Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

Privebericht gestuurd, Formulier ingevuld maar nog steeds geen update voor mijn modem. Hoe lang moet ik nog wachten?
Reputatie 7
Badge +6
@Tron @Raf Oorts
De updates zijn gepushed naar de bbox. Soms is het noodzakelijk dat je de bbox nog even herstart dmv de stroomschakelaar achteraan vooraleer de update doorloopt.

@Daddy_420
De update is reeds actief sinds eerder vandaag 10:35. Zou dus moeten werken.
Reputatie 7
Badge +4
Daddy_420 Kan je de modem nog eens herstarten via de stroomknop achteraan en opnieuw nakijken? Groeten, Linos.
Reputatie 7
Badge +6
Carl.Vetters, dit is update nummer 1. Er zal er nog 1 volgen. De ene 'triggert' de andere. Geen zorgen dus. Je bbox zal nog eens hestarten voor een update. Als je merkt dat er na 15-20 min nog altijd niet is gebeurt en je hebt de finale update nog niet gekregen, kan je de bbox zelf ook eens herstarten dmv de stroomschakelaar.
Reputatie 7
Badge +6
Martin, zodra je 17.1 ziet staan is het de' finale' versie. Het laatste cijfer maakt niet uit. Vandaar dat dit X wordt genoemd. De 'tussenversie' is 10.A.5.K.GQ.
Reputatie 7
Badge +6
Raf Oorts, je internet verbinding was nog niet volledig voltooid. Dit lijk nu te zijn doorgekomen. Je internet zou dus nu terug in orde moeten zijn.
technische dienst zal waarschijnlijk niet meer (mogen ?) reageren aangezien er vandaag enkele berichten vroeger o.a. het volgende te lezen was
Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.
Reputatie 6
Badge +4
Geef je details door (Klantennummer/lijnnummer) via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679We kijken het na.
Reputatie 6
Badge +4
Stuur een bericht naar deze link met je gegevens, (Klantennummer, lijnnummer)

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

We kijken het na
Zag juist dat mijn modem de update heeft gehad en wou toch even een dikke merci zeggen !
Reputatie 7
Badge +4
YannisVS, in het weekend (zaterdag en zondag) is het helaas niet mogelijk om dit op te volgen, ik kan wel voor jou manueel de nieuwe software inladen. Kan je even een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met het nummer van je vaste lijn of klantennummer ?
Reputatie 7
Badge +4
Zio, de aanpassing is naar je modem gestuurd, binnen een uurtje zou het in orde moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +4
De modem aan laten staan, moest het binnen een uurtje niet in orde zijn eventueel dan de modem eens herstarten
Is 10.A.5.K.GQ de geupdate versie?
SamuelD, zou het mogelijk zijn om bij mij ook de update in te laden? Ik heb gisteren gebeld naar de helpdesk maar dat was blijkbaar niet mogelijk.

Alvast bedankt!
hoi zou iemand mij kunnen helpen om mn lijnnummer terug te vinden indien mogelijk zodat ik het formulier kan invullen
omdat ik de betalingen zelf niet beheer kan ik het niet zien op de rekeningen :s

alvast bedankt mvg kevin
hoi sta nog op dezelfde firmware heb de router al proberen te rebooten maar tevergeefs 😕
Hey,
Zou het mogelijk zijn de firmware ook naar mijn moden te pushen? Staat nu op versie 10.A.0.I.BU
Alvast bedankt!😃
Geachte,

After een paar dagen zoeken ben ik deze artikel tegenkomen :(
Kunnen jullie de nodig doen om de firmware te updaten, zodoende dat Destiny 2 kan perfect draaien.

Alvast bedankt,
heb zonet formulier ingevuld, hoe lang wachten tot de update is uitgevoerd?
als ik het goed begrepen heb doen ze dit 's nachts maar nu is het wel zondag !
en op een privébericht ga je op zondag voor zoiets volgens mij ook geen antwoord krijgen hier, alleen voor technische defecten, enfin je zal wel zien of ze gaan reageren of niet.
Reputatie 7
Badge +6
@ArneVL, @yumiyunan ik heb de update naar je bbox gepushed. Deze zal binnen 15-20 min actief staan.

Ter info, iedereen op de lijst zullen nog een update krijgen. De batch zal deze nacht nog worden uitgevoerd.
Geachte,

na lang zoeken ben ik dit artikel tegengekomen.
Zou het mogelijk kunnen zijn voor deze firmware te instaleren bij mij.
Alvast bedankt,
Na enige tijd wachten had ik de modem zijn stroom afgesneden en weer toegevoerd maar de software zou nog de zelfde zijn. zou het kunnen dat de update niet doorgevoerd was?
Beste

Ik heb het formulier ingevuld. Krijg ik een mail of reboot mijn rooter automatische wanneer de update er is?
Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten
Leon