Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2


Badge

Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

icon

Beste antwoord door Luc_018 6 March 2023, 17:34

Bekijk origineel

101 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Voor een beugel voor je internetbox of booster kan je altijd met onze klantendienst contact opnemen. Dan kunnen ze deze laten bezorgen.

Reputatie 1
Badge

Voor een beugel voor je internetbox of booster kan je altijd met onze klantendienst contact opnemen. Dan kunnen ze deze laten bezorgen.

Nou……….., ik heb gebeld, na 30 minuten was uw collega eindelijk overtuigd dat er inderdaad een muurbeugel voor de nieuwe internetbox bestaat. Zijn voorstel was om een technieker langs te sturen. Dat zou mij wel 85 euro gaan kosten. Na uitleg dat ik  voor de nieuwe internetbox 49 euro had betaald en het niet mijn fout was dat deze muurbeugel niet in de doos zat heb ik het opgegeven. In de doos van de internetbox is zelfs een speciale ruimte voorzien om deze beugel in te doen dus een raadsel waarom deze niet standaard in de doos zit. Temeer daar op de uitleg om de box te installeren duidelijk is weergegeven dat je eerst de muurbeugel aan de muur dient te bevestigen. Indien mogelijk zou ik dus graag de muurbeugel alsnog ontvangen.

Reputatie 5
Badge +2

@Jack_05 Wij beschikken niet over alle gegevens om de beugel te kunnen opsturen. Kan je nogmaals proberen contact op te nemen en deze via daar te bestellen. Desnoods kan je ook met technische dienst contact opnemen zij kunnen dit ook in orde brengen.

@Jack_05 idd klantendienst echt geen enkele avance. Ik moest maar zelf eens kijken voor een passende beugel… vind maar is eentje van die afmetingen 🤷‍♀️Heb het ook maar opgegeven

Reputatie 5
Badge +2

@Vickxsy Klantendienst zou normaal op de hoogte moeten zijn. Er zijn een paar maanden terug wat problemen geweest om het te kunnen inleiden maar zou opgelost moeten zijn. U kan ook altijd de technische dienst proberen. Deze kunnen ze ook via een omweg inleiden.

Reputatie 1
Badge

Beste Michael,

u werkt bij Proximus. U kent de weg om de muurbeugel te bekomen. Kunt u niet een van uw collega’s van de bevoegde dienst doorgeven om de beugel te versturen. Bij bellen krijg je een wirwar van keuzes maar de juiste dienst komt niet voor. Zoals geschreven, eergisteren heb ik de technische dienst gesproken maar in 1ste instantie wisten die zelfs niet van het bestaan van de nieuwe internetbox. 30 minuten discussie en dan als antwoord dat men een technieker wil sturen tegen betaling van 85 euro. 

 

Reputatie 5
Badge +2

@Jack_05 Zoals reeds aangegeven ontbreken we gegevens van je en die ga ik niet vragen op een openbaar forum. Wij zijn hier om te helpen waar mogelijk en je de juiste info te voorzien.

Reputatie 1
Badge

Ik heb u reeds een privé mail gestuurd met alle benodigde gegevens zoals adres en Proximus lidnummer en mailadres. Hopelijk kan dit volstaan.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jack_05  Ik denk dat @Michael V bedoelt  je profiel gegevens aan te vullen.

@Jack_05 Zoals reeds aangegeven ontbreken we gegevens van je en die ga ik niet vragen op een openbaar forum. Wij zijn hier om te helpen waar mogelijk en je de juiste info te voorzien.

 

 @Jack_05 

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Reputatie 1
Badge

 Bedankt voor je reactie @Pat52, maar mijn profiel is al jaren lang volledig ingevuld dus waarom @Michael V schrijft dat hij geen gegevens heeft begrijp ik niet goed. Daarnaast had ik het al gemaild naar hem in een PB.

Wat moet er nog meer gedaan worden om een muurbeugeltje te bekomen………bellen is een hopeloze zaak.

Als je klantnummer en je adres en gsm nummer goed ingevuld staat zou ik ook denken dat dit voldoende is om de muurbeugels op te sturen via Bpost, tenzij Michael V , nog iets specifieks zou moeten weten van u om één of andere reden??

Reputatie 7
Badge +3

 Bedankt voor je reactie @Pat52, maar mijn profiel is al jaren lang volledig ingevuld dus waarom @Michael V schrijft dat hij geen gegevens heeft begrijp ik niet goed. Daarnaast had ik het al gemaild naar hem in een PB.

Wat moet er nog meer gedaan worden om een muurbeugeltje te bekomen………bellen is een hopeloze zaak.

@Jack_05 Dan begrijp ik het ook niet , ga hier niet verder over uitbreiden , maar heb in het verleden ook zo iets meegemaakt met deze moderator . En inderdaad telefonisch is een ramp.

Ik zal moderator @HadewychT  even taggen zij heeft in het verleden al vele klanten geholpen voor het probleem met de muurbeugel voor de Internet Box en deze laten opsturen via Bpost naar de klanten die het nodig hebben.

 

@HadewychT kan jij @Jack_05  eventueel helpen. Bedankt.

Reputatie 1
Badge

Top Pat52. hopelijk heeft  dit effect want ik heb HadewychT 4 dagen geleden al een PB gestuurd hierover maar tot op heden nog geen reactie gekregen, vandaar dat ik dus gereageerd heb op  @Michael V .  

Hoe iets heel erg simpels kan veranderen is iets blijkbaar zeer complex.

Reputatie 5
Badge +2

Als je klantnummer en je adres en gsm nummer goed ingevuld staat zou ik ook denken dat dit voldoende is om de muurbeugels op te sturen via Bpost, tenzij Michael V , nog iets specifieks zou moeten weten van u om één of andere reden??

@Jack_05 Op je profiel zijn niet al deze gegevens voorzien dus daarom is het niet mogelijk dit zo in te leiden en doordat wij ook niet constant online zijn gaf ik je de snelste oplossing. 

Reputatie 1
Badge

Bedankt @Michael V , maar via mijn Proximus lidnummer is toch alles te vinden wat nodig kan zijn? Via mijn profiel is er geen mogelijkheid meer om nog verder aanvullingen te doen. Via een PB aan u heb ik mijn adresgegevens en mailadres doorgegeven . Wat kan ik verder nog doen?

in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) onder het veld “ticket” kan je nog bijkomende informatie zetten ook indien nodig en vergeet om op “opslaan” te klikken.

Reputatie 7
Badge +4

@Jack_05 Ik heb je net geantwoord via je PB. Om een muurbeugel op te kunnen sturen hebben we ook je GSM-nr nodig zoals hierboven al gevraagd. Dit wordt niet vermeld in je profiel en is niet gelinkt aan de gegevens die je in je profiel invulde. Vandaar dat we je nog niet konden helpen. Als we dat hebben doen we het nodige. 

Reputatie 1
Badge

Hartelijk dank voor uw reactie HadewychT ,

ik heb mijn gsm nr via een PB aan u doorgegeven.

Ook via mijn profiel heb ik zoals Martin (bedankt voor deze info) uitlegde mijn gsm nr. aangevuld.

Reputatie 7
Badge +4

@Jack_05 Nu we je gsm-nr ook hebben, heb ik je de beugel opgestuurd. Hij zal morgen geleverd worden. 

@Vickxsy Ook bij u zal morgen een beugel geleverd worden. 

Reputatie 1
Badge

Top HadewychT , bedankt voor de opvolging.

@HadewychT dankjewel voor de opvolging. Helaas is mijn pakje teruggestuurd omdat het adres onvolledig was. Komt de beugel dan nog onze kant op?

Reputatie 7
Badge +4

@Vickxsy Ik zie inderdaad dat het pakketje terug naar ons gestuurd is. Ik zie echter geen verschil in het adres dat ik gebruikt heb en het adres dat hier bij ons gedocumenteerd staat. Ik weet dus niet waar het foutgelopen is. Kan je voor de zekerheid je adres toevoegen in je profiel ?

Of mogen we het laten leveren in een postpunt ? 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

 @HadewychT ik vermoed dat de toevoeging g ontbreekt in ons adres. Ik vulde aan bij profiel. Dankjewel voor de opvolging

@GeertC of @HadewychT is het mogelijk om ook naar mij zo’n muurbeugel te sturen. Normaal gezien zijn alle gegevens in m’n profiel ingevuld.

Ik heb de Internet Box besteld owv de 500/500Mbps upgrade van het Flex Fiber S abo. Mijn snelheid of abo is nog wel niet aangepast. Blijkbaar kunnen jullie dit manueel forceren?

 

Reputatie 5
Badge +2

@Janad80  De beugel is onderweg. De aanpassing is echter niet gebeurt wegens deze in de loop van de maand juli automatisch gebeurt.

Reageer