Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het ondertussen voor jullie allemaal de software gelanceerd, ik kan niet zeggen hoe lang het precies gaat duren. Hou het wat in de gaten en probeer eens een reboot mocht het na enige tijd toch niet lukken. MVG, Wim
Ik heb zonet dat formulier ingevuld, had it dat eerder geweten kon ik nu misschien deftig spelen..
Kon dit voordien niet communiceerd worden in email, eens mens wil gewoon spelen en krijgt dan 20 errors tegen zijn dak.

Na lang googlen vond ik eindelijk dit topic, mja beetje te laat natuurlijk.
En mensen die dit formulier niet vinden, die hebben pech?
Als bijkomende info:
Update Destiny 2voor de Technicolor

We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router

Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.

Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantie alleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .

Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen definitief is.

Mvg sabine


Zoals Domidw stelt, hoe weet ik wanneer de upgrade gebeurd is?
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt nu veel speel tijd zeker na je banana split?
mss kan je kijken of de nieuwe firmware 17.1.03.1X er al op staat als je naar de web interface van je bbox gaat http://192.168.1.1 (inloggen > user > wachtwoord staat op sticker van bbox)
hoe weet je dat de update gestart is, of gedaan is?
Dag wim,
Heb ook het probleem met mijn technicolor modem. Destiny 2 is juist uit op de pc en ik geraak er niet meer op. Heb juist het formulier ingevuld. Weet u wanneer jullie dit kunnen nakijken ?
Alvast bedankt
Als bijkomende info:
Update Destiny 2voor de Technicolor

We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router

Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.

Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantie alleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .

Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen definitief is.

Mvg sabine
Reputatie 7
Badge +4
Het duurt sowieso meerdere uren eer de update volledig is geïnstalleerd, je probeert best morgen nog eens.
Dag Sven, meer moet je niet doen. Het kan zijn dat je nadien de bbox wel eens zal moeten herstarten. MVG, Wim

Dag Wim, zou het probleem dan opgelost moeten zijn? Of kan dit enkele uren tot dagen duren?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sven, meer moet je niet doen. Het kan zijn dat je nadien de bbox wel eens zal moeten herstarten. MVG, Wim
Beste,

Ik heb dit kort formulier ingevuld. Moeten er nog verdere acties ondernomen? Want de gestelde vragen waren best vaag.

Beleefde groet,
Boonen Sven
Reputatie 7
Badge +6
Voor alle duidelijkheid:
Dit is een SagemCom Bbox3:



Dit is een Technicolor Bbox3: