Beste gamers,
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
This topic has been closed for comments
Bladzijde 11 / 11
hallo,
ik heb het formulier gisteren ingevuld maar iemand van de helpdesk heeft het al gefixed voor mij.
Ja mag mij dus van t formulier schrappen thanks!
ik heb het formulier gisteren ingevuld maar iemand van de helpdesk heeft het al gefixed voor mij.
Ja mag mij dus van t formulier schrappen thanks!
Hallo gisteren formulier ingevult dus ik veronderstel dat ik deze nacht de update ook zou moeten doorkrijgen?
Ik heb de SagemCom Bbox3 modem,en bij mij doet zich de Cabbage error ook voor. Heeft het voor mij nut om het formulier in te vullen of niet ?
&é"
Ik heb dinsdag 24/10 rond 22 U 's avonds dat formulier ingevuld en heb net de bbox herstart en de versie is nog 10.A.0.I.BU
Heb ik het verkeerd gedaan? Alvast sorry voor de last😄.
Heb ik het verkeerd gedaan? Alvast sorry voor de last😄.
Ik heb zojuist het formulier ingevuld, Heb nogmaals gecheckt en heb inderdaad een technicolor, Hopelijk is dit opgelost voor morgen
Heb het een uur geleden ingevuld, Zou het bij mij ook nog lukken deze avond of is het helaas voor morgen pas ?
Heb al proberen te bellen naar technische dienst maar daar wisten ze niets van deze firmware af om het hopelijk sneller in orde te kunnen krijgen.
Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.
Dan wordt het helaas maar een dag langer wachten en een VPN in de tussen tijd gebruiken
Hallo,
Dus even ter verduidelijking als ik nu dit formulier nog invul voor 15u zal het probleem vandaag nog zijn opgelost. Ookal is het niet meer tussen 23/10 en 26/10?
Alvast bedankt
Yannis
Dus even ter verduidelijking als ik nu dit formulier nog invul voor 15u zal het probleem vandaag nog zijn opgelost. Ookal is het niet meer tussen 23/10 en 26/10?
Alvast bedankt
Yannis
SamuelD wil je bij mij ook deze nieuwe software inladen? Heb gisterenmiddag een privébericht gestuurd met men info naar het proximus team maar geen response.
Dankuwel! moet'k de modem ook herstarten?
beste SamuelD, ik heb zo net u ook een bericht gestuurd mbt de firmware update. Zou het ook voor mij kunnen inladen?
Ik heb ook een bericht gestuurt SamuelD
Bladzijde 11 / 11
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.