Vraag

Internetconnectie Apple producten

  • 15 February 2021
  • 78 reacties
  • 1956 Bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Ik werk sinds kort met een macbook air m1 en de wifi valt om de minuut uit wanneer ik aan het surfen,mailen,… ben. Neem aan dat het ook aan de conductor ligt dan? Want de niet-apple toestellen in huis hebben er hier geen last van. 

Zou iemand dit voor me kunnen oplossen?

Alvast bedankt! 
 

@HadewychT@DaisyS 

Hallo, zouden jullie voor mij ook de conductor kunnen uitschakelen aub?

Hier ook geregeld problemen met wifi op Iphone en Ipad…

Alvast bedankt.

Reputatie 6
Badge +3

@DmN Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken wat we hier kunnen doen.

@YorickP ik heb lijn en klantennummer toegevoegd

@HadewychT@DaisyS 

Hallo, zouden jullie voor mij ook de conductor kunnen uitschakelen aub? Ook constant problemen met wifi op mijn Iphone… Alvast bedankt.

@YorickP Weet je al iets meer ?

Hey 

Mijn wifi valt regelmatig uit op mijn macbook. Bij mijn andere producten werkt het wel goed. 

Zouden jullie dit kunnen oplossen? 

dank u 

@HadewychT @DaisyS 

Reputatie 7
Badge +4

@DmN  ik heb al even je verbinding gecontroleerd en zie geen fouten hierop
je modem zelf behoud in ieder geval een constante verbinding
Je ondervind dit probleem vooral via wifi neem ik aan of heb je dit ook via kabel ?
heb je nog een toestel tussen je modem en je apple toestellen instaan ? bvb router

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn apple producten. Geen verbinding. Terwijl met niet Andriod & Microsoft producten geen problemen zijn. 
Per id 095866

Bedankt!

@jonathandr bij de verbindingen naar tv is er geen probleem. ik heb 2 wifi boosters in mijn woning en aan mijn modem hangt een tado en phillips toestel, die instaan voor de verbinding met de apparaten van deze merken. Ik gebruik deze al jaren.

one ssid ook al eens uitgeschakeld op je bbox om te zien of het helpt.

→ Smart wifi , one ssid uitschakelen | Proximus Forum

@ArneVI & @ConnySteensels Ik heb de conductor laten uitschakelen. Je zal dit wel enkele dagen moeten testen om te zien of er verbetering is.

Hallo,

 

Voor een tweetal maanden werkte ons internet perfect op alle toestellen, dus ook op onze Apple apparaten.

Sinds enkele dagen ondervinden we echter opnieuw hetzelfde probleem: het internet valt weg na enkele minuten (enkel Apple toestellen).

 

Tijdens onze vakantie werd de modem volledig uitgeschakeld. Deze werd terug ingeschakeld vorige week zondag.

Mogelijks ligt dit aan de oorzaak van het probleem (terug op standaardinstellingen geplaatst? conductor terug ingeschakeld?).

Zou het mogelijk zijn om dit nogmaals na te kijken voor ons?

 

Wij danken u alvast hiervoor.

Beste, 

ik heb hetzelfde probleem. Kan u dit voor mij ook in orde brengen?

Dank u

Beste iedereen, 

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn iPhone geeft het icoontje van WiFi weer maar ik kan vaak mijn pagina’s niet vernieuwen. Het helpt wel als ik de WiFi af en aan zet op mijn toestel. Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen? 
Ik heb een wifibooster naar mijn bbox staan. Andere aparaten zoals de smartphone van mijn vriend hebben hier geen last van. 
​​​​​​@jonathandr @DaisyS @YorickP en anderen… (alvast bedankt!)

Beste,

 

Ook wij ondervinden hetzelfde probleem:

 

Onze Apple apparaten geven het Wifi icoontje weer, maar hebben na enkele minuten geen verbinding meer met het internet.

Andere apparaten hebben dan wel constante verbinding met Wifi.

Wij werken met een Wifibooster.

Zou het mogelijk zijn om dit ook voor ons eens te bekijken?

Alvast bedankt.

@Frederic François Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het even voor je na.

Beste, ik heb mijn gegevens aangevuld.
Alvast bedankt!

@jonathandr @YorickP hebben jullie een oplossing voor mij? 

Reputatie 6
Badge +3

Mijn excuses voor het latere antwoord. 

Ik heb ondertussen een analyse van uw Wi-Fi netwerk gedaan. 

Verder heb ik enkele aanpassingen gedaan om het Wi-Fi netwerk stabieler te maken. 

Uit de analyse bleek ook dat uw modem en Wi-Fi Booster verder uit elkaar gezet mogen worden om een betere dekking te geven.

Wij hebben hetzelfde probleem als hier beschreven wordt. Kan ook bij ons die conductor uitgeschakeld worden aub???

 

Beste, ik heb precies hetzelfde probleem bij mijn producten. Zou u mij hier ook mee kunnen helpen?

@ArneVI & @ConnySteensels Ik heb de conductor laten uitschakelen. Je zal dit wel enkele dagen moeten testen om te zien of er verbetering is.

@Hanne S Ondervind je deze problemen ondertussen nog steeds? 

@ArneVI Ik heb de vraag ook voor u doorgespeeld aan mijn collega. U zou binnen enkele dagen verbetering moeten zien (kan misschien iets langer duren met het verlengde weekend)

Hallo,

 

Kort na uw interventie werd ons probleem opgelost en bleef de connectie aan bij onze Apple producten, waarvoor dank.

Echter was dit eerder van korte duur, want sinds een tweetal weken hebben we terug hetzelfde probleem.

Zou het mogelijk zijn om dit nogmaals te bekijken, of aan een collega door te geven?

Alvast bedankt.

@YorickP verhelpt de conductor uitzetten dit probleem met apple producten of is dit niet voldoende.

@ArneVI & @ConnySteensels Ik heb de conductor laten uitschakelen. Je zal dit wel enkele dagen moeten testen om te zien of er verbetering is.

Hallo,

 

Tot op heden hebben we helaas nog steeds hetzelfde probleem met onze Apple apparaten.

Zou het mogelijk zijn om dit nogmaals na te kijken?

Alvast bedankt!

@DaisyS of @HadewychT hebben jullie dit kunnen oplossen voor ons? Wij hebben nu met alle laptops, ook Windows, problemen om te connecteren. Dank!

Reputatie 7
Badge +4

@Hanne S Ondervind je deze problemen ondertussen nog steeds? 

@ArneVI Ik heb de vraag ook voor u doorgespeeld aan mijn collega. U zou binnen enkele dagen verbetering moeten zien (kan misschien iets langer duren met het verlengde weekend)

Reageer