Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. AntonellaD bracht dit toen voor mij in orde. Ook voor de periode vanaf april 2022 tot en met maart 2023 vroeg ik dit aan en bracht zij dit voor mij in orde. Aangezien Antonella nu niet meer voor het forum werkt stel ik mijn vraag hier opnieuw en hoop dat iemand van de proximus medewerkers dit voor mij wil in orde brengen
Ik zie op het forum in recente berichten dat we dit nog steeds zelf moeten aanvragen, vandaar dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn. De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel. Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen. Vriendelijke groeten.
Bladzijde 4 / 7
@Sandra_065 Deze staat nog actief tot 30/04/2024 onder “Promoties: uw trouw beloond: internet” Verlenging was ingeleid op 01/04/2023 Groetjes,Joel
@Marc_3691 U geniet al van volgende promo :
Groetjes,Joel
@2bloemetje Kan u uw klantnummer in uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel
Gedaan
@Marc_3691 U geniet al van volgende promo :
Groetjes,Joel
Beste Joel, afgelopen week heb ik een brief van jullie ontvangen waarin staat dat mijn huidig Pack verdwijnt en vanaf november vervangen wordt door een (veel duurder) nieuw. Bovendien bij het wisselen van pack verliezen we de kortingPromo Proximus Affinity Program. Dit betekent dat we in vergelijking met begin 2023 nu zomaar eventjes 30% meer gaan betalen. De getrouwheidskorting zou een kleine pleister zijn … Bedankt om eens opnieuw te bekijken. Met vriendelijke groeten, Marc
@2bloemetje Dat is in orde. Je krijggt hiervan een mail. Groetjes
@2bloemetje
je korting loopt nog en is vermeld op je aanrekening.
In de loop van volgende maand is ze afgelopen.
Als ze niet meer wordt toegepast op je aanrekening kunnen we kijken voor verlenging.
Groeten
Tina
Dag Tina, ik weet dat ze volgende maand afgelopen is, daarom vraag ik nu al een verlenging aan. Ik weet uit ervaring als ik dat niet doe een maand zonder korting zit. Bedankt om het nodige te doen.
Dag @2bloemetje mijn collega @Luc.M schreef al dat hij het nodige zal doen. @tina.b heeft dit waarschijnlijk over het hoofd gezien , maar we volgen het op! Groetjes, Heidi
@2bloemetje Hiervan zou je een mail moeten ontvangen? Misschien in je spam/ongewenste map? Het is in orde in elk geval :-)
@Marc_3691 U geniet al van volgende promo :
Groetjes,Joel
Beste Joel, afgelopen week heb ik een brief van jullie ontvangen waarin staat dat mijn huidig Pack verdwijnt en vanaf november vervangen wordt door een (veel duurder) nieuw. Bovendien bij het wisselen van pack verliezen we de kortingPromo Proximus Affinity Program. Dit betekent dat we in vergelijking met begin 2023 nu zomaar eventjes 30% meer gaan betalen. De getrouwheidskorting zou een kleine pleister zijn … Bedankt om eens opnieuw te bekijken. Met vriendelijke groeten, Marc
Heeft iemand dit ondertussen al eens kunnen bekijken ? Bedankt voor een antwoord.
Met vriendelijke groeten, Marc
@Marc_3691 Ik heb het nagekeken en u bent met de klanten die nog een oud pack hebben.Deze worden inderdaad nu vervolgens overgezet naar de nieuwe packs.Voor sommige klanten goedkoper voor anderen spijtig genoeg duurder.De klanten kunnen ook kosteloos opzeggen bij geen akkoord.Groetjes,Joel
@Marc_3691 Ik heb het nagekeken en u bent met de klanten die nog een oud pack hebben.Deze worden inderdaad nu vervolgens overgezet naar de nieuwe packs.Voor sommige klanten goedkoper voor anderen spijtig genoeg duurder.De klanten kunnen ook kosteloos opzeggen bij geen akkoord.Groetjes,Joel
Beste Joel, bedankt voor uw reactie maar hiermee is mijn vraag of ik na 36 jaar onafgebroken klant in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting niet beantwoord. Uit uw allereerste reactie kon ik opmaken dat ik hiervoor niet in aanmerking kwam omdat ik van een Promo Proximus Affinity Program kon genieten. Dit voordeel valt nu echter weg met de overschakeling naar het nieuwe pack. Alvast bedankt om dit nog eens te verifiëren. Groeten, Marc
Dag @Marc_3691 wanneer het nieuwe pack actief staat kijken we dit graag opnieuw voor je na!
Dag @Marc_3691 wanneer het nieuwe pack actief staat kijken we dit graag opnieuw voor je na!
@HeidiE Dank je wel !
In september 2023 vraag ik om mijn korting te verlengen. Ze zeggen met dat het nog te vroeg is. Ik krijg in oktober mijn aanrekening en er is geen korting te bespeuren!!! Ik bel vandaag om dit terug aan te vragen, er kan slechts een korting toegestaan worden voor 6 maanden. Vroeger kon dit voor 1 jaar!! Ik ben reeds 40 jaar trouwe klant van Belgacom, Proximus… ! In plaats van de trouwe klanten te belonen, neen nieuwe klanten die krijgen steeds meer voordelen. Die die van de ene naar de andere provider lopen!!!
Oh kan ik ook een getrouwheidskorting krijgen aub? Ik ben ook al jaren klant
@Daisy001 Er is momenteel nog een bestelling van een gsm-toestel lopende.Van zodra dat in orde is kan ik kijken wat de mogelijkheden zijn.U geeft maar een seintje als het zover is.Groetjes,Joel
@Daisy001 Er is momenteel nog een bestelling van een gsm-toestel lopende.Van zodra dat in orde is kan ik kijken wat de mogelijkheden zijn.U geeft maar een seintje als het zover is.Groetjes,Joel
Oke das goed, zal ik doen.
Weet u toevallig al iets van die bestelling, ik lees dat sommige hun iphone hebben ontvangen. Komt die van mij er bijna aan? Groetjes!
Dag @Daisy001 wij hebben geen zicht op de leveringen, de dienst van de toestellen zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi
Beste ,
Is er iemand die zou kunnen kijken of ik ook in aanmerking kom voor een getrouwheidspremie ?
Mvg
Chris
Dag @merlierch1 activatie getrouwheidskorting vanaf 01/11/2023, bevestiging volgt per mail! Groetjes, Heidi
Ondertussen mail gekregen.
Dank u
Mvg Chris
Dag @Daisy001 wij hebben geen zicht op de leveringen, de dienst van de toestellen zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi
Hey @HeidiE ! Ik heb mijn toestel ontvangen
Kan je voor mij eens zien voor de getrouwheidspremie? Kan u dat nu dan even nakijken? Ik ben echt al super lang klant.
Groetjes Daisy
@Daisy001 Ik heb via order R000000110000RI8BZ een korting toegepast op uw mobile en dit voor 12 maanden.Verdere info volgt via mail(op uw hotmail).Groetjes,Joel
@Daisy001 Ik heb via order R000000110000RI8BZ een korting toegepast op uw mobile en dit voor 12 maanden.Verdere info volgt via mail(op uw hotmail).Groetjes,Joel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.