Beste gamers,
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
This topic has been closed for comments
Bladzijde 4 / 11
Privebericht gestuurd, Formulier ingevuld maar nog steeds geen update voor mijn modem. Hoe lang moet ik nog wachten?
@Tron @Raf Oorts
De updates zijn gepushed naar de bbox. Soms is het noodzakelijk dat je de bbox nog even herstart dmv de stroomschakelaar achteraan vooraleer de update doorloopt.
@Daddy_420
De update is reeds actief sinds eerder vandaag 10:35. Zou dus moeten werken.
De updates zijn gepushed naar de bbox. Soms is het noodzakelijk dat je de bbox nog even herstart dmv de stroomschakelaar achteraan vooraleer de update doorloopt.
@Daddy_420
De update is reeds actief sinds eerder vandaag 10:35. Zou dus moeten werken.
Daddy_420 Kan je de modem nog eens herstarten via de stroomknop achteraan en opnieuw nakijken? Groeten, Linos.
Carl.Vetters, dit is update nummer 1. Er zal er nog 1 volgen. De ene 'triggert' de andere. Geen zorgen dus. Je bbox zal nog eens hestarten voor een update. Als je merkt dat er na 15-20 min nog altijd niet is gebeurt en je hebt de finale update nog niet gekregen, kan je de bbox zelf ook eens herstarten dmv de stroomschakelaar.
Martin, zodra je 17.1 ziet staan is het de' finale' versie. Het laatste cijfer maakt niet uit. Vandaar dat dit X wordt genoemd. De 'tussenversie' is 10.A.5.K.GQ.
Raf Oorts, je internet verbinding was nog niet volledig voltooid. Dit lijk nu te zijn doorgekomen. Je internet zou dus nu terug in orde moeten zijn.
technische dienst zal waarschijnlijk niet meer (mogen ?) reageren aangezien er vandaag enkele berichten vroeger o.a. het volgende te lezen was
Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.
Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.
Geef je details door (Klantennummer/lijnnummer) via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679We kijken het na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679We kijken het na.
Stuur een bericht naar deze link met je gegevens, (Klantennummer, lijnnummer)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
We kijken het na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
We kijken het na
Zag juist dat mijn modem de update heeft gehad en wou toch even een dikke merci zeggen !
YannisVS, in het weekend (zaterdag en zondag) is het helaas niet mogelijk om dit op te volgen, ik kan wel voor jou manueel de nieuwe software inladen. Kan je even een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met het nummer van je vaste lijn of klantennummer ?
Zio, de aanpassing is naar je modem gestuurd, binnen een uurtje zou het in orde moeten zijn.
De modem aan laten staan, moest het binnen een uurtje niet in orde zijn eventueel dan de modem eens herstarten
Is 10.A.5.K.GQ de geupdate versie?
SamuelD, zou het mogelijk zijn om bij mij ook de update in te laden? Ik heb gisteren gebeld naar de helpdesk maar dat was blijkbaar niet mogelijk.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
hoi zou iemand mij kunnen helpen om mn lijnnummer terug te vinden indien mogelijk zodat ik het formulier kan invullen
omdat ik de betalingen zelf niet beheer kan ik het niet zien op de rekeningen :s
alvast bedankt mvg kevin
omdat ik de betalingen zelf niet beheer kan ik het niet zien op de rekeningen :s
alvast bedankt mvg kevin
hoi sta nog op dezelfde firmware heb de router al proberen te rebooten maar tevergeefs 😕
Hey,
Zou het mogelijk zijn de firmware ook naar mijn moden te pushen? Staat nu op versie 10.A.0.I.BU
Alvast bedankt!😃
Zou het mogelijk zijn de firmware ook naar mijn moden te pushen? Staat nu op versie 10.A.0.I.BU
Alvast bedankt!😃
Geachte,
After een paar dagen zoeken ben ik deze artikel tegenkomen :(
Kunnen jullie de nodig doen om de firmware te updaten, zodoende dat Destiny 2 kan perfect draaien.
Alvast bedankt,
After een paar dagen zoeken ben ik deze artikel tegenkomen :(
Kunnen jullie de nodig doen om de firmware te updaten, zodoende dat Destiny 2 kan perfect draaien.
Alvast bedankt,
heb zonet formulier ingevuld, hoe lang wachten tot de update is uitgevoerd?
als ik het goed begrepen heb doen ze dit 's nachts maar nu is het wel zondag !
en op een privébericht ga je op zondag voor zoiets volgens mij ook geen antwoord krijgen hier, alleen voor technische defecten, enfin je zal wel zien of ze gaan reageren of niet.
en op een privébericht ga je op zondag voor zoiets volgens mij ook geen antwoord krijgen hier, alleen voor technische defecten, enfin je zal wel zien of ze gaan reageren of niet.
@ArneVL, @yumiyunan ik heb de update naar je bbox gepushed. Deze zal binnen 15-20 min actief staan.
Ter info, iedereen op de lijst zullen nog een update krijgen. De batch zal deze nacht nog worden uitgevoerd.
Ter info, iedereen op de lijst zullen nog een update krijgen. De batch zal deze nacht nog worden uitgevoerd.
Geachte,
na lang zoeken ben ik dit artikel tegengekomen.
Zou het mogelijk kunnen zijn voor deze firmware te instaleren bij mij.
Alvast bedankt,
na lang zoeken ben ik dit artikel tegengekomen.
Zou het mogelijk kunnen zijn voor deze firmware te instaleren bij mij.
Alvast bedankt,
Na enige tijd wachten had ik de modem zijn stroom afgesneden en weer toegevoerd maar de software zou nog de zelfde zijn. zou het kunnen dat de update niet doorgevoerd was?
Beste
Ik heb het formulier ingevuld. Krijg ik een mail of reboot mijn rooter automatische wanneer de update er is?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Leon
Ik heb het formulier ingevuld. Krijg ik een mail of reboot mijn rooter automatische wanneer de update er is?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Leon
Bladzijde 4 / 11
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.