Skip to main content

Goede morgen,

ik kreeg van jullie een nieuwe decoder

Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.

Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?

Dank je

Catherine

normaal ontvang je een mail met de retourlabels in bijlage, ook eens kijken in je spam/junk folder of die daar in terecht gekomen is, maar als je deze nergens terugvindt kunnen de @Proximus forummedewerkers je altijd deze opnieuw opsturen.


Hi Martin

Daar zit enkel een barcode bij, geen retourlabel. Ik zal nog eens extra checken. 

Groetjes Catherine 


In ieder geval als de @Proximus forummedewerkers hier passeren kunnen ze u altijd opnieuw opsturen als je ze niet terugvindt.


Dank je Martin

@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?

Dank je

Catherine


Dank je Martin

@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?

Dank je

Catherine

hi, mogen we deze opsturen naar het mailadres gelinkt aan je forum profile of liever een ander mailadres ?
je kan deze label ook terug viaden via myproximus bij je bestellingen


Goede middag @jonathandr 

je mag het opnieuw sturen naar mijn email je

Bij bestellingen heb ik enkel de barcode, maar geen verzendlabel

Groetjes

Catherine


Goede middag,

Ik moet mijn oude decoder terugsturen maar ben de retour label kwijt geraakt.

Kunnen jullie deze opnieuw doormailen naar jurgen.XXXXXXXXXXX.com

 

Alvast bedankt !


ter info: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.


Ok. Maar hoe kan ik de retour label opnieuw ontvangen?


van zodra hier een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt kunnen ze daar voor zorgen.


@Jurgen1975  Voor welk klantennummer heb je het retourlabel nodig? Noteer je deze even in je profielgegevens hier op het forum? Dank je wel. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd


@Jurgen1975  Dag Jurgen, ik heb je deze gemaild. Groetjes Luc


Hallo, ik wil m’n tweede tv box terugsturen en hiervoor niet langer betalen (wegens gn tweede tv meer). 
kan je daarmee helpen, aub?


De proximus forummedewerkers ( die morgen terug langskomen) kunnen je retourlabels opsturen om die zo gratis kunnen terug te sturen via Bpost. 

Best zoveel mogelijk gegevens invullen in je forumprofiel en het MAC adres (staat op een label van de decoder) in het veld “ticket” zetten. 


@PojkeF Opzeg decoder ingeleid via order R000000110000ML2B3 en label verstuurd naar uw gmail(zie profiel) annick.hexxx@xxxxx.com


@Joel M Gisteren vernam ik hier via het forum dat de oude decoder V5 en V5 compact decoder niet meer zou moeten teruggestuurd worden (bvb bij omruiling) en naar het recyclage park mag gebracht worden?


@Martin 'indien een decoder naar een recyclagepark gebracht mag worden, zal dit vermeld staan op de bevestigingsbrief. Indien er een bpost label meegestuurd wordt, dan moet deze retour gestuurd worden.Groetjes,Joel


@Joel M Bedankt voor je antwoord, maar mag ik daaruit dan concluderen dat je niet default er mag vanuit gaan dat de decoder V5 en de decoder V5C naar het recyclage park mag zoals dit wel het geval is voor de V4 decoder en ook o.a. voor de afstandsbedieningen en de bbox2 (voor zover de bbox2 nog inloop is !)


@Martin Inderdaad.Dat is ook afhankelijk van de situatie, bijvoorbeeld als er andere apparatuur bij is (modem + wifi booster) dan zal de decoder ook altijd mee terug moeten (ook al is het een V4).Vandaar best de brief afwachten wat er opstaat wat men eventueel moet terug sturen of wat niet.Groetjes,Joel.


@Joel M Bedankt om dit nog verder te verduidelijken.


@Joel M , oei. Dat was een vraagje voor mijn moeder, en niet voor mezelf …

kunnen we dat nog rechtzetten?


@PojkeF Pas maandag komt hier iemand die van Proximus zelf is terug langs.


@PojkeF

bedoel je dat we op een ander klantennr moesten opzeggen??  Graag feedback…

groeten

Tina


@tina.b inderdaad Tina. 


@PojkeF 

ik stuur je een privébericht over de procedures die we gaan volgen..;

groeten

tina


Reageer