Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

heb je zelf ook al eens de bbox3 heropgestart door hem 5 seconden stroomloos te zetten.
Daarnaast zou je ook nog kunnen proberen om een reset uit te voeren van de bbox3, maar dan moet je wel rekening houden dat als je ergens instellingen gedaan hebt of veranderd hebt dat je deze na een reset opnieuw moet invoeren.

Een reset doe je door het verzonken reset knopje achteraan ingedrukt te houden tot alle leds vooraan doven (behalve de uiterst linkse led) en dan loslaten en volledig laten opstarten.
En anders wachten tot morgen zodat iemand van proximus zelf je kan verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
jeroen
kan je ons via privebericht even je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijk ik dit even voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
Jonathan
Reputatie 6
Badge +4
Je moet de modem resetten via het rood gaatje, vijftien seconden op drukken. En ons daarna terug contacteren zodat we nogmaals de firmware upgrade kunnen doorsturen.
Reputatie 6
Badge +4
Er is een update naar je modem verzonden. Als dit nog niet werkt moet je de modem resetten door vijftien seconden op het rood gaatje te drukken aan de achterzijde. Bij bijkomende problemen contacteer ons via

Met vriendelijke groet,

Jean-Paul
Reputatie 6
Badge +3
Wel, in de originele post van Steven B staat:

Het is vanaf dan belangrijk van je Wi-Fi aan te zetten tussen 23/10 en 26/10 zodat we de aanpassing kunnen doen. Indien deze niet actief staat in deze periode bestaat de kans dat Wi-Fi niet meer zal werken (dus redelijk belangrijk ? ).

Dus het lijkt niet ideaal om dit naar iedereen te sturen
Reputatie 7
Badge +4
jorden
als je me je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht kan ik de update manueel al voor je starten

mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +4
Hello, David, het update will be pushed to your modem during the day. By tomorrow the update should be installed and you should be able to play.
Reputatie 7
Badge +4
Sylvie VH, ik heb de update van je bbox opgestart

Groeten,

Kim
Reputatie 7
Badge +6
WernerDom, de update is verstuurd. Het kan tot 1 uur duren vooraleer deze volledig actief staat. Alvast veel gameplezier!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Greg, ik zie dat mijn collega's reeds het nodige hebben gedaan na je privébericht. Veel gameplezier!
Net gezien dat mijn bbox is geupdatet, bedankt hiervoor!
Reputatie 7
Badge +6
Hey karelopper, ik heb na je privébericht de update verstuurd. Deze zal binnen dit en 60min actief staan.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Johan, de update is uitgevoerd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan.
Reputatie 7
Badge +4
Alex, bericht ontvangen, ik heb een aanpassing gedaan op je modem, binnen enkele uren zal dit doorgelopen zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Hey brendon, gezien je aangesloten zit bij Scarlet kunnen we helaas niets doen. Zij gebruiken namelijk een eigen versie van de bbox met aangepast software. Ik heb wel vernomen dat op het franstalige forum Scarlet klanten waren geholpen door het vragen van een nieuwe bbox bij Scarlet. Vanuit Proximus kunnen we je helaas niet verder helpen.
gezien je aangesloten zit bij Scarlet kunnen we helaas niets doen. Zij gebruiken namelijk een eigen versie van de bbox met aangepast software. Ik heb wel vernomen dat op het franstalige forum Scarlet klanten waren geholpen door het vragen van een nieuwe bbox bij Scarlet. Vanuit Proximus kunnen we je helaas niet verder helpen.
Reputatie 7
Badge +6
@laurisaunders, ik heb de update verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan.
@Bartian, ik zie dat je reeds bent verder geholpen via privébericht naar Het Proximus Team. Mooi zo! 🙂
Reputatie 7
Badge +4
hi

je kan ons hiervoor een bericht sturen via volgende link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +3
Koen P de softwareupdate is aan het doorlopen kan u binnen 2 uur u modem eens rebooten en kijken of het dan beter gaat? Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Koen P een reboot zoals af en aan zetten zou voldoende moeten zijn. groeten Els
Mss een Tip: Als ze na 9 dagen nog niet gereageerd hebben best nog eens een PB als herinnering sturen
klikken op een Proximus medewerker zijn naam en dan klikken op "stuur een bericht"
Reputatie 7
Badge +4
Heb formulier doorgestuurd, is het mogelijk te laten weten wanneer u de update start? Zo weet ik van wanneer ik moet nakijken of dit succesvol was.
hi de update zou in de loop van deze avond in orde moeten zijn
Beste,

Ik heb dit kort formulier ingevuld. Moeten er nog verdere acties ondernomen? Want de gestelde vragen waren best vaag.

Beleefde groet,
Boonen Sven
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sven, meer moet je niet doen. Het kan zijn dat je nadien de bbox wel eens zal moeten herstarten. MVG, Wim