Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

je moet de repeater ergens tussenin zetten tussen beneden en boven.

Is een router die vanzelf reboot een goed teken? :)
inderdaad een heel goed teken 😄
Ik heb het ondertussen voor jullie allemaal de software gelanceerd, ik kan niet zeggen hoe lang het precies gaat duren. Hou het wat in de gaten en probeer eens een reboot mocht het na enige tijd toch niet lukken. MVG, Wim

Mijn router is herstart maar ik ondervind nog steeds problemen. Best enkele uren wachten?
Hey, een vriend van me zit bij Scarlet (onderdeel van proximus, dus geen toegang hier), wat kan hij doen om zijn modem up te daten? hij heeft geen lijn nummer om dat online document te versturen
Er is geen lijnnummer op mijn Aanrekening. Ik kan het formulier niet invullen. Is er een andere manier om dit te doen? Klantnummer bijvoorbeeld? De proximus facturen staan op de naam van een ander familielid, zij zijn aan de oudere kant and niet echt goed met technologie. Ik heb enkel een factuur van augustus, documentnummer, klantnummer en hun naam/adres.

De modem is ook een bbox 3 technicolor.

Betekent dit ook dat na morgen dit niet meer kan gefixed worden aangezien dit maar tot 26 October gaat?
hallo na een avond t(e kloten met poorten en wat weet ik veel kom ik uiteindelijk hier terecht.
Ik heb morgen een dag verlof genomen om d2 te kunnen spelen, ik heb het formulier ingevuld. kunt u dit zo snel mogenlijk updaten? danku!
Reputatie 6
Badge +3

Een repeater werkt enkel maar goed wanneer hij het huidige Wi-Fi signaal nog kan ontvangen. Indien het om een booster gaat moet de link kwaliteit tenminste geel branden beter groen. Of heb je het over de PLC-adapter Wi-Fi extender? Dan plaats je deze op een plaats waar je nog voldoende signaal hebt op je andere toestellen. Het is een beetje zoeken wat de ideale plaatsing is.

Is dit het zelfde lijnnummer als wanneer je een lijntest doet via de myproximus app? 🙂
Heb formulier doorgestuurd, is het mogelijk te laten weten wanneer u de update start? Zo weet ik van wanneer ik moet nakijken of dit succesvol was.
Geachte, zou u weten hoe lang het zou duren om de updates te doen?
Reputatie 7
Badge +4
MacbethPlisskin op elke factuur kan je het klantennummer en het lijnnummer (of identificatienummer van het internet) terugvinden. Groeten, Charlotte.
beste gisteren heb ik een formulier online ingevuld maar nog steeds heb ik de update niet ontvangen op mijn modem.
het is vervelend om een product gekocht te hebben dat dan niet blijkt te werken door jullie modem.... :s
Formulier gisteren ingevuld, vandaag nog altijd op versie 10.A.0.I.FS na reboot...
Heb gisteren het formulier ingevuld en vandaag nog eens, ik hoop dat deze firmware ook effect heeft voor mijn consoles. Zou iemand van support kunnen bevestigen dat ze voor mij de software hebben gelanceerd?

Mvg, Ale
ik heb de SagemCom Bbox3 en mijn destiney 2 werkt ook niet op de pc. Heb al een paar keer gebeld naar de helpdesk en ze kunnen de update niet instaleren op mijn bbox ? Zou dit opgelost raken moest ik een techicolor bbox nemen ?
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar 😞
Zou een vpn dit probleem tijdelijk oplossen ?
ik heb de SagemCom Bbox3 en mijn destiney 2 werkt ook niet op de pc. Heb al een paar keer gebeld naar de helpdesk en ze kunnen de update niet instaleren op mijn bbox ? Zou dit opgelost raken moest ik een techicolor bbox nemen ?
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar :(

normaal is het andersom met de sagemcom zou je geen problemen mogen hebben het zijn deze met een technicolor die problemen ondervinden, zoals in verschillende posten hier te lezen valt.

Beste,

 

Ik heb nog steeds issues met het spelen van Destiny 2 en word elke 5 minuten uit het spel gegooid omwille van een Cabbage errorcode. Ik heb gelezen dat er een software-update moet gepushed worden naar de modem. Is het mogelijk deze morgennamiddag of op zaterdag te pushen? Wij werken thuis en hebben dus wel het internet nodig tijdens de werkuren. Indien de modem internet kan blijven geven tijdens de update, zoveel te beter!

 

Alvast bedankt!

ik heb de SagemCom Bbox3 en mijn destiney 2 werkt ook niet op de pc. Heb al een paar keer gebeld naar de helpdesk en ze kunnen de update niet instaleren op mijn bbox ? Zou dit opgelost raken moest ik een techicolor bbox nemen ?
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar :(

normaal is het andersom met de sagemcom zou je geen problemen mogen hebben het zijn deze met een technicolor die problemen ondervinden, zoals in verschillende posten hier te lezen valt.


Welke fout krijg je? Er zijn ook gekende problemen met de AMD Phenom processoren in combinatie met dit spel.

@Proximus-forummedewerkers : zelfde probleem/vraag werd reeds door de auteur AnnaLuisa 

ook gesteld in twee andere posten 

hier https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-cabbage-error-46577?postid=666429#post666429

en 

→ https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-cabbage-error-51647?postid=666424#post666424

Reputatie 7
Badge +4

@AnnaLuisa als je je gegevens aan je profiel kan toevoegen kan ik dit morgen namiddag uitvoeren.

Goede middag.

Ik heb zonet deze topic doorgelezen en heb de benodigde informatie ingevuld.
Nu ben ik zelf wel klant via Scarlet. Veranderd dit iets voor mij of kunnen jullie dit toch in orde brengen daar de modem jullie eigendom is?

Groeten.
Ik krijg foutcode CABBAGE zoals hier uitgelegd; https://www.bungie.net/en/Help/Article/46243
Heb al een paar keer naar de helpdesk gebeld maar die kunnen mij niet verder helpen en zeggen dat het enkele dagen kan duren.
Men cpu is een intel i7 6700k dus daar kan het niet aan liggen.
Heb blijkbaar toch een tricolor ookal ziet hij er precies hetzelfde uit als die sagemcom zonder die 2 extra poorten.
verschil tussen tricolor met sagemcom is dat bij technicolor de 4 gele poorten mooi naast elkaar staan en bij de sagemcom 2 aan 2 naast elkaar staan