Skip to main content

Beste,

Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. AntonellaD bracht dit toen voor mij in orde. Ook voor de periode vanaf april 2022 tot en met maart 2023 vroeg ik dit aan en bracht zij dit voor mij in orde. 
Aangezien Antonella nu niet meer voor het forum werkt stel ik mijn vraag hier opnieuw en hoop dat iemand van de proximus medewerkers dit voor mij wil in orde brengen 
😉

Ik zie op het forum in recente berichten dat we dit nog steeds zelf moeten aanvragen, vandaar dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.
De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.
Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.
Vriendelijke groeten.

Geachte

Zou het mogelijk zijn voor jullie om te controleren als er een getrouwheidskorting beschikbaar is op mijn lijn?

 

Hartelijk dank bij voorbaat.


@boots Indien het nog niet gebeurd zou zijn en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@HeidiE   Kan je mijn getrouwheidskorting terug verlengen aub? Mijn profiel is ingevuld.


@boots Indien het nog niet gebeurd zou zijn en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Hartelijk dank voor uw antwoord, mijn profielgegevens waren inderdaad al reeds volledig ingevuld.

 

Met vriendelijke groeten


@boots 

je aanvraag is doorgestuurd.

we bekijken de mogelijkheden

Bij toekenning krijg je een bevestigingsmail.

mvg

Tina


@ronp 

Ook voor jou werd de aanvraag doorgestuurd voor nazicht mogelijkheden.

Bij heractivatie krijg je mail als bevestiging. 

mvg

Tina


@tina.b zou het mogelijk zijn om te controleren als mijn getrouwheidskorting kan verlengd worden, deze verloopt deze maand. Mijn profielgegevens zijn volledig ingevuld.

Hartelijk dank bij voorbaat.


@klok Tip: omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter inlichtingen geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (indien nog niet gebeurd) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst die kan belangrijk zijn ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@klok Tip: omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter inlichtingen geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (indien nog niet gebeurd) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst die kan belangrijk zijn ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dit is in orde, danku


@klok  Dit is in orde. Je gaat een mail ontvangen hierover. Groetjes


@klok  Dit is in orde. Je gaat een mail ontvangen hierover. Groetjes

Hartelijk bedankt!!


@boots

je aanvraag is doorgestuurd.

we bekijken de mogelijkheden

Bij toekenning krijg je een bevestigingsmail.

mvg

Tina

Zeer wel bedankt om dit te doen! :-) 


Reageer