Beste gamers,
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
This topic has been closed for comments
Bladzijde 11 / 11
Ik heb het ondertussen voor jullie allemaal de software gelanceerd, ik kan niet zeggen hoe lang het precies gaat duren. Hou het wat in de gaten en probeer eens een reboot mocht het na enige tijd toch niet lukken. MVG, Wim
Ik heb zonet dat formulier ingevuld, had it dat eerder geweten kon ik nu misschien deftig spelen..
Kon dit voordien niet communiceerd worden in email, eens mens wil gewoon spelen en krijgt dan 20 errors tegen zijn dak.
Na lang googlen vond ik eindelijk dit topic, mja beetje te laat natuurlijk.
En mensen die dit formulier niet vinden, die hebben pech?
Kon dit voordien niet communiceerd worden in email, eens mens wil gewoon spelen en krijgt dan 20 errors tegen zijn dak.
Na lang googlen vond ik eindelijk dit topic, mja beetje te laat natuurlijk.
En mensen die dit formulier niet vinden, die hebben pech?
We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router
Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.
Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantie alleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .
Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen definitief is.
Mvg sabine
Zoals Domidw stelt, hoe weet ik wanneer de upgrade gebeurd is?
Je hebt nu veel speel tijd zeker na je banana split?
mss kan je kijken of de nieuwe firmware 17.1.03.1X er al op staat als je naar de web interface van je bbox gaat http://192.168.1.1 (inloggen > user > wachtwoord staat op sticker van bbox)
hoe weet je dat de update gestart is, of gedaan is?
Dag wim,
Heb ook het probleem met mijn technicolor modem. Destiny 2 is juist uit op de pc en ik geraak er niet meer op. Heb juist het formulier ingevuld. Weet u wanneer jullie dit kunnen nakijken ?
Alvast bedankt
Heb ook het probleem met mijn technicolor modem. Destiny 2 is juist uit op de pc en ik geraak er niet meer op. Heb juist het formulier ingevuld. Weet u wanneer jullie dit kunnen nakijken ?
Alvast bedankt
Als bijkomende info:
Update Destiny 2voor de Technicolor
We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router
Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.
Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantie alleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .
Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen definitief is.
Mvg sabine
We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router
Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.
Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantie alleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .
Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen definitief is.
Mvg sabine
Het duurt sowieso meerdere uren eer de update volledig is geïnstalleerd, je probeert best morgen nog eens.
Dag Wim, zou het probleem dan opgelost moeten zijn? Of kan dit enkele uren tot dagen duren?
Dag Sven, meer moet je niet doen. Het kan zijn dat je nadien de bbox wel eens zal moeten herstarten. MVG, Wim
Beste,
Ik heb dit kort formulier ingevuld. Moeten er nog verdere acties ondernomen? Want de gestelde vragen waren best vaag.
Beleefde groet,
Boonen Sven
Ik heb dit kort formulier ingevuld. Moeten er nog verdere acties ondernomen? Want de gestelde vragen waren best vaag.
Beleefde groet,
Boonen Sven
Bladzijde 11 / 11
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.