Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Sorry
Is bekabeld aangesloten.
Zag een topic op het forum hier wat ik ook even gaan testen ben, zie:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/onstabiele-internet-connectie-wanneer-tv-aan-51891?postid=673503#post673503
Is dit nog steeds een dingetje?
Mag toch verwachten dat dit reeds naar alle modems is gepushed?
Heeft er misschien niets mee te maken, maar ik had bij mijn vorige modem ook problemen met bijvoorbeeld GTA Online. Na een helpdesk telefoontje is dit toen ook opgelost geraakt. Nu met mijn nieuwe modem (BBox3V+ dacht ik) merk ik op dat de verbinding soms instabiel overkomt (snelheden en vertragingen variëren heel er veel).
Heb er last van tijdens het streamen, gamen, downloaden, shadowen (is dat een woord?).
@Proximus-forummedewerkers : zelfde probleem/vraag werd reeds door de auteur AnnaLuisa
ook gesteld in twee andere posten
hier https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-cabbage-error-46577?postid=666429#post666429
en
→ https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-cabbage-error-51647?postid=666424#post666424
Beste,
Ik heb nog steeds issues met het spelen van Destiny 2 en word elke 5 minuten uit het spel gegooid omwille van een Cabbage errorcode. Ik heb gelezen dat er een software-update moet gepushed worden naar de modem. Is het mogelijk deze morgennamiddag of op zaterdag te pushen? Wij werken thuis en hebben dus wel het internet nodig tijdens de werkuren. Indien de modem internet kan blijven geven tijdens de update, zoveel te beter!
Alvast bedankt!
ja dat was het inderdaad wat ik bedoelde met hem ergens tussenin zetten, en kun je ook eens met een gratis wifianalyzer bvb die je op een draagbaar toestel zoals smartphone of laptop installeert en zo kun je ook ongeveer eten waar je hem nog kunt zetten om voldoende ontvangst te hebben als je natuurlijk bvb -90 dbm afleest zit je al zeker te ver verwijderd.
Een repeater werkt enkel maar goed wanneer hij het huidige Wi-Fi signaal nog kan ontvangen. Indien het om een booster gaat moet de link kwaliteit tenminste geel branden beter groen. Of heb je het over de PLC-adapter Wi-Fi extender? Dan plaats je deze op een plaats waar je nog voldoende signaal hebt op je andere toestellen. Het is een beetje zoeken wat de ideale plaatsing is.
Ja het is zo dat de kids boven slechte verbinding hebben zeggen ze.
Ik ga boven zien en hun signaal is goed maar alles gaat traag.
Dus een repeater aangevraagd bij proximus,beneden naast de modem in het stopcontact
gestoken en gesynchr via wps(ben ik geen voorstander van)is zo te kraken WPS.
Dan uit het stopcontact en naar boven ermee en niks signaal,wi-fi netwerk zend wel geen ssid uit
omdat ik het verborgen heb gezet.Een gebuur van mij heeft zijn naam als ssid ingesteld,heel slim...
Was het maar zo simpel,ik ben op zoek naar iemand die dit voor mij kan instellen,uiteraard tegen een vergoeding.
Ik ben woonachtig in het Waasland.Mvg
meestal wordt nu de bbox3v+ geplaatst zelfs ook op een fiber aansluiting achter de fibermodem.
Maar op gebied van internet en TV is de werking/functie de zelfde
de 4gele poorten zijn ethernetpoorten en dan heb je wan poort die gebruikt wordt/actief staat indien die op een glasvezel modem aangesloten wordt en dan heb je nog de telefoon aansluitingen als je bv op een voip lijn aangesloten bent
Hallo,ik had een bbox3 v2 (Sagemcom) welke niet meer goed werkte en nu heb ik een
bbox3 (Technicolor) met alleen vier lan poorten (gele) en 1 wan poort(rode).
Die 2 groene poorten heb ik niet,waar dienen die trouwens voor?
Beveiliging firewall raden ze aan op hoogste beveiliging te zetten,maar dan kunnen de kids geen fortnite en roblox meer spelen???
DLNA file sharing en samba staat standaard ingeschakeld en zou ik uit moeten zetten,wat ik heb gedaan.
Ik wil graag een fixed IP maar dit is te duur,en heb nu een vpn router tp LINK TL-R600 om veiliger te surfen en om mijn pc op afstand bereikbaar te zijn.
Heb die aangesloten maar die instellingen is niet zo simpel,heb een vpn app draaien maar kost elke maand ook geld,dus ik weet het ff niet meer.alvast bedankt.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de 2 modem’s van Sagemcom en technicolor.
Mijn netwerk staat op particulier en ineens zag ik in mijn verkenner bij netwerk een huawei gsm met alleen een mac address????
hi de update zou in de loop van deze avond in orde moeten zijn
Het probleem met de firmware van je modem ga ik moeten doorgeven voor verder nazicht. Ik hou je op de hoogte van verdere informatie.
Alvast bedankt!
Groetjes en alvast bedankt!
Geachte, na 2 uur gewacht te hebben en een reboot gedaan te hebben is het probleem er nog steeds 😕 zijn er andere oplossingen? 🙂
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.