Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Reputatie 5
Badge +1
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.

Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)

Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Steven

This topic has been closed for comments

263 reacties

SamuelD wil je bij mij ook deze nieuwe software inladen? Heb gisterenmiddag een privébericht gestuurd met men info naar het proximus team maar geen response.
Reputatie 7
Badge +4
Zio, de aanpassing is naar je modem gestuurd, binnen een uurtje zou het in orde moeten zijn.
Dankuwel! moet'k de modem ook herstarten?
beste SamuelD, ik heb zo net u ook een bericht gestuurd mbt de firmware update. Zou het ook voor mij kunnen inladen?
Ik heb ook een bericht gestuurt SamuelD
Reputatie 7
Badge +4
De modem aan laten staan, moest het binnen een uurtje niet in orde zijn eventueel dan de modem eens herstarten
Reputatie 7
Badge +4
Terry , bij deze is dit gebeurd.
Reputatie 7
Badge +4
Kronox, done! 🙂
Is 10.A.5.K.GQ de geupdate versie?
SamuelD, zou het mogelijk zijn om bij mij ook de update in te laden? Ik heb gisteren gebeld naar de helpdesk maar dat was blijkbaar niet mogelijk.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Kronox, dit is de 'tussenversie'. Ik zie dat de bbox intussen op de nieuwe versie 17.1.03.1X staat.
Reputatie 7
Badge +6
Silenzo, de update is verstuurd naar je bbox. Deze zal binnen 15-20 min actief zijn.
hoi zou iemand mij kunnen helpen om mn lijnnummer terug te vinden indien mogelijk zodat ik het formulier kan invullen
omdat ik de betalingen zelf niet beheer kan ik het niet zien op de rekeningen :s

alvast bedankt mvg kevin
Reputatie 7
Badge +6
Hey Kevin, als jij het niet weet, weet ik het ook niet. ;)
Ik heb even je account hier op het forum gecontroleerd maar deze is niet gekoppeld aan een Proximus klantid. Ik heb dus geen gegevens van je.
Om je lijnnummer te weten te komen kan je best op een recente Proximus factuur kijken. Hier staan al je gegevens op waaronder je lijnnummer. Als dit niet lukt, probeer ik je gegevens even op te vragen via adres. Stuur me even volgende gegevens door via privébericht naar Het Proximus Team:
- adres
- naam waarop het abonnement actief staat
Reputatie 7
Badge +6
Zo Kevin, de update is verstuurd naar je bbox. Je hoeft het formulier dus niet meer in te vullen. Binnen 15-20 min staat de update actief.
Veel gameplezier!
hoi sta nog op dezelfde firmware heb de router al proberen te rebooten maar tevergeefs 😕
Reputatie 7
Badge +6
Hey Kevin, ik zag dat de update inderdaad niet volledig was doorgevoerd. Ik heb deze even verder voltooid. Je staat nu op de goede software.
Hey,
Zou het mogelijk zijn de firmware ook naar mijn moden te pushen? Staat nu op versie 10.A.0.I.BU
Alvast bedankt!😃
Geachte,

After een paar dagen zoeken ben ik deze artikel tegenkomen :(
Kunnen jullie de nodig doen om de firmware te updaten, zodoende dat Destiny 2 kan perfect draaien.

Alvast bedankt,
heb zonet formulier ingevuld, hoe lang wachten tot de update is uitgevoerd?
als ik het goed begrepen heb doen ze dit 's nachts maar nu is het wel zondag !
en op een privébericht ga je op zondag voor zoiets volgens mij ook geen antwoord krijgen hier, alleen voor technische defecten, enfin je zal wel zien of ze gaan reageren of niet.
Reputatie 7
Badge +6
@ArneVL, @yumiyunan ik heb de update naar je bbox gepushed. Deze zal binnen 15-20 min actief staan.

Ter info, iedereen op de lijst zullen nog een update krijgen. De batch zal deze nacht nog worden uitgevoerd.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Fredje, ik zie dat de update vanmorgen recentelijk is gepushed naar je bbox. Deze zal binnen 15-20 min actief staan.
Geachte,

na lang zoeken ben ik dit artikel tegengekomen.
Zou het mogelijk kunnen zijn voor deze firmware te instaleren bij mij.
Alvast bedankt,
Reputatie 7
Badge +6
Hey gamergoblor, heb net je privébericht beantwoord. Helaas heb ik geen abonnement kunnen terugvinden op die naam. Kan het zijn dat het op een andere naam staat? Kan je eventueel voor alle zekerheid controleren wat de klantid of lijnnummer is? Kan je me dit doorgeven via privébericht?

Edit: Hebbes! De update is verstuurd. Na 15-20 min ongeveer zal deze actief staan.