Waarschijnlijk zal het opgelost zijn als Proximus de “conductor” uitzet op je bbox, maar straks als de prox medewerkers langskomen zullen ze u wel verder helpen.
@Martin dank je. Hopelijk is het na hun tussenkomst opgelost.
@DmN Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken wat we hier kunnen doen.
@YorickP ik heb lijn en klantennummer toegevoegd
@YorickP Weet je al iets meer ?
@DmN ik heb al even je verbinding gecontroleerd en zie geen fouten hierop
je modem zelf behoud in ieder geval een constante verbinding
Je ondervind dit probleem vooral via wifi neem ik aan of heb je dit ook via kabel ?
heb je nog een toestel tussen je modem en je apple toestellen instaan ? bvb router
@jonathandr bij de verbindingen naar tv is er geen probleem. ik heb 2 wifi boosters in mijn woning en aan mijn modem hangt een tado en phillips toestel, die instaan voor de verbinding met de apparaten van deze merken. Ik gebruik deze al jaren.
@jonathandr @YorickP hebben jullie een oplossing voor mij?
Mijn excuses voor het latere antwoord.
Ik heb ondertussen een analyse van uw Wi-Fi netwerk gedaan.
Verder heb ik enkele aanpassingen gedaan om het Wi-Fi netwerk stabieler te maken.
Uit de analyse bleek ook dat uw modem en Wi-Fi Booster verder uit elkaar gezet mogen worden om een betere dekking te geven.
Beste, ik heb precies hetzelfde probleem bij mijn producten. Zou u mij hier ook mee kunnen helpen?
@YorickP verhelpt de conductor uitzetten dit probleem met apple producten of is dit niet voldoende.
Goede avond! Ook hier problemen met WiFi op onze Apple toestellen. 2 Proximus boosters en nog valt signaal vaak weg. Zeer frustrerend als dochter telkens uit les gesmeten wordt. Kan bij ons de conductor ook uitgeschakeld worden?
@YorickP kan u mij iets laten weten aub? Bedankt!
@Sandyv1206 Kan u dan ook uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kan ik het voor u ook uitschakelen.
ik heb dit ook voor je aangepast
Beste,
ik heb hetzelfde probleem. Kan u dit voor mij ook in orde brengen?
Dank u
@YorickP Ik hoop dat u mij ook even kan helpen. Alvast bedankt!
@Hanne S Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan pas ik dit voor je aan.
@DaisyS Ik heb mijn klantennummer toegevoegd. Alvast bedankt!!
@Hanne S Ik heb het doorgestuurd dus komt in orde.
@DaisyS Dit probleem is momenteel nog aanwezig. Weet u wanneer ik hier verbetering bij zou moeten merken?
Alvast bedankt.
Beste iedereen,
Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn iPhone geeft het icoontje van WiFi weer maar ik kan vaak mijn pagina’s niet vernieuwen. Het helpt wel als ik de WiFi af en aan zet op mijn toestel. Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen?
Ik heb een wifibooster naar mijn bbox staan. Andere aparaten zoals de smartphone van mijn vriend hebben hier geen last van.
@jonathandr @DaisyS @YorickP en anderen… (alvast bedankt!)
Beste iedereen,
Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn iPhone geeft het icoontje van WiFi weer maar ik kan vaak mijn pagina’s niet vernieuwen. Het helpt wel als ik de WiFi af en aan zet op mijn toestel. Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen?
Ik heb een wifibooster naar mijn bbox staan. Andere aparaten zoals de smartphone van mijn vriend hebben hier geen last van.
@jonathandr @DaisyS @YorickP en anderen… (alvast bedankt!)
ik kijk om dit voor je aan te passen, je kan dit dan best een tijdje testen
Beste,
Ook wij ondervinden hetzelfde probleem:
Onze Apple apparaten geven het Wifi icoontje weer, maar hebben na enkele minuten geen verbinding meer met het internet.
Andere apparaten hebben dan wel constante verbinding met Wifi.
Wij werken met een Wifibooster.
Zou het mogelijk zijn om dit ook voor ons eens te bekijken?
Alvast bedankt.