Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Reputatie 5
Badge +1
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.

Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)

Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Steven

This topic has been closed for comments

263 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Domidw je vriend kan dit aan de technische dienst van Scarlet doorgeven, daar kunnen ze hem daarbij helpen. Zijn lijnnummer kan hij op de online documenten terugvinden (of zijn klantennummer). Groeten, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
GlowLow dit kan je via 192.168.1.1 gaan nakijken (inloggen met USER en USER PASWOORD die op de modem staan). De nieuwe firmware kan je herkennen aan: 17.1.03.1X, Groeten, Charlotte.
of proberen door daar waar je bbox modem aangesloten is op de intro aftakdoos van je lijn , het rj11 stekkertje uit te trekken en een gewoon telefoontoestel aan te sluiten en te bellen naar 1924 om het lijnnummer te kennen.
Geachte, zou u weten hoe lang het zou duren om de updates te doen?
Reputatie 7
Badge +4
MacbethPlisskin op elke factuur kan je het klantennummer en het lijnnummer (of identificatienummer van het internet) terugvinden. Groeten, Charlotte.
beste gisteren heb ik een formulier online ingevuld maar nog steeds heb ik de update niet ontvangen op mijn modem.
het is vervelend om een product gekocht te hebben dat dan niet blijkt te werken door jullie modem.... :s
Reputatie 7
Badge +4
Hoelang het precies gaat duren weten wij zelf ook niet, hangt af van de doorstroom naar de modem toe. Je kan zelf nakijken of de update al is doorgelopen via de interface van je modem (192.168.1.1). De nieuwe firmware kan je herkennen aan: 17.1.03.1X, Groeten, Charlotte.
Formulier gisteren ingevuld, vandaag nog altijd op versie 10.A.0.I.FS na reboot...
Heb gisteren het formulier ingevuld en vandaag nog eens, ik hoop dat deze firmware ook effect heeft voor mijn consoles. Zou iemand van support kunnen bevestigen dat ze voor mij de software hebben gelanceerd?

Mvg, Ale
ik heb de SagemCom Bbox3 en mijn destiney 2 werkt ook niet op de pc. Heb al een paar keer gebeld naar de helpdesk en ze kunnen de update niet instaleren op mijn bbox ? Zou dit opgelost raken moest ik een techicolor bbox nemen ?
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar 😞
Zou een vpn dit probleem tijdelijk oplossen ?
ik heb de SagemCom Bbox3 en mijn destiney 2 werkt ook niet op de pc. Heb al een paar keer gebeld naar de helpdesk en ze kunnen de update niet instaleren op mijn bbox ? Zou dit opgelost raken moest ik een techicolor bbox nemen ?
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar :(

normaal is het andersom met de sagemcom zou je geen problemen mogen hebben het zijn deze met een technicolor die problemen ondervinden, zoals in verschillende posten hier te lezen valt.
ik heb de SagemCom Bbox3 en mijn destiney 2 werkt ook niet op de pc. Heb al een paar keer gebeld naar de helpdesk en ze kunnen de update niet instaleren op mijn bbox ? Zou dit opgelost raken moest ik een techicolor bbox nemen ?
Speciaal weekje verlof genomen voor dit spel en nu is het onspeelbaar :(

normaal is het andersom met de sagemcom zou je geen problemen mogen hebben het zijn deze met een technicolor die problemen ondervinden, zoals in verschillende posten hier te lezen valt.


Welke fout krijg je? Er zijn ook gekende problemen met de AMD Phenom processoren in combinatie met dit spel.
Formulier gisteren ingevuld, vandaag nog altijd op versie 10.A.0.I.FS na reboot...
Ik heb hetzelfde probleem.
Goede middag.

Ik heb zonet deze topic doorgelezen en heb de benodigde informatie ingevuld.
Nu ben ik zelf wel klant via Scarlet. Veranderd dit iets voor mij of kunnen jullie dit toch in orde brengen daar de modem jullie eigendom is?

Groeten.
Ik krijg foutcode CABBAGE zoals hier uitgelegd; https://www.bungie.net/en/Help/Article/46243
Heb al een paar keer naar de helpdesk gebeld maar die kunnen mij niet verder helpen en zeggen dat het enkele dagen kan duren.
Men cpu is een intel i7 6700k dus daar kan het niet aan liggen.
Heb blijkbaar toch een tricolor ookal ziet hij er precies hetzelfde uit als die sagemcom zonder die 2 extra poorten.
verschil tussen tricolor met sagemcom is dat bij technicolor de 4 gele poorten mooi naast elkaar staan en bij de sagemcom 2 aan 2 naast elkaar staan
Zaterdag heb ik een BBOX3 gekregen ter vervanging van een BBOX2.
En het is een Technicolor BBOX3. Resultaat direct problemen met Destiny2.
Na wat zoeken op het forum het formulier gevonden en dit dan ook ingevuld.
Ondertussen gespeeld met PPPOE.
Tot nu toe is er nog niets aan de BBOX3 verandert en staat de softwareversie nog steeds op
10.A.0.I.BU
vraag in een privébericht of ze de software willen pushen op je bbox

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Wat een gedoe allemaal. Sinds dat ik naar proximus gekomen ben heb ik alleen maar problemen...

Ik heb een prive bericht gezonden en hoop dat deze bullshit snel gefixed word.

mvg.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ale,

Om dit te kunnen controleren heb ik je vaste lijnnummer of klantnummer nodig. Je kan het ook zelf controleren zoals Charlotte reeds uitlegde.

Klantgegevens kan je via privé bericht sturen naar het Proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Kim
Reputatie 7
Badge +4
Musina,

Ik heb nagevraagd of het formulier ook voor Scarlet klanten kan gebruikt worden. Ik hou je op de hoogte hiervan.

Groeten,

Kim
Ik heb mij gisteren ingeschreven op het formulier, en heb vandaag nog steeds de error cabbage.
Ik heb mijn eigen e-mail op gegeven, en mijn naam, maar het account met the bbox is van mijn vader, maakt dit uit op het formulier?( wel ons lijnnummer gebruikt)

Waar kan ik deze firmware 17.1.03.1X, update zien op mijn modem?
Is dit onder algemeen en dan de softwareversie?
Musina,

Ik heb nagevraagd of het formulier ook voor Scarlet klanten kan gebruikt worden. Ik hou je op de hoogte hiervan.

Groeten,

Kim

Ik ben ook Scarlet klant en zou dit ook graag weten.

Met vriendelijke groeten,

Peter