Skip to main content
Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

263 reacties

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2017
SamuelD wil je bij mij ook deze nieuwe software inladen? Heb gisterenmiddag een privébericht gestuurd met men info naar het proximus team maar geen response.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 28 oktober 2017
Zio, de aanpassing is naar je modem gestuurd, binnen een uurtje zou het in orde moeten zijn.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2017
Dankuwel! moet'k de modem ook herstarten?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 oktober 2017
beste SamuelD, ik heb zo net u ook een bericht gestuurd mbt de firmware update. Zou het ook voor mij kunnen inladen?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2017
Ik heb ook een bericht gestuurt SamuelD

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 28 oktober 2017
De modem aan laten staan, moest het binnen een uurtje niet in orde zijn eventueel dan de modem eens herstarten

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 28 oktober 2017
Terry , bij deze is dit gebeurd.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 28 oktober 2017
Kronox, done! 🙂

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2017
Is 10.A.5.K.GQ de geupdate versie?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 oktober 2017
SamuelD, zou het mogelijk zijn om bij mij ook de update in te laden? Ik heb gisteren gebeld naar de helpdesk maar dat was blijkbaar niet mogelijk.

Alvast bedankt!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 28 oktober 2017
Kronox, dit is de 'tussenversie'. Ik zie dat de bbox intussen op de nieuwe versie 17.1.03.1X staat.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 28 oktober 2017
Silenzo, de update is verstuurd naar je bbox. Deze zal binnen 15-20 min actief zijn.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2017
hoi zou iemand mij kunnen helpen om mn lijnnummer terug te vinden indien mogelijk zodat ik het formulier kan invullen
omdat ik de betalingen zelf niet beheer kan ik het niet zien op de rekeningen :s

alvast bedankt mvg kevin

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 28 oktober 2017
Hey Kevin, als jij het niet weet, weet ik het ook niet. ;)
Ik heb even je account hier op het forum gecontroleerd maar deze is niet gekoppeld aan een Proximus klantid. Ik heb dus geen gegevens van je.
Om je lijnnummer te weten te komen kan je best op een recente Proximus factuur kijken. Hier staan al je gegevens op waaronder je lijnnummer. Als dit niet lukt, probeer ik je gegevens even op te vragen via adres. Stuur me even volgende gegevens door via privébericht naar Het Proximus Team:
- adres
- naam waarop het abonnement actief staat

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 28 oktober 2017
Zo Kevin, de update is verstuurd naar je bbox. Je hoeft het formulier dus niet meer in te vullen. Binnen 15-20 min staat de update actief.
Veel gameplezier!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2017
hoi sta nog op dezelfde firmware heb de router al proberen te rebooten maar tevergeefs 😕

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 28 oktober 2017
Hey Kevin, ik zag dat de update inderdaad niet volledig was doorgevoerd. Ik heb deze even verder voltooid. Je staat nu op de goede software.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 oktober 2017
Hey,
Zou het mogelijk zijn de firmware ook naar mijn moden te pushen? Staat nu op versie 10.A.0.I.BU
Alvast bedankt!😃

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 oktober 2017
Geachte,

After een paar dagen zoeken ben ik deze artikel tegenkomen :(
Kunnen jullie de nodig doen om de firmware te updaten, zodoende dat Destiny 2 kan perfect draaien.

Alvast bedankt,

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 oktober 2017
heb zonet formulier ingevuld, hoe lang wachten tot de update is uitgevoerd?

Martin
  • 33993 reacties
  • 29 oktober 2017
als ik het goed begrepen heb doen ze dit 's nachts maar nu is het wel zondag !
en op een privébericht ga je op zondag voor zoiets volgens mij ook geen antwoord krijgen hier, alleen voor technische defecten, enfin je zal wel zien of ze gaan reageren of niet.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 30 oktober 2017
@ArneVL, @yumiyunan ik heb de update naar je bbox gepushed. Deze zal binnen 15-20 min actief staan.

Ter info, iedereen op de lijst zullen nog een update krijgen. De batch zal deze nacht nog worden uitgevoerd.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 30 oktober 2017
Dag Fredje, ik zie dat de update vanmorgen recentelijk is gepushed naar je bbox. Deze zal binnen 15-20 min actief staan.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 oktober 2017
Geachte,

na lang zoeken ben ik dit artikel tegengekomen.
Zou het mogelijk kunnen zijn voor deze firmware te instaleren bij mij.
Alvast bedankt,

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 30 oktober 2017
Hey gamergoblor, heb net je privébericht beantwoord. Helaas heb ik geen abonnement kunnen terugvinden op die naam. Kan het zijn dat het op een andere naam staat? Kan je eventueel voor alle zekerheid controleren wat de klantid of lijnnummer is? Kan je me dit doorgeven via privébericht?

Edit: Hebbes! De update is verstuurd. Na 15-20 min ongeveer zal deze actief staan.