Vraag

Internetconnectie Apple producten

  • 15 February 2021
  • 78 reacties
  • 1966 Bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@ArneVI Ik heb je wifi even grondig nagekeken en het lijkt mij dat het probleem niet enkel aan je Apple-toestellen gelinkt is. Je wifi-booster staat eigenlijk iets te ver van je B-box om een optimale ontvangst te hebben. Ook sommige toestellen bevinden zich soms te ver om een goede verbinding te hebben met je B-box of booster. Als er vb veel metaal gebruikt is in de bouw van je huis, reikt het signaal ook minder ver dan in een open ruimte. 

Vooral in de buurt van je PC zie ik ook een storend signaal. Dit kan iets zijn dat op het eerste zicht niets met je wifi te maken heeft, zoals een omvormer van je zonnepanelen, bepaalde verlichting, (draadloze) camera’s van een alarm, chromecast,….

Hier vind je alvast enkele tips om je wifi te verbeteren. Laat ons zeker weten of je je signaal hierdoor kan verbeteren. Indien dat niet het geval is, bekijken we dan wat we best doen om dit probleem op te lossen. 

@HadewychT Helaas nog steeds dezelfde problemen.
Kan u hierbij helpen?
Dank u wel alvast.

Reputatie 7
Badge +4

Beste iedereen, 

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn iPhone geeft het icoontje van WiFi weer maar ik kan vaak mijn pagina’s niet vernieuwen. Het helpt wel als ik de WiFi af en aan zet op mijn toestel. Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen? 
Ik heb een wifibooster naar mijn bbox staan. Andere aparaten zoals de smartphone van mijn vriend hebben hier geen last van. 
​​​​​​@jonathandr @DaisyS @YorickP en anderen… (alvast bedankt!)

ik kijk om dit voor je aan te passen, je kan dit dan best een tijdje testen

Reageer