Goede morgen,
ik kreeg van jullie een nieuwe decoder
Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.
Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?
Dank je
Catherine
Goede morgen,
ik kreeg van jullie een nieuwe decoder
Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.
Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?
Dank je
Catherine
normaal ontvang je een mail met de retourlabels in bijlage, ook eens kijken in je spam/junk folder of die daar in terecht gekomen is, maar als je deze nergens terugvindt kunnen de @Proximus forummedewerkers je altijd deze opnieuw opsturen.
Hi Martin
Daar zit enkel een barcode bij, geen retourlabel. Ik zal nog eens extra checken.
Groetjes Catherine
In ieder geval als de @Proximus forummedewerkers hier passeren kunnen ze u altijd opnieuw opsturen als je ze niet terugvindt.
Dank je Martin
@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?
Dank je
Catherine
Dank je Martin
@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?
Dank je
Catherine
hi, mogen we deze opsturen naar het mailadres gelinkt aan je forum profile of liever een ander mailadres ?
je kan deze label ook terug viaden via myproximus bij je bestellingen
Goede middag
je mag het opnieuw sturen naar mijn email je
Bij bestellingen heb ik enkel de barcode, maar geen verzendlabel
Groetjes
Catherine
Goede middag,
Ik moet mijn oude decoder terugsturen maar ben de retour label kwijt geraakt.
Kunnen jullie deze opnieuw doormailen naar jurgen.XXXXXXXXXXX.com
Alvast bedankt !
ter info: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Ok. Maar hoe kan ik de retour label opnieuw ontvangen?
van zodra hier een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt kunnen ze daar voor zorgen.
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Hallo, ik wil m’n tweede tv box terugsturen en hiervoor niet langer betalen (wegens gn tweede tv meer).
kan je daarmee helpen, aub?
De proximus forummedewerkers ( die morgen terug langskomen) kunnen je retourlabels opsturen om die zo gratis kunnen terug te sturen via Bpost.
Best zoveel mogelijk gegevens invullen in je forumprofiel en het MAC adres (staat op een label van de decoder) in het veld “ticket” zetten.
kunnen we dat nog rechtzetten?
bedoel je dat we op een ander klantennr moesten opzeggen?? Graag feedback…
groeten
Tina
ik stuur je een privébericht over de procedures die we gaan volgen..;
groeten
tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.