Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

ja ik heb maar de termen van de proximus medewerkers gebruikt hé 😉

NB: vroeger in mijn oude bbox2 stond daar wel "firmware" bv.
formule door gestuurd ma geen update binnen gehad. grts
Zo simpel was het. Gebruik de name software en niet firmware meeste van ons hebben hier geen verstand van.
Bedoel je hetgene dat hier 10.A.0.I.BU zegt?
Dit is dus nog de niet geüpdatet software versie voor Destiny2
zie jij dan firmware staan als je op "My Modem" klikt ik zie toch alleen maar "software versie" staan hoor .

dus wordt het dan :
via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe softwae versie kan herkennen aan: 17.1.03.1X

NB: beide termen software en firmware worden hier wel dikwijls gebruikt om het zelfde te bedoelen uiteindelijk.
Bedoel je hetgene dat hier 10.A.0.I.BU zegt?
http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat door op "My Modem" klikken

Dat is niet het gene dat Ilse vraagt , ze vraagt net zoals anderen is het bij software dat we moeten kijken aangezien firmware nerges staat bij Mijn modem.

Activiteitstijd
Serienummer (S/N)
Softwareversie :10.A.5.K.GQ
Hardwareversie
WAN MAC-adres
Datapomp-versie

Dit is de enige informatie die wij zien bij mijn modem. Niks van firmware
Ik heb blijkbaar een Technicolor Bbox3 (alle 4 the gele poorten staan naast elkaar) en heb ook steeds het probleem met de error cabbage. Wanneer kan ik mijn update verwachetn? Ik heb gisteren al mijn formulier ingevuld.
http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat door op "My Modem" klikken
Beste.

Ik heb zonet het forumier ingevuld, wanneer kan ik verwachten dat dit gaat opgelost zijn en waar kan ik de versie juist checken op de http://192.168.1.1/ ? Ik zie nergens een optie of setting dat firmware noemt, of bedoel je softwareversie?

Ilse
bellen of een privébericht sturen om te vragen om de nieuwe destiny software update (17.1.03.1X ) te pushen op je bbox3 van Technicolor.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 2
Dag allemaal,

Mijn vriendin had ook dit probleem, Elke keer ze in een andere instance ging op een planeet werd ze eruit gesmeten of zag ze geen vijanden en wat dan ook. Port forward hielp niet aangezien 1 port in destiny steeds veranderde. Ze heeft naar proximus gebeld waarna ze een update voor de Technicolor gepushed hebben. Nog altijd geen geluk, niet lang erna (30 minuten ofzo) rebootte haar bbox 3 opnieuw waarna het blijkbaar gefixt is. We hebben enkele missies samen gedaan zonder problemen dus ik raad jullie aan om te bellen en vragen om een update.

Vriendelijke groeten.
dit kan je via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
waar je de nieuwe firmware kan herkennen aan: 17.1.03.1X door te klikken op "My Modem"
Ik heb mij gisteren ingeschreven op het formulier, en heb vandaag nog steeds de error cabbage.
Ik heb mijn eigen e-mail op gegeven, en mijn naam, maar het account met the bbox is van mijn vader, maakt dit uit op het formulier?( wel ons lijnnummer gebruikt)

Waar kan ik deze firmware 17.1.03.1X, update zien op mijn modem?
Is dit onder algemeen en dan de softwareversie?
Musina,

Ik heb nagevraagd of het formulier ook voor Scarlet klanten kan gebruikt worden. Ik hou je op de hoogte hiervan.

Groeten,

Kim

Ik ben ook Scarlet klant en zou dit ook graag weten.

Met vriendelijke groeten,

Peter
Ik heb mij gisteren ingeschreven op het formulier, en heb vandaag nog steeds de error cabbage.
Ik heb mijn eigen e-mail op gegeven, en mijn naam, maar het account met the bbox is van mijn vader, maakt dit uit op het formulier?( wel ons lijnnummer gebruikt)

Waar kan ik deze firmware 17.1.03.1X, update zien op mijn modem?
Is dit onder algemeen en dan de softwareversie?
Reputatie 7
Badge +4
Musina,

Ik heb nagevraagd of het formulier ook voor Scarlet klanten kan gebruikt worden. Ik hou je op de hoogte hiervan.

Groeten,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ale,

Om dit te kunnen controleren heb ik je vaste lijnnummer of klantnummer nodig. Je kan het ook zelf controleren zoals Charlotte reeds uitlegde.

Klantgegevens kan je via privé bericht sturen naar het Proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Kim
Wat een gedoe allemaal. Sinds dat ik naar proximus gekomen ben heb ik alleen maar problemen...

Ik heb een prive bericht gezonden en hoop dat deze bullshit snel gefixed word.

mvg.
vraag in een privébericht of ze de software willen pushen op je bbox

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Zaterdag heb ik een BBOX3 gekregen ter vervanging van een BBOX2.
En het is een Technicolor BBOX3. Resultaat direct problemen met Destiny2.
Na wat zoeken op het forum het formulier gevonden en dit dan ook ingevuld.
Ondertussen gespeeld met PPPOE.
Tot nu toe is er nog niets aan de BBOX3 verandert en staat de softwareversie nog steeds op
10.A.0.I.BU
verschil tussen tricolor met sagemcom is dat bij technicolor de 4 gele poorten mooi naast elkaar staan en bij de sagemcom 2 aan 2 naast elkaar staan
Heb blijkbaar toch een tricolor ookal ziet hij er precies hetzelfde uit als die sagemcom zonder die 2 extra poorten.
Ik krijg foutcode CABBAGE zoals hier uitgelegd; https://www.bungie.net/en/Help/Article/46243
Heb al een paar keer naar de helpdesk gebeld maar die kunnen mij niet verder helpen en zeggen dat het enkele dagen kan duren.
Men cpu is een intel i7 6700k dus daar kan het niet aan liggen.
Goede middag.

Ik heb zonet deze topic doorgelezen en heb de benodigde informatie ingevuld.
Nu ben ik zelf wel klant via Scarlet. Veranderd dit iets voor mij of kunnen jullie dit toch in orde brengen daar de modem jullie eigendom is?

Groeten.
Formulier gisteren ingevuld, vandaag nog altijd op versie 10.A.0.I.FS na reboot...
Ik heb hetzelfde probleem.