Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

ik heb de SagemCom Bbox3 en mijn destiney 2 werkt ook niet op de pc. Heb al een paar keer gebeld naar de helpdesk en ze kunnen de update niet instaleren op mijn bbox ? Zou dit opgelost raken moest ik een techicolor bbox nemen ?
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar :(

normaal is het andersom met de sagemcom zou je geen problemen mogen hebben het zijn deze met een technicolor die problemen ondervinden, zoals in verschillende posten hier te lezen valt.


Welke fout krijg je? Er zijn ook gekende problemen met de AMD Phenom processoren in combinatie met dit spel.
ik heb de SagemCom Bbox3 en mijn destiney 2 werkt ook niet op de pc. Heb al een paar keer gebeld naar de helpdesk en ze kunnen de update niet instaleren op mijn bbox ? Zou dit opgelost raken moest ik een techicolor bbox nemen ?
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar :(

normaal is het andersom met de sagemcom zou je geen problemen mogen hebben het zijn deze met een technicolor die problemen ondervinden, zoals in verschillende posten hier te lezen valt.
Zou een vpn dit probleem tijdelijk oplossen ?
ik heb de SagemCom Bbox3 en mijn destiney 2 werkt ook niet op de pc. Heb al een paar keer gebeld naar de helpdesk en ze kunnen de update niet instaleren op mijn bbox ? Zou dit opgelost raken moest ik een techicolor bbox nemen ?
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar 😞
Heb gisteren het formulier ingevuld en vandaag nog eens, ik hoop dat deze firmware ook effect heeft voor mijn consoles. Zou iemand van support kunnen bevestigen dat ze voor mij de software hebben gelanceerd?

Mvg, Ale
Formulier gisteren ingevuld, vandaag nog altijd op versie 10.A.0.I.FS na reboot...
Reputatie 7
Badge +4
Hoelang het precies gaat duren weten wij zelf ook niet, hangt af van de doorstroom naar de modem toe. Je kan zelf nakijken of de update al is doorgelopen via de interface van je modem (192.168.1.1). De nieuwe firmware kan je herkennen aan: 17.1.03.1X, Groeten, Charlotte.
beste gisteren heb ik een formulier online ingevuld maar nog steeds heb ik de update niet ontvangen op mijn modem.
het is vervelend om een product gekocht te hebben dat dan niet blijkt te werken door jullie modem.... :s
Reputatie 7
Badge +4
MacbethPlisskin op elke factuur kan je het klantennummer en het lijnnummer (of identificatienummer van het internet) terugvinden. Groeten, Charlotte.
Geachte, zou u weten hoe lang het zou duren om de updates te doen?
of proberen door daar waar je bbox modem aangesloten is op de intro aftakdoos van je lijn , het rj11 stekkertje uit te trekken en een gewoon telefoontoestel aan te sluiten en te bellen naar 1924 om het lijnnummer te kennen.
Reputatie 7
Badge +4
GlowLow dit kan je via 192.168.1.1 gaan nakijken (inloggen met USER en USER PASWOORD die op de modem staan). De nieuwe firmware kan je herkennen aan: 17.1.03.1X, Groeten, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
Domidw je vriend kan dit aan de technische dienst van Scarlet doorgeven, daar kunnen ze hem daarbij helpen. Zijn lijnnummer kan hij op de online documenten terugvinden (of zijn klantennummer). Groeten, Charlotte.
Heb formulier doorgestuurd, is het mogelijk te laten weten wanneer u de update start? Zo weet ik van wanneer ik moet nakijken of dit succesvol was.
Is dit het zelfde lijnnummer als wanneer je een lijntest doet via de myproximus app? 🙂
hallo na een avond t(e kloten met poorten en wat weet ik veel kom ik uiteindelijk hier terecht.
Ik heb morgen een dag verlof genomen om d2 te kunnen spelen, ik heb het formulier ingevuld. kunt u dit zo snel mogenlijk updaten? danku!
Er is geen lijnnummer op mijn Aanrekening. Ik kan het formulier niet invullen. Is er een andere manier om dit te doen? Klantnummer bijvoorbeeld? De proximus facturen staan op de naam van een ander familielid, zij zijn aan de oudere kant and niet echt goed met technologie. Ik heb enkel een factuur van augustus, documentnummer, klantnummer en hun naam/adres.

De modem is ook een bbox 3 technicolor.

Betekent dit ook dat na morgen dit niet meer kan gefixed worden aangezien dit maar tot 26 October gaat?
Hey, een vriend van me zit bij Scarlet (onderdeel van proximus, dus geen toegang hier), wat kan hij doen om zijn modem up te daten? hij heeft geen lijn nummer om dat online document te versturen
software versie is bij mij veranderd net 🙂
Ik heb het ondertussen voor jullie allemaal de software gelanceerd, ik kan niet zeggen hoe lang het precies gaat duren. Hou het wat in de gaten en probeer eens een reboot mocht het na enige tijd toch niet lukken. MVG, Wim

Mijn router is herstart maar ik ondervind nog steeds problemen. Best enkele uren wachten?
Is een router die vanzelf reboot een goed teken? :)
inderdaad een heel goed teken 😄

Zoals Domidw stelt, hoe weet ik wanneer de upgrade gebeurd is?

Mijn antwoord stond juist boven je vraag
namelijk:
mss kan je kijken of de nieuwe firmware 17.1.03.1X er al op staat als je naar de web interface van je bbox gaat http://192.168.1.1 (inloggen > user > wachtwoord staat op sticker van bbox)
Is een router die vanzelf reboot een goed teken? 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Het duurt hoe dan ook enkele uren, je kan het eigenlijk alleen maar zien als je in de bbox zelf aanlogged en daar de versie controleert, deze moet

17.1.03.1x zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Karel, er is maar een zeer beperkte groep mensen die dit spel speelt, vandaar dat een algemene mail naar alle klanten wat teveel zou zijn, aangezien de meesten zelfs niet zouden weten waar het over gaat. Bedankt voor het begrip. MVG, Wim