Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Reputatie 5
Badge +1
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.

Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)

Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Steven

This topic has been closed for comments

263 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Voor alle duidelijkheid:
Dit is een SagemCom Bbox3:



Dit is een Technicolor Bbox3:

vraag in een privébericht of ze de software willen pushen op je bbox

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +6
Silenzo, de update is verstuurd naar je bbox. Deze zal binnen 15-20 min actief zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Kevin, als jij het niet weet, weet ik het ook niet. ;)
Ik heb even je account hier op het forum gecontroleerd maar deze is niet gekoppeld aan een Proximus klantid. Ik heb dus geen gegevens van je.
Om je lijnnummer te weten te komen kan je best op een recente Proximus factuur kijken. Hier staan al je gegevens op waaronder je lijnnummer. Als dit niet lukt, probeer ik je gegevens even op te vragen via adres. Stuur me even volgende gegevens door via privébericht naar Het Proximus Team:
- adres
- naam waarop het abonnement actief staat
Reputatie 7
Badge +6
Zo Kevin, de update is verstuurd naar je bbox. Je hoeft het formulier dus niet meer in te vullen. Binnen 15-20 min staat de update actief.
Veel gameplezier!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Kevin, ik zag dat de update inderdaad niet volledig was doorgevoerd. Ik heb deze even verder voltooid. Je staat nu op de goede software.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Fredje, ik zie dat de update vanmorgen recentelijk is gepushed naar je bbox. Deze zal binnen 15-20 min actief staan.
Reputatie 7
Badge +6
Hey gamergoblor, heb net je privébericht beantwoord. Helaas heb ik geen abonnement kunnen terugvinden op die naam. Kan het zijn dat het op een andere naam staat? Kan je eventueel voor alle zekerheid controleren wat de klantid of lijnnummer is? Kan je me dit doorgeven via privébericht?

Edit: Hebbes! De update is verstuurd. Na 15-20 min ongeveer zal deze actief staan.
Reputatie 7
Badge +6
@gamergoblor, ik zie dat de update intussen is doorgevoerd. Veel gameplezier!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc, de update zal in de loop van de dag worden gepushed naar je modem.
Reputatie 7
Badge +6
@Saeraer, @PCcactus, ik heb de update naar je bbox verstuurd. Deze zal binnen 15-30 min actief staan.
Reputatie 7
Badge +6
Hey David! De update is verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan. Alvast veel gameplezier!
Reputatie 7
Badge +3
Koen P kan je eventueel opnieuw een bericht sturen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Els
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie dat beide vragen reeds zijn beantwoord en opgelost via privébericht. Top! 👍
Werkt je modem al terug zoals hiervoor? Branden de lampjes OK?
Het probleem met de firmware van je modem ga ik moeten doorgeven voor verder nazicht. Ik hou je op de hoogte van verdere informatie.
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt nu veel speel tijd zeker na je banana split?
Reputatie 7
Badge +4
Musina,

Ik heb nagevraagd of het formulier ook voor Scarlet klanten kan gebruikt worden. Ik hou je op de hoogte hiervan.

Groeten,

Kim
ja ik heb maar de termen van de proximus medewerkers gebruikt hé 😉

NB: vroeger in mijn oude bbox2 stond daar wel "firmware" bv.
Reputatie 7
Badge +6
Hallo iedereen,
De link naar het formulier is terug actief en jullie kunnen het nog steeds invullen.
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_destiny2/particulieren/producten/r-orphans/forms/destiny2.html

Noteer dat we alle adressen zullen registreren omstreeks 15u, omdat onze collega’s de tijd nodig hebben om de acties voor te bereiden. Daarna zal de update door jullie modem gestuurd worden tijdens volgende nacht (dus niet vergeten om de modem op “ON” te laten staan, dus zeker niet afzetten).
We laten dit system nog een tijdje actief staan.

Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.

Indien jullie nog vragen hebben, stel ze maar hier.
Reputatie 7
Badge +6
Daddy_420, we konden de bbox eerst niet goed bereiken. De update lijkt nu zijn doorgevoerd. Houdt er rekening mee dat dit nog een 15-20 tal minuten kan duren vooraleer deze volledig actief is.
Reputatie 7
Badge +4
Terry , bij deze is dit gebeurd.
Reputatie 7
Badge +4
Kronox, done! 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Kronox, dit is de 'tussenversie'. Ik zie dat de bbox intussen op de nieuwe versie 17.1.03.1X staat.
Reputatie 7
Badge +6
@Leonski, @ieks, na in het invullen van het formulier zal je bbox snachts worden geüpdatet. Als alles goed gaat, hoef je zelf niets te doen. (buiten dan het invullen van het formulier 😉 )
Reputatie 7
Badge +4
De update zal je dan in de loop van deze nacht ontvangen!