Beantwoord

Getrouwheidskorting



Toon eerste bericht

125 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Sandra_065 Deze staat nog actief tot 30/04/2024 onder “Promoties: uw trouw beloond: internet”  Verlenging was ingeleid op 01/04/2023  Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_3691  U geniet al van volgende promo 🙂 : 

Groetjes,Joel

@2bloemetje Kan u uw klantnummer in uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Gedaan 

@Marc_3691  U geniet al van volgende promo 🙂 : 

Groetjes,Joel

Beste Joel, afgelopen week heb ik een brief van jullie ontvangen waarin staat dat mijn huidig Pack verdwijnt en vanaf november vervangen wordt door een (veel duurder) nieuw. Bovendien bij het wisselen van pack verliezen we de korting Promo Proximus Affinity Program. Dit betekent dat we in vergelijking met begin 2023 nu zomaar eventjes 30% meer gaan betalen. De getrouwheidskorting zou een kleine pleister zijn … Bedankt om eens opnieuw te bekijken.  Met vriendelijke groeten, Marc

Reputatie 7
Badge +3

@2bloemetje  Dat is in orde. Je krijggt hiervan een mail. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@2bloemetje 

je korting loopt nog en is vermeld op je aanrekening.

In de loop van volgende maand is ze afgelopen.

Als ze niet meer wordt toegepast op je aanrekening kunnen we kijken voor verlenging.

Groeten

Tina

 

Dag Tina, ik weet dat ze volgende maand afgelopen is, daarom vraag ik nu al een verlenging aan. Ik weet uit ervaring als ik dat niet doe een maand zonder korting zit. Bedankt om het nodige te doen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @2bloemetje mijn collega @Luc.M schreef al dat hij het nodige zal doen. @tina.b heeft dit waarschijnlijk over het hoofd gezien 😉, maar we volgen het op! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@2bloemetje  Hiervan zou je een mail moeten ontvangen? Misschien in je spam/ongewenste map? Het is in orde in elk geval :-)

@Marc_3691  U geniet al van volgende promo 🙂 : 

Groetjes,Joel

Beste Joel, afgelopen week heb ik een brief van jullie ontvangen waarin staat dat mijn huidig Pack verdwijnt en vanaf november vervangen wordt door een (veel duurder) nieuw. Bovendien bij het wisselen van pack verliezen we de korting Promo Proximus Affinity Program. Dit betekent dat we in vergelijking met begin 2023 nu zomaar eventjes 30% meer gaan betalen. De getrouwheidskorting zou een kleine pleister zijn … Bedankt om eens opnieuw te bekijken.  Met vriendelijke groeten, Marc

 

Heeft iemand dit ondertussen al eens kunnen bekijken ? Bedankt voor een antwoord.

Met vriendelijke groeten, Marc

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_3691 Ik heb het nagekeken en u bent met de klanten die nog een oud pack hebben.Deze worden inderdaad nu vervolgens overgezet naar de  nieuwe packs.Voor sommige klanten goedkoper voor anderen spijtig genoeg duurder.De klanten kunnen ook kosteloos opzeggen bij geen akkoord.Groetjes,Joel

@Marc_3691 Ik heb het nagekeken en u bent met de klanten die nog een oud pack hebben.Deze worden inderdaad nu vervolgens overgezet naar de  nieuwe packs.Voor sommige klanten goedkoper voor anderen spijtig genoeg duurder.De klanten kunnen ook kosteloos opzeggen bij geen akkoord.Groetjes,Joel

Beste Joel, bedankt voor uw reactie maar hiermee is mijn vraag of ik na 36 jaar onafgebroken klant in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting niet beantwoord. Uit uw allereerste reactie  kon ik opmaken dat ik hiervoor niet in aanmerking kwam omdat ik van een Promo Proximus Affinity Program kon genieten. Dit voordeel valt nu echter weg met de overschakeling naar het nieuwe pack.  Alvast bedankt om dit nog eens te verifiëren. Groeten, Marc

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Marc_3691 wanneer het nieuwe pack actief staat kijken we dit graag opnieuw voor je na!

Dag @Marc_3691 wanneer het nieuwe pack actief staat kijken we dit graag opnieuw voor je na!

@HeidiE   Dank je wel !

In september 2023 vraag ik om mijn korting te verlengen. Ze zeggen met dat het nog te vroeg is. Ik krijg in oktober mijn aanrekening en er is geen korting te bespeuren!!!  Ik bel vandaag om dit terug aan te vragen, er kan slechts een korting toegestaan worden voor 6 maanden. Vroeger kon dit voor 1 jaar!! Ik ben reeds 40 jaar trouwe klant van Belgacom, Proximus… ! In plaats van de trouwe klanten te belonen, neen nieuwe klanten die krijgen steeds meer voordelen. Die die van de ene naar de andere provider lopen!!!

Oh kan ik ook een getrouwheidskorting krijgen aub? Ik ben ook al jaren klant 😊

Reputatie 7
Badge +3

@Daisy001 Er is momenteel nog een bestelling van een gsm-toestel lopende.Van zodra dat in orde is kan ik kijken wat de mogelijkheden zijn.U geeft maar een seintje als het zover is.Groetjes,Joel

@Daisy001 Er is momenteel nog een bestelling van een gsm-toestel lopende.Van zodra dat in orde is kan ik kijken wat de mogelijkheden zijn.U geeft maar een seintje als het zover is.Groetjes,Joel

Oke das goed, zal ik doen.

Weet u toevallig al iets van die bestelling, ik lees dat sommige hun iphone hebben ontvangen. Komt die van mij er bijna aan? Groetjes!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Daisy001 wij hebben geen zicht op de leveringen, de dienst van de toestellen zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

Beste ,

 

Is er iemand die zou kunnen kijken of ik ook in aanmerking kom voor een getrouwheidspremie ?

 

Mvg

Chris

Reputatie 7
Badge +3

Dag @merlierch1 activatie getrouwheidskorting vanaf 01/11/2023, bevestiging volgt per mail! Groetjes, Heidi

Ondertussen mail gekregen.

 

Dank u 😉

 

Mvg Chris 

Dag @Daisy001 wij hebben geen zicht op de leveringen, de dienst van de toestellen zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

Hey @HeidiE ! Ik heb mijn toestel ontvangen 🙌 

Kan je voor mij eens zien voor de getrouwheidspremie? Kan u dat nu dan even nakijken? Ik ben echt al super lang klant. 

Groetjes Daisy

Reputatie 7
Badge +3

@Daisy001 Ik heb via order R000000110000RI8BZ een korting toegepast op uw mobile en dit voor 12 maanden.Verdere info volgt via mail(op uw hotmail).Groetjes,Joel

@Daisy001 Ik heb via order R000000110000RI8BZ een korting toegepast op uw mobile en dit voor 12 maanden.Verdere info volgt via mail(op uw hotmail).Groetjes,Joel

Oh dank je wel! Ik heb het net gezien :D 

Merci merci! 

Groetjes!

Reageer