Beantwoord

Getrouwheidskorting


Reputatie 2

Beste,

Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. AntonellaD bracht dit toen voor mij in orde. Ook voor de periode vanaf april 2022 tot en met maart 2023 vroeg ik dit aan en bracht zij dit voor mij in orde. 
Aangezien Antonella nu niet meer voor het forum werkt stel ik mijn vraag hier opnieuw en hoop dat iemand van de proximus medewerkers dit voor mij wil in orde brengen 
😉

Ik zie op het forum in recente berichten dat we dit nog steeds zelf moeten aanvragen, vandaar dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.
De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.
Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.
Vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door Joel M 2 March 2023, 15:53

Bekijk origineel

122 reacties

@AndreasD  Dag, dit is terug in orde. Bevestiging en creditnota volgen later vandaag.

Dag Luc,

Super bedankt voor de aanpassing! 

Fijne dag verder :)

Reputatie 7
Badge +3

@AndreasD  Dag, dit is terug in orde. Bevestiging en creditnota volgen later vandaag.

@AndreasD  Op het opgegegeven klantennummer loopt de korting nog tot 1/1/24.

Dag @Luc.M 

Bij deze contacteer ik jullie voor het verlengen van de getrouwheidskorting. 
Alvast bedankt voor de aanpassing. 
 

Groeten,

andreas 

Reputatie 7
Badge +3

@Berendrecht

Beste

we laten dit nakijken

Een bevestiging wordt per mail verzonden als toekenning mogelijk is.

Groeten

Tina 

Reputatie 1

Ook goedemorgen ;)
De Proximus forummedewerkers zijn pas dinsdag terug aanwezig.

Mutlie, bedankt om het te laten weten. 👍

Ook goedemorgen ;)
De Proximus forummedewerkers zijn pas dinsdag terug aanwezig.

Reputatie 1

Goedemorgen, kan u mij laten weten of ik in aanmerking kom? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@filipminnaert  In orde. Je krijgt een bericht van wijziging. Groetjes

Beste, zou het mogelijk zijn mijn getrouwheidskorting te reactiveren. 

 

Groeten

Filip Minnaert

@Ppp

Ik zie je trouw beloond nog op de aanrekening van november staan (korting loopt nog tot juni 2024).

je hebt deze maand wel voor hetzelfde bedrag een TV op aanvraag (film) aangerekend.

groeten

Tina

Ah inderdaad! Het spijt me, mijn vergissing! 😅

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie Terug verlengd via order R000000110000RN4PM.Groetjes,Joel

Alweer een jaar voorbij.
Is het mogelijk om dit voor mij weer in orde te maken aub?

Reputatie 7
Badge +3

@Ppp 

Ik zie je trouw beloond nog op de aanrekening van november staan (korting loopt nog tot juni 2024).

je hebt deze maand wel voor hetzelfde bedrag een TV op aanvraag (film) aangerekend.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pat52 activatie vanaf 01/12/2023 - looptijd 12 maanden. De bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Hartelijk dank @HeidiE . Groetjes, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pat52 activatie vanaf 01/12/2023 - looptijd 12 maanden. De bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Martin de getrouwheidskorting is een korting van bepaalde duur voor bestaande en trouwe klanten. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet altijd compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. Groetjes, Heidi

@heidi

Ik krijg voortdurend de vraag van mijn familie en van de kennissenkring of het bedrag van de getrouwheidskorting afhangt van de grootte van het maandelijks bedrag dat men moet betalen en waarom bij de ene het maar over 6 maanden loopt en bij de anderen voor een volledig jaar? 

Reputatie 7
Badge +3

@HeidiE  Kan je de getrouwheidskorting voor mij ook opnieuw toekennen. De huidige liep tot Oktober 2023.

Bedankt, groetjes, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

Dag @AnnieVanH korting toegevoegd vanaf 01/12/2023 - voor 12 maanden. Bevestigingsmail volgt. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @SV1 korting toegevoegd vanaf 01/12/2023 - voor 12 maanden. Bevestigingsmail volgt. Groetjes, Heidi

Beste,

Ik ben ook al jaren klant. Kan u de getrouwheidskorting ook activeren aub? Klantnummer start in profiel.

 

Mvg, Annie

Reputatie 1

Uit nieuwsgierigheid: kom ik ook in aanmerking voor getrouwheidskorting? 

@Daisy001 Ik heb via order R000000110000RI8BZ een korting toegepast op uw mobile en dit voor 12 maanden.Verdere info volgt via mail(op uw hotmail).Groetjes,Joel

Oh dank je wel! Ik heb het net gezien :D 

Merci merci! 

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +3

@Daisy001 Ik heb via order R000000110000RI8BZ een korting toegepast op uw mobile en dit voor 12 maanden.Verdere info volgt via mail(op uw hotmail).Groetjes,Joel

Dag @Daisy001 wij hebben geen zicht op de leveringen, de dienst van de toestellen zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

Hey @HeidiE ! Ik heb mijn toestel ontvangen 🙌 

Kan je voor mij eens zien voor de getrouwheidspremie? Kan u dat nu dan even nakijken? Ik ben echt al super lang klant. 

Groetjes Daisy

Reageer