Skip to main content
Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2

Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

@ThierryJ 
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen om deze te bezorgen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Dag, voor mij ook graag een beugel voor de modem.

Als jullie in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens noteert (indien dit nog niet gebeurd is).
Zullen de PX moderatoren als ze hier de draad opnemen wel zorgen dat de beugels opgestuurd worden.

In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Vandaag de nieuw aangekochte internet box ontvangen maar ook hier dus geen muurbeugel in de doos. Volgens de installatiehandleiding in de MyProximus app zou die er wel bij horen. Graag zou ik dus ook zo’n beugel ontvangen. Bij voorbaat dank. 

@GeertC of @HadewychT is het mogelijk om ook naar mij zo’n muurbeugel te sturen. Normaal gezien zijn alle gegevens in m’n profiel ingevuld.

Ik heb de Internet Box besteld owv de 500/500Mbps upgrade van het Flex Fiber S abo. Mijn snelheid of abo is nog wel niet aangepast. Blijkbaar kunnen jullie dit manueel forceren?

@Stefaan_033 Ik zie dat er op uw berichtje niet geantwoord is, onze excuses hiervoor. Heb jij de beugels ondertussen al ontvangen ? 

Reageer