Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

hallo,

ik heb het formulier gisteren ingevuld maar iemand van de helpdesk heeft het al gefixed voor mij.
Ja mag mij dus van t formulier schrappen thanks!
Hallo gisteren formulier ingevult dus ik veronderstel dat ik deze nacht de update ook zou moeten doorkrijgen?
Ik heb de SagemCom Bbox3 modem,en bij mij doet zich de Cabbage error ook voor. Heeft het voor mij nut om het formulier in te vullen of niet ?
&é"
Ik heb dinsdag 24/10 rond 22 U 's avonds dat formulier ingevuld en heb net de bbox herstart en de versie is nog 10.A.0.I.BU
Heb ik het verkeerd gedaan? Alvast sorry voor de last😄.
Ik heb zojuist het formulier ingevuld, Heb nogmaals gecheckt en heb inderdaad een technicolor, Hopelijk is dit opgelost voor morgen
Sven vdg, er was enkel een batch voorzien voor de eerste nacht (van 24/10 op 25/10). Diegene die later hebben geregistreerd zijn niet geüpdatet. Er zal vannacht en morgen opnieuw een batch lopen voor diegene die alsnog het formulier hebben ingevuld.. Ik heb in tussentijd je bbox zelf even geüpdatet. Houd er rekening mee dat dit tot 15-20 min kan duren.
Heb het een uur geleden ingevuld, Zou het bij mij ook nog lukken deze avond of is het helaas voor morgen pas ?
Heb al proberen te bellen naar technische dienst maar daar wisten ze niets van deze firmware af om het hopelijk sneller in orde te kunnen krijgen.
technische dienst zal waarschijnlijk niet meer (mogen ?) reageren aangezien er vandaag enkele berichten vroeger o.a. het volgende te lezen was
Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.

Dan wordt het helaas maar een dag langer wachten en een VPN in de tussen tijd gebruiken
Hallo,

Dus even ter verduidelijking als ik nu dit formulier nog invul voor 15u zal het probleem vandaag nog zijn opgelost. Ookal is het niet meer tussen 23/10 en 26/10?

Alvast bedankt

Yannis
SamuelD wil je bij mij ook deze nieuwe software inladen? Heb gisterenmiddag een privébericht gestuurd met men info naar het proximus team maar geen response.
Dankuwel! moet'k de modem ook herstarten?
beste SamuelD, ik heb zo net u ook een bericht gestuurd mbt de firmware update. Zou het ook voor mij kunnen inladen?
Ik heb ook een bericht gestuurt SamuelD