Vraag

Internetconnectie Apple producten

  • 15 February 2021
  • 72 reacties
  • 1284 Bekeken

  • Apprentice
  • 7 reacties

Hey 

Ik heb al enkele weken problemen met mijn internetverbinding. 

Bij al mijn apple producten moet ik regelmatig mijn internetconnectie uitzetten en dan opnieuw terug aanzetten. 

Bij mijn niet apple producten is er geen probleem.

Niet leuk als je tijdens een vergadering of een film opnieuw moet verbinden omdat deze is weggevallen.

@proximus is er een mogelijkheid om dit op te lossen?

Vriendelijke groeten

N

 

 


72 reacties

maandag kunnen ze het nog eens natrekken of de conductor nog actief staat of niet

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Reputatie 7
Badge +4

Hallo, hier hetzelfde probleem, zou u voor mij ook het nodige kunnen doen aub? Alvast bedankt.

hi, ik laat dit voor je aanpassen

Reputatie 6
Badge +4

@Hanne S Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan pas ik dit voor je aan.

Reputatie 6
Badge +4

@Hanne S Ik heb het doorgestuurd dus komt in orde.

Reputatie 6
Badge +4

@Frederic François Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het even voor je na.

Reputatie 7
Badge +4

@YorickP done!

ik heb dit ook voor je aangepast

FYI:morgen wordt de draad hier weer opgenomen door de Proximus forummedewerkers.

Reputatie 7
Badge +4

@LynnYu Ook voor u laat ik de conductor uitschakelen. 

Reputatie 6
Badge +4

@LynnYu Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het na.

Reputatie 7
Badge +3

@Saar30791 

kan je eens kijken of het nu werkt?

 

Geert

Reputatie 6
Badge +4

@Linde_VVL Ik heb voor jou de conductor laten uitschakelen.

@Linde_VVL Ik heb voor jou de conductor laten uitschakelen.

Hallo @DaisyS Onze wifi werkt nog steeds niet op onze Apple producten. Is er nog iets anders wat we kunnen doen? 
Wij zijn Fiber klant, dus zou toch beste connectie moeten zijn. 

Alvast bedankt!

Beste,

ok wij zitten met dit probleem: elk Apple toestel (MacBook Air en twee iPhones) werken niet met de WiFi. Kan u dit voor ons oplossen?

 

bedankt!

Saar

Ik ondervind hetzelfde probleem met iPhone en iPad. Verbinding is zeer onstabiel via wifi, geen enkel prbleem met 4G

Reputatie 3
Badge +1

@DmN Ik heb een analyse van uw wifi gedaan en daaruit komt dat de booster te dicht tegen de modem zou staan voor een ideale dekking.

Over u Macbook zie ik dat deze te ver verwijderd zou zijn van een wifipunt. Ik zou aanraden om via myproximus een wifi analyse te doen van uw woning om zo uw wifi volledig in kaart te brengen.

Reputatie 6
Badge +4

@Saar30791 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan laat ik de conductor voor je uitschakelen.

 

Beste iedereen, 

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn iPhone geeft het icoontje van WiFi weer maar ik kan vaak mijn pagina’s niet vernieuwen. Het helpt wel als ik de WiFi af en aan zet op mijn toestel. Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen? 
Ik heb een wifibooster naar mijn bbox staan. Andere aparaten zoals de smartphone van mijn vriend hebben hier geen last van. 
​​​​​​@jonathandr @DaisyS @YorickP en anderen… (alvast bedankt!)

ik kijk om dit voor je aan te passen, je kan dit dan best een tijdje testen

Alvast bedankt maar ik zit nog altijd met dit probleem. Het lijkt tegenwoordig wel alsof ik amper nog verbinding maak met onze WiFi. Zijn er andere dingen die we nog kunnen doen?

Reputatie 7
Badge +4

@Benny Breukers @Stefan1981 @Frederic François Deze is ook voor jullie uitgeschakeld. 

@DaisyS dat is bij deze gebeurd!

@YorickP Ik hoop dat u mij ook even kan helpen. Alvast bedankt!

zal maar voor maandag zijn aangezien de prox forummedewerkers tijdens het weekend hier niet langskomen

Reputatie 6
Badge +4

@ArneVI & @ConnySteensels Ik heb de conductor laten uitschakelen. Je zal dit wel enkele dagen moeten testen om te zien of er verbetering is.

Reputatie 7
Badge +4

@ArneVI & @ConnySteensels Ik heb de conductor laten uitschakelen. Je zal dit wel enkele dagen moeten testen om te zien of er verbetering is.

Hallo,

 

Voor een tweetal maanden werkte ons internet perfect op alle toestellen, dus ook op onze Apple apparaten.

Sinds enkele dagen ondervinden we echter opnieuw hetzelfde probleem: het internet valt weg na enkele minuten (enkel Apple toestellen).

 

Tijdens onze vakantie werd de modem volledig uitgeschakeld. Deze werd terug ingeschakeld vorige week zondag.

Mogelijks ligt dit aan de oorzaak van het probleem (terug op standaardinstellingen geplaatst? conductor terug ingeschakeld?).

Zou het mogelijk zijn om dit nogmaals na te kijken voor ons?

 

Wij danken u alvast hiervoor.

ik kijk na wat hier precies is veranderd en hou je op de hoogte

Hey 

Mijn wifi valt regelmatig uit op mijn macbook. Bij mijn andere producten werkt het wel goed. 

Zouden jullie dit kunnen oplossen? 

dank u 

@DaisyS - mijnprofiel vervolledigd met klantnummer

Reageer