Beantwoord

Getrouwheidskorting


Reputatie 2

Beste,

Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. AntonellaD bracht dit toen voor mij in orde. Ook voor de periode vanaf april 2022 tot en met maart 2023 vroeg ik dit aan en bracht zij dit voor mij in orde. 
Aangezien Antonella nu niet meer voor het forum werkt stel ik mijn vraag hier opnieuw en hoop dat iemand van de proximus medewerkers dit voor mij wil in orde brengen 
😉

Ik zie op het forum in recente berichten dat we dit nog steeds zelf moeten aanvragen, vandaar dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.
De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.
Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.
Vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door Joel M 2 March 2023, 15:53

Bekijk origineel

125 reacties

beste,

ik ben reeds sedert een kleine 35 jaar ononderbroken klant.kom ik ook in aanmerking voor de getrouwheidskorting of geldt deze niet in combinatie met sociaal tarief.

mvg,

@bk329044 Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en je meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bk329044 getrouwheidskorting toegevoegd vanaf 01/08/2023 (voor 12 maanden),  je ontvangt nog een bevestiging. Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

geachte

 

kom ik ook in aanmerking voor korting? 

 

alvast bedankt

 

mvg

het goddelijk monster

Reputatie 7
Badge +3

Dag @het goddelijk monster jij geniet al van korting: ‘Promo Proximus Affinity Program’. Groetjes, Heidi

Reputatie 1
Badge +1

Geachte, zou er iemand kunnen nakijken als we in aanmerking komen voor een getrouwheidskorting?

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@klok   Dit is in orde. Je ontvangt nog een bericht van wijziging. Groetjes Luc

Beste, ik ben trouwe klant bij Proximus sedert 34 jaar (of zelfs langer) en mocht tot op heden nog niet genieten van een getrouwheidskorting. Kom ik hiervoor in aanmerking? Mijn gegevens op mijn profiel zijn ingevuld.  Kunnen jullie eens nakijken aub? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pascal_053 getrouwheidskorting toegevoegd vanaf 01/09/2023 - bevestiging volgt! Groetjes, Heidi

Beste,

 

Kan u de getrouwheidskorting voor mijn klantnummer ook nakijken aub (gegevens in privé profiel)?

Deze werd al enkele jaren niet meer toegepast. Alvast bedankt.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BertC getrouwheidskorting toegevoegd vanaf 01/10/2023 - bevestiging volgt. Groetjes, Heidi

Beste,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is de getrouwheidkorting te verlengen. Alle gegevens zouden moeten aangevuld zijn in mijn profiel.

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Andreas

Reputatie 7
Badge +3

@AndreasD  Op het opgegegeven klantennummer loopt de korting nog tot 1/1/24.

Beste, kom ik hiervoor in aanmerking? 
kan iemand dit nakijken voor mij aub? 

Beste,

Kan iemand eens nakijken of ik hier ook recht op heb en activeren. 
Alvast Bedankt

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Valerie111 vul je de klantgegevens aan in het klantprofiel hier, voor nazicht?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @iTurboKen korting toegevoegd, je ontvangt een bevestiging per mail! 

Dag @Valerie111 vul je de klantgegevens aan in het klantprofiel hier, voor nazicht?

@HeidiE  ik heb deze ingevuld. Kan je eens nakijken aub?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Valerie111 er werd niets toegevoegd… vergeet je niet om op opslaan te klikken?

Idd. Nu zou het ingevuld en opgeslagen moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

@Valerie111 gevonden! Korting toegevoegd, ook jij ontvangt een bevestiging per mail. Groetjes, Heidi

@AndreasD  Op het opgegegeven klantennummer loopt de korting nog tot 1/1/24.

Dag Luc,

Dankjewel voor de info. Ik contactuur jullie eind december nog eens.

 

Kan mijn getrouwheidspremie terug geactiveerd worden voor de komende 12 maanden?

Reputatie 7
Badge +3

@2bloemetje Kan u uw klantnummer in uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Is het mogelijk om eens te bekijken of wij na  36 jaar ononderbroken klant in aanmerking voor deze getrouwheidskorting ? Alle gegevens staan normaal gezien ingevuld in mijn profiel.

Alvast bedankt

Reageer