Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2


Badge

Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

icon

Beste antwoord door Luc_018 6 March 2023, 17:34

Bekijk origineel

101 reacties

Bedankt voor de uitstekende service!

Op de upgrade kan ik nog wel wachten, het was alleen niet zo heel duidelijk in de oorspronkelijke informatie die Proximus doorstuurde.

Reputatie 5
Badge +2

@Janad80 Dat is graag gedaan.

Ik belde deze avond naar de 080022800 en daar kreeg ik te horen dat Proximus geen muurbeugels voor de internet box kan voorzien, twee lange schroeven in de muur was het antwoord van de medewerker aan de lijn. Dit lijkt niet te kloppen met wat ik hier lees. Kan ik via deze weg toch aan een beugel komen? Alvast bedankt!

@MARU21 

TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je hiermee verder te helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 6
Badge +3

@MARU21 Ik zie dat er normaal gezien morgen een wallmount voor internetbox aan huis geleverd wordt.

Beste,

Zou het ook mogelijk zijn om een muurbeugel voor een wifibooster V2 te krijgen? Deze is vandaag geleverd maar helaas ook zonder de beugel? Alvast bedankt!!

Reputatie 6
Badge +3

@MARU21 een wallmount voor de wifi-booster (V2) is ook onderweg.

Beste,

Ik heb zonet de “nieuwe” internetbox besteld via de MyProximus app ter vervanging van mijn oude bbox.

Indien er nog steeds geen “wandhouder” standaard wordt meegestuurd, kunnen jullie me al eentje opsturen zodat ik deze later niet extra moet aanvragen?

PS: Daarnaast heb ik momenteel 2 “oude” wifi boosters (V1). Op jullie website raden jullie aan deze eveneens te vervangen door de V2 wifi boosters?  Zo ja, kunnen jullie hier ook voor zorgen of worden deze automatisch mee opgestuurd met de nieuwe internetbox? Graag ook hier de wandhouders voor opsturen.

Alvast bedankt !

Beste,

Ik heb zonet de “nieuwe” internetbox besteld via de MyProximus app ter vervanging van mijn oude bbox.

Indien er nog steeds geen “wandhouder” standaard wordt meegestuurd, kunnen jullie me al eentje opsturen zodat ik deze later niet extra moet aanvragen?

PS: Daarnaast heb ik momenteel 2 “oude” wifi boosters (V1). Op jullie website raden jullie aan deze eveneens te vervangen door de V2 wifi boosters?  Zo ja, kunnen jullie hier ook voor zorgen of worden deze automatisch mee opgestuurd met de nieuwe internetbox? Graag ook hier de wandhouders voor opsturen.

Alvast bedankt !

Vandaag zijn de internetbox en twee nieuwe wifi boosters toegekomen - helaas zonder muurbeugels …
Volgen deze nog ?
 

Had een muurbeugel, maar die hoek is afgebroken. Wou in een proximus shop een nieuwe halen, maar daar hadden ze niets. Ik heb het hier zelf opgelost met een schapje.

 

 

Sinds vorige week heb ik de nieuwe internet box geleverd gekregen. Zonder de muurbeugel (normaal dus zoals ik hierboven lees). Bij navraag bij de (vriendelijke) technicus en de (wat minder vriendelijke) hulplijn, blijkt noch de ene noch de andere mij te kunnen helpen om de beugel te bekomen. Kan deze muurbeugel opgestuurd worden a.u.b.?  

 

@MARU21 en @Stefaan_033 - Hebben jullie ondertussen jullie muurbeugels mogen ontvangen?

 

@MARU21 en @Stefaan_033 - Hebben jullie ondertussen jullie muurbeugels mogen ontvangen?

 

Binnen de 24 uur was de beugel geleverd. Top service.

Bedankt voor het antwoord.

@YorickP Kan de muurbeugel voor de internet box mij ook opgestuurd worden a.u.b.?

 
Reputatie 7
Badge +5

@PichaSi De muurbeugel komt er asap aan.

@PichaSi De muurbeugel komt er asap aan.

Beugel is aangekomen. Hartelijk dank hiervoor!

 

Zou u mij ook een muurbeugel kunnen toesturen voor de internet box en de wifibooster V2. Bedankt! 

Zou u mij ook een muurbeugel kunnen toesturen voor de internet box en de wifibooster V2. Bedankt! 

@YorickP @DaisyS  zou u dit kunnen opvolgen, bedankt! 

Reputatie 6
Badge +3

@peterdd Er is een pakketje onderweg.

bedankt Yorick!

Beste,

 

vandaag de internet box ontvangen, zonder muurbeugel. Waar kan ik deze bestellen?

 

dank je

@Jonathan1985

Dit kunnen de PX moderatoren naar je laten opsturen als ze morgen maandag hier terug de draad opnemen.

PS: Omdat de PX forummedewerkers je vlugger/beter zouden kunnen verder helpen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

@Jonathan1985 Deze zal morgen thuis geleverd worden. 

Reputatie 7
Badge +4

@Stefaan_033 Ik zie dat er op uw berichtje niet geantwoord is, onze excuses hiervoor. Heb jij de beugels ondertussen al ontvangen ? 

Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

Ik heb die ook niet ontvangen in de doos samen met mijn nieuwe Internetbox!!!

Aan Proximus: kunnen jullie die eens openen, aub?? Ik heb die tijdelijk op de grond geplaatst in de garage, dus niet echt handig/veilig!

Bedankt

Reageer