Skip to main content

Hey 

Ik heb al enkele weken problemen met mijn internetverbinding. 

Bij al mijn apple producten moet ik regelmatig mijn internetconnectie uitzetten en dan opnieuw terug aanzetten. 

Bij mijn niet apple producten is er geen probleem.

Niet leuk als je tijdens een vergadering of een film opnieuw moet verbinden omdat deze is weggevallen.

@proximus is er een mogelijkheid om dit op te lossen?

Vriendelijke groeten

N

 

 

Ik heb een iphone en een iPad en ik heb geen problemen op beide toestellen 


Beste,

ik bezit iets meer dan een week de nieuwe internetbox. Prachtige WiFi verbinding op mijn iPhone, echter kan ik niet surfen. Ik heb dus wel een verbinding met de WiFi, maar kan niet surfen. Alle andere apparaten thuis (geen Macs) ondervinden geen problemen. Graag hulp. Mvg


@geeraard 

heb je de WiFi verbinding al eens af en opnieuw aan gezet en opnieuw verbinding gemaakt op je iPhone?

Lukt het nu?

Ook het herstarten van je internet box kan hierbij soms helpen.

 

Geert


Reageer