Goede morgen,
ik kreeg van jullie een nieuwe decoder
Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.
Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?
Dank je
Catherine
Goede morgen,
ik kreeg van jullie een nieuwe decoder
Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.
Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?
Dank je
Catherine
Hi Martin
Daar zit enkel een barcode bij, geen retourlabel. Ik zal nog eens extra checken.
Groetjes Catherine
In ieder geval als de @Proximus forummedewerkers hier passeren kunnen ze u altijd opnieuw opsturen als je ze niet terugvindt.
normaal ontvang je een mail met de retourlabels in bijlage, ook eens kijken in je spam/junk folder of die daar in terecht gekomen is, maar als je deze nergens terugvindt kunnen de @Proximus forummedewerkers je altijd deze opnieuw opsturen.
ik stuur je een privébericht over de procedures die we gaan volgen..;
groeten
tina
kunnen we dat nog rechtzetten?
bedoel je dat we op een ander klantennr moesten opzeggen?? Graag feedback…
groeten
Tina
Dringend je privéberichten lezen aub ivm je toestellen.
Groeten
tina
Beste,
ik vind geen retourlabel in mijn inbox of op MyProximus. Wel een referentie van de bestelling. Maar ik weet dus niet hoe de decoder terug te sturen of naar waar.
Kan iemand mij een nieuw retourlabel mailen a.u.b.?
Bedankt!
Gewoon ter info:
Het zijn alleen de decoders van het type V5-compact en V7 decoder die nog moeten teruggestuurd worden.
Beste Joel,
bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld met klantennummer.
Ik zou de decoder voor 22/12 moeten terugsturen, en ik wil dat graag doen, maar zolang ik geen adres of barcode heb, kan ik het niet versturen.
Kan je me helpen?
Bedankt.
gr Tom
De proximus forummedewerkers ( die morgen terug langskomen) kunnen je retourlabels opsturen om die zo gratis kunnen terug te sturen via Bpost.
Best zoveel mogelijk gegevens invullen in je forumprofiel en het MAC adres (staat op een label van de decoder) in het veld “ticket” zetten.
Hallo, ik wil m’n tweede tv box terugsturen en hiervoor niet langer betalen (wegens gn tweede tv meer).
kan je daarmee helpen, aub?
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
van zodra hier een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt kunnen ze daar voor zorgen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.