Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Reputatie 5
Badge +1
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.

Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)

Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Steven

This topic has been closed for comments

263 reacties

dit kan je via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
waar je de nieuwe firmware kan herkennen aan: 17.1.03.1X door te klikken op "My Modem"
Ik heb mij gisteren ingeschreven op het formulier, en heb vandaag nog steeds de error cabbage.
Ik heb mijn eigen e-mail op gegeven, en mijn naam, maar het account met the bbox is van mijn vader, maakt dit uit op het formulier?( wel ons lijnnummer gebruikt)

Waar kan ik deze firmware 17.1.03.1X, update zien op mijn modem?
Is dit onder algemeen en dan de softwareversie?
Reputatie 2
Dag allemaal,

Mijn vriendin had ook dit probleem, Elke keer ze in een andere instance ging op een planeet werd ze eruit gesmeten of zag ze geen vijanden en wat dan ook. Port forward hielp niet aangezien 1 port in destiny steeds veranderde. Ze heeft naar proximus gebeld waarna ze een update voor de Technicolor gepushed hebben. Nog altijd geen geluk, niet lang erna (30 minuten ofzo) rebootte haar bbox 3 opnieuw waarna het blijkbaar gefixt is. We hebben enkele missies samen gedaan zonder problemen dus ik raad jullie aan om te bellen en vragen om een update.

Vriendelijke groeten.
bellen of een privébericht sturen om te vragen om de nieuwe destiny software update (17.1.03.1X ) te pushen op je bbox3 van Technicolor.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Beste.

Ik heb zonet het forumier ingevuld, wanneer kan ik verwachten dat dit gaat opgelost zijn en waar kan ik de versie juist checken op de http://192.168.1.1/ ? Ik zie nergens een optie of setting dat firmware noemt, of bedoel je softwareversie?

Ilse
http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat door op "My Modem" klikken
Ik heb blijkbaar een Technicolor Bbox3 (alle 4 the gele poorten staan naast elkaar) en heb ook steeds het probleem met de error cabbage. Wanneer kan ik mijn update verwachetn? Ik heb gisteren al mijn formulier ingevuld.
http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat door op "My Modem" klikken

Dat is niet het gene dat Ilse vraagt , ze vraagt net zoals anderen is het bij software dat we moeten kijken aangezien firmware nerges staat bij Mijn modem.

Activiteitstijd
Serienummer (S/N)
Softwareversie :10.A.5.K.GQ
Hardwareversie
WAN MAC-adres
Datapomp-versie

Dit is de enige informatie die wij zien bij mijn modem. Niks van firmware
Bedoel je hetgene dat hier 10.A.0.I.BU zegt?
zie jij dan firmware staan als je op "My Modem" klikt ik zie toch alleen maar "software versie" staan hoor .

dus wordt het dan :
via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe softwae versie kan herkennen aan: 17.1.03.1X

NB: beide termen software en firmware worden hier wel dikwijls gebruikt om het zelfde te bedoelen uiteindelijk.
Bedoel je hetgene dat hier 10.A.0.I.BU zegt?
Dit is dus nog de niet geüpdatet software versie voor Destiny2
Zo simpel was het. Gebruik de name software en niet firmware meeste van ons hebben hier geen verstand van.
formule door gestuurd ma geen update binnen gehad. grts
ja ik heb maar de termen van de proximus medewerkers gebruikt hé 😉

NB: vroeger in mijn oude bbox2 stond daar wel "firmware" bv.
Beste,
Ik heb exact hetzelfde probleem als de meeste mensen hier-> error cabbage.
Helaas ben ik niet zeker welke soort router ik juist heb met de twee foto's in het begin.
Mijn router heeft dezelfde layout als de SagemCom router (blauw, geel en rood maar geen groen) maar de 4 gele poorten zijn tegen elkaar aangesloten zoals een Technicolor.
Is dit dan een soort Technicolor router of toch een SageCom router?
Mijn modem zit momenteel op de update: 10.A.0.I.FS
-> Actuele vraag: "Heb ik dus een technicode router? Als dit geen technicode router is, hoe los ik het op?"

Alvast bedankt!
"Mijn modem zit momenteel op de update: 10.A.0.I.FS"

Je hebt dus duidelijk een bbox3 van Technicolor.

NB: de nieuwe softwae versie die op modem zou moeten gepusht worden is dus 17.1.03.1X
Alright, bedankt! dan stuur ik een formulier door om een update binnen te krijgen.
Bedankt voor het snelle antwoord!
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb ondertussen antwoord gekregen voor Scarlet klanten, deze kunnen het formulier niet gebruiken, jullie zullen hiervoor contact moeten opnemen mat Scarlet.

Mvg,

Kim
heb al paar uur geleden een prive bericht gestuurd naar proximus en zelfs het formulier ingevuld reeds nog niet geholpen..
Alvast bedankt voor het nieuws, heb een mail verstuurd naar de Scarlet klantendienst.
Spijtig alleen dat het weer via een hele omweg moet...

Zolang het maar opgelost geraakt zeker?
hallo, ik heb zonet deze forum ontdekt. ik heb dan ook net het formulier ingevuld voor de nieuwe software update. wanneer mag ik deze verwachten? aangezien u zei dat het enkele uren duurt, kan ik dan verwachten dat het morgen (donderdag) avond in orde zal zijn? alvast bedankt
Dit is spijtig genoeg de algemene regel die al altijd werd toegepast dat voor gelijk welke Problemen bij Scarlet je hen moet contacteren en zij dan moeten de zaak verder moeten afhandelen.
hallo, ik heb zonet deze forum ontdekt. ik heb dan ook net het formulier ingevuld voor de nieuwe software update. wanneer mag ik deze verwachten? aangezien u zei dat het enkele uren duurt, kan ik dan verwachten dat het morgen (donderdag) avond in orde zal zijn? alvast bedankt

Als zij morgen deze update software op je technicolor bbox3 pushen kan dit zeker.
Heb het formulier ingevuld, zullen er vandaag (26/10) updates doorgevoerd worden? Alvast bedankt!
Ingevuld, hopelijk komt het er vandaag nog door.
Geachte KimB,

Heb een privé berichtje doorgestuurd aan het proximus team. Dank je voor het advies.

Mvg, Ale