Vraag

Decoder terugsturen

  • 23 april 2021
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

Goede morgen,

ik kreeg van jullie een nieuwe decoder

Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.

Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?

Dank je

Catherine


6 reacties

normaal ontvang je een mail met de retourlabels in bijlage, ook eens kijken in je spam/junk folder of die daar in terecht gekomen is, maar als je deze nergens terugvindt kunnen de @Proximus forummedewerkers je altijd deze opnieuw opsturen.

Hi Martin

Daar zit enkel een barcode bij, geen retourlabel. Ik zal nog eens extra checken. 

Groetjes Catherine 

In ieder geval als de @Proximus forummedewerkers hier passeren kunnen ze u altijd opnieuw opsturen als je ze niet terugvindt.

Dank je Martin

@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?

Dank je

Catherine

Reputatie 7
Badge +4

Dank je Martin

@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?

Dank je

Catherine

hi, mogen we deze opsturen naar het mailadres gelinkt aan je forum profile of liever een ander mailadres ?
je kan deze label ook terug viaden via myproximus bij je bestellingen

Goede middag @jonathandr 

je mag het opnieuw sturen naar mijn email je

Bij bestellingen heb ik enkel de barcode, maar geen verzendlabel

Groetjes

Catherine

Reageer