereageerd heb op  @Michael V .  

Hoe iets heel erg simpels kan veranderen is iets blijkbaar zeer complex.

Beste

Kunnen jullie ons ook een muurbeugel voor internet box bezorgen aub ?

mvg

Jo

 

Reputatie 1
Badge

Bedankt @Michael V , maar via mijn Proximus lidnummer is toch alles te vinden wat nodig kan zijn? Via mijn profiel is er geen mogelijkheid meer om nog verder aanvullingen te doen. Via een PB aan u heb ik mijn adresgegevens en mailadres doorgegeven . Wat kan ik verder nog doen?

@HadewychT ,

Is het mogelijk om  mij ook de  ophangbeugel voor de internetbox toe te sturen ?

Deze was inderdaad niet inbegrepen .

Alvast bedankt,

Mvg Artie

Reputatie 7
Badge +4

@Jack_05 Ik heb je net geantwoord via je PB. Om een muurbeugel op te kunnen sturen hebben we ook je GSM-nr nodig zoals hierboven al gevraagd. Dit wordt niet vermeld in je profiel en is niet gelinkt aan de gegevens die je in je profiel invulde. Vandaar dat we je nog niet konden helpen. Als we dat hebben doen we het nodige. 

Hier ook een muurbeugel nodig. Zou dat opgestuurd kunnen worden? Vind het ook nogal vreemd dat dit er niet standaard bij zit. 

@HadewychT Zou het mogelijk zijn voor mij ook nog een muurbeugel op te sturen. Ik heb daarstraks een nieuwe internet box aangevraagd en via de chat een muurbeugel gevraagd maar die persoon kon me daar niet bij helpen. Mijn klantnummer is 621426427.

Alvast dank voor uw moeite.

Mvg,

Rob Deckx

Ik belde deze avond naar de 080022800 en daar kreeg ik te horen dat Proximus geen muurbeugels voor de internet box kan voorzien, twee lange schroeven in de muur was het antwoord van de medewerker aan de lijn. Dit lijkt niet te kloppen met wat ik hier lees. Kan ik via deze weg toch aan een beugel komen? Alvast bedankt!

Ik stelde gisterenavond dezelfde vraag via de chat en daar kreeg ik te horen dat Proximus geen muurbeugels voor de internet box kan voorzien. Dit lijkt niet te kloppen met wat ik hier lees. Kan ik via deze weg toch aan een beugel komen? Alvast bedankt!

@MARU21 

TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je hiermee verder te helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste

Ik heb vandaag mijn internetbox mogen ontvangen zou ik daar ook een beugel voor kunne aanvragen?

 

Alvast bedankt

Guy Torsin

Hallo. Ik heb ook zo’n muurbeugel nodig voor een InternetBox alsook voor de Wifi Booster v2. 

Kan een forummoderator ook voor mij die levering regelen ?

Bedankt.

Goedenavond,

net gebeld met de klantendienst en zij kunnen mij niet helpen aan 2 muurbeugels voor de WiFi booster V2! Volgens de klantendienst niet verkrijgbaar…..

kunt u mij verder helpen?

alvast bedankt

mvg

Paul

@ThierryJ 
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen om deze te bezorgen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Dag, voor mij ook graag een beugel voor de modem.

Als jullie in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens noteert (indien dit nog niet gebeurd is).
Zullen de PX moderatoren als ze hier de draad opnemen wel zorgen dat de beugels opgestuurd worden.

In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 1
Badge

Vandaag de nieuw aangekochte internet box ontvangen maar ook hier dus geen muurbeugel in de doos. Volgens de installatiehandleiding in de MyProximus app zou die er wel bij horen. Graag zou ik dus ook zo’n beugel ontvangen. Bij voorbaat dank. 

@GeertC of @HadewychT is het mogelijk om ook naar mij zo’n muurbeugel te sturen. Normaal gezien zijn alle gegevens in m’n profiel ingevuld.

Ik heb de Internet Box besteld owv de 500/500Mbps upgrade van het Flex Fiber S abo. Mijn snelheid of abo is nog wel niet aangepast. Blijkbaar kunnen jullie dit manueel forceren?

 

Reageer