Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2


Badge

Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

icon

Beste antwoord door Luc_018 6 March 2023, 17:34

Bekijk origineel

101 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Valerica De muurbeugel is onderweg. Deze zit niet standaard bij de nieuwe internetbox.

Beste

Kunnen jullie ons ook een muurbeugel voor internet box bezorgen aub ?

mvg

Jo

 

Reputatie 7
Badge +4

@JoVD Ik heb er 1 opgestuurd. Deze wordt morgen bij je thuis geleverd. 

@HadewychT ,

Is het mogelijk om  mij ook de  ophangbeugel voor de internetbox toe te sturen ?

Deze was inderdaad niet inbegrepen .

Alvast bedankt,

Mvg Artie

Reputatie 7
Badge +4

@Artie Deze zal morgen thuis geleverd worden. Hij is inderdaad niet inbegrepen omdat hij dan bij de meeste mensen werkloos in de kast zou liggen. Op deze manier kunnen we dat vermijden. 

@HadewychT ,

Vandaag de muurbeugel gaan ophalen in postkantoor.

Bedankt voor  de snelle reactie!

Deze kan, wegens dezelfde afmetingen van de montagegaten, op dezelfde plaats als de BBox3 gehangen worden.

 

Mvg

Artie

@HadewychT Ik zie dat u dit probleem al voor een aantal mensen hebt opgelost. Zou u in de mogelijkheid zijn om ook voor mij een muurbeugel/sokkel op te sturen? Mijn klantnummer is 613080207. Indien u meer info zou hebben, bezorg ik deze uiteraard graag. Alvast hartelijk dank!
Groeten, Niels

@HadewychT Zou het mogelijk zijn voor mij ook nog een muurbeugel op te sturen. Ik heb daarstraks een nieuwe internet box aangevraagd en via de chat een muurbeugel gevraagd maar die persoon kon me daar niet bij helpen. Mijn klantnummer is 621426427.

Alvast dank voor uw moeite.

Mvg,

Rob Deckx

Reputatie 7
Badge +4

@Niels Blomme @RobDeckx Deze wordt morgen thuis geleverd. 

@Artie Dankjewel voor de fijne feedback

@HadewychT  Hartelijk dank!

Graag ontving ik ook een muurbeugel voor de internet box die vandaag werd geleverd.

Klantnummer 608274757

 

Alvast bedankt!

Beste

Zouden jullie ons twee muurbeugels voor de Wifi Booster V2 kunnen bezorgen aub?

Alvast bedankt!

mvg

Michiel

Reputatie 7
Badge +4

@MGen @De_Matte Deze worden morgen bij jullie thuis geleverd. 

Beste, 

 

Graag ontvang ik 2x muurbeugels voor mijn Wi-Fi boosters. 

 

Alvast bedankt, 

Gideon

Reputatie 7
Badge +3

@gideonpc 

je mag je klantnummer nog toevoegen aan je profiel a.u.b.

 

Geert

Gedaan. 
 

Bedankt, Geert. 

Reputatie 7
Badge +3

@gideonpc 

op maandag zullen twee muurbeugels voor WiFi boosters geleverd worden bij BOEKHANDEL WAUTERS KERKSTRAAT 4 1785 MERCHTEM

je krijgt hiervan nog een mail ter bevestiging.

 

Geert

 

Goedenavond,

net gebeld met de klantendienst en zij kunnen mij niet helpen aan 2 muurbeugels voor de WiFi booster V2! Volgens de klantendienst niet verkrijgbaar…..

kunt u mij verder helpen?

alvast bedankt

mvg

Paul

Dag, voor mij ook graag een beugel voor de modem.

Als jullie in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens noteert (indien dit nog niet gebeurd is).
Zullen de PX moderatoren als ze hier de draad opnemen wel zorgen dat de beugels opgestuurd worden.

In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Hartelijk dank voor de info Martin

Zonder dank, graag gedaan en hopelijk reageren ze morgen al.

Reputatie 7
Badge +5

@Paul-Jan @eliswa De beugels zijn onderweg. 

Hartelijk dank!

Dan zal ik ze wel volgende week ontvangen.

Beste

Ik heb vandaag mijn internetbox mogen ontvangen zou ik daar ook een beugel voor kunne aanvragen?

 

Alvast bedankt

Guy Torsin

Reageer