Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Mijn router is herstart maar ik ondervind nog steeds problemen. Best enkele uren wachten?
De modem is ook een bbox 3 technicolor.
Betekent dit ook dat na morgen dit niet meer kan gefixed worden aangezien dit maar tot 26 October gaat?
Ik heb morgen een dag verlof genomen om d2 te kunnen spelen, ik heb het formulier ingevuld. kunt u dit zo snel mogenlijk updaten? danku!
Een repeater werkt enkel maar goed wanneer hij het huidige Wi-Fi signaal nog kan ontvangen. Indien het om een booster gaat moet de link kwaliteit tenminste geel branden beter groen. Of heb je het over de PLC-adapter Wi-Fi extender? Dan plaats je deze op een plaats waar je nog voldoende signaal hebt op je andere toestellen. Het is een beetje zoeken wat de ideale plaatsing is.
het is vervelend om een product gekocht te hebben dat dan niet blijkt te werken door jullie modem.... :s
Mvg, Ale
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar 😞
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar :(
normaal is het andersom met de sagemcom zou je geen problemen mogen hebben het zijn deze met een technicolor die problemen ondervinden, zoals in verschillende posten hier te lezen valt.
Beste,
Ik heb nog steeds issues met het spelen van Destiny 2 en word elke 5 minuten uit het spel gegooid omwille van een Cabbage errorcode. Ik heb gelezen dat er een software-update moet gepushed worden naar de modem. Is het mogelijk deze morgennamiddag of op zaterdag te pushen? Wij werken thuis en hebben dus wel het internet nodig tijdens de werkuren. Indien de modem internet kan blijven geven tijdens de update, zoveel te beter!
Alvast bedankt!
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar :(
normaal is het andersom met de sagemcom zou je geen problemen mogen hebben het zijn deze met een technicolor die problemen ondervinden, zoals in verschillende posten hier te lezen valt.
Welke fout krijg je? Er zijn ook gekende problemen met de AMD Phenom processoren in combinatie met dit spel.
@Proximus-forummedewerkers : zelfde probleem/vraag werd reeds door de auteur AnnaLuisa
ook gesteld in twee andere posten
hier https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-cabbage-error-46577?postid=666429#post666429
en
→ https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-cabbage-error-51647?postid=666424#post666424
Ik heb zonet deze topic doorgelezen en heb de benodigde informatie ingevuld.
Nu ben ik zelf wel klant via Scarlet. Veranderd dit iets voor mij of kunnen jullie dit toch in orde brengen daar de modem jullie eigendom is?
Groeten.
Heb al een paar keer naar de helpdesk gebeld maar die kunnen mij niet verder helpen en zeggen dat het enkele dagen kan duren.
Men cpu is een intel i7 6700k dus daar kan het niet aan liggen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.