Beantwoord

Getrouwheidskorting

• 2 March 2023
  • 61 reacties
  • 918 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. AntonellaD bracht dit toen voor mij in orde. Ook voor de periode vanaf april 2022 tot en met maart 2023 vroeg ik dit aan en bracht zij dit voor mij in orde. 
Aangezien Antonella nu niet meer voor het forum werkt stel ik mijn vraag hier opnieuw en hoop dat iemand van de proximus medewerkers dit voor mij wil in orde brengen 
😉

Ik zie op het forum in recente berichten dat we dit nog steeds zelf moeten aanvragen, vandaar dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.
De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.
Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.
Vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door Joel M 2 March 2023, 15:53

Bekijk origineel

61 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BertC getrouwheidskorting toegevoegd vanaf 01/10/2023 - bevestiging volgt. Groetjes, Heidi

Beste,

Kan u de getrouwheidskorting voor mijn klantnummer ook nakijken aub (gegevens in privé profiel)?

Deze werd al enkele jaren niet meer toegepast. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pascal_053 getrouwheidskorting toegevoegd vanaf 01/09/2023 - bevestiging volgt! Groetjes, Heidi

Beste, ik ben trouwe klant bij Proximus sedert 34 jaar (of zelfs langer) en mocht tot op heden nog niet genieten van een getrouwheidskorting. Kom ik hiervoor in aanmerking? Mijn gegevens op mijn profiel zijn ingevuld.  Kunnen jullie eens nakijken aub? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@klok   Dit is in orde. Je ontvangt nog een bericht van wijziging. Groetjes Luc

Reputatie 1
Badge +1

Geachte, zou er iemand kunnen nakijken als we in aanmerking komen voor een getrouwheidskorting?

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

Dag @het goddelijk monster jij geniet al van korting: ‘Promo Proximus Affinity Program’. Groetjes, Heidi

Reputatie 1
Badge

geachte

kom ik ook in aanmerking voor korting? 

alvast bedankt

mvg

het goddelijk monster

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bk329044 getrouwheidskorting toegevoegd vanaf 01/08/2023 (voor 12 maanden),  je ontvangt nog een bevestiging. Groetjes, Heidi

@bk329044 Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en je meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

beste,

ik ben reeds sedert een kleine 35 jaar ononderbroken klant.kom ik ook in aanmerking voor de getrouwheidskorting of geldt deze niet in combinatie met sociaal tarief.

mvg,

Reputatie 2

Dag @Mars er staat opnieuw getrouwheidskorting klaar vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Bedankt @HeidiE 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mars er staat opnieuw getrouwheidskorting klaar vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Zag dat mijn korting deze maand ook weggevallen was.
Kan deze terug geactiveerd worden?

Reputatie 7
Badge +2

@Witte Herder 

Je vorige korting is zojuist verlopen.

we dienen een nieuwe aanvraag in met activatie vanaf 1-8-23.  Bij activatie volgt een automatische bevestiging via mail.

Groetjes

Tina

Reputatie 2

Beste

Ben reeds jaren klant zou U willen nakijken of ik in aanmerking kom voor een getrouwheidkorting?

Bedankt en de beste groeten

Witte herder

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Necroslave84 jij geniet nog van korting. Als deze afgelopen is, kijken we het graag opnieuw voor je na! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ronp ook voor jou staat er opnieuw getrouwheidskorting actief vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Bevestigingsmail volgt. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ufuk getrouwheidskorting opnieuw actief vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Stefaan_033 getrouwheidskorting vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Een bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

hallo ik vroeg mij af of ik ook recht heb op  getrouwheidskorting ? omdat ik nog maar  een maand of 5 klant ben bij proximus.

@HeidiE Kan je mijn getrouwheidskorting terug verlengen aub? Mijn profiel zou inorde moeten zijn.

Alvast bedankt!

Beste,

Ik zie dat al een lange tijd geen getrouwheidskorting meer heb, kan dit terug geactiveerd worden?

Alvast bedankt ervoor ;)

Beste 

Ook ik stel vandaag op mijn nieuwe factuur vast dat mijn getrouwheidskorting is verdwenen.

Kan u dit ook voor verlengen voor me?

Mvg,
Stefaan

Reputatie 7
Badge +3

Beste @N_D  De korting wat ze je geactiveerd hebben, n.a.v. de storing,  is identiek aan de getrouwheidskorting. Groetjes

Reageer