Skip to main content

Goede morgen,

ik kreeg van jullie een nieuwe decoder

Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.

Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?

Dank je

Catherine

Hi Martin

Daar zit enkel een barcode bij, geen retourlabel. Ik zal nog eens extra checken. 

Groetjes Catherine 


In ieder geval als de @Proximus forummedewerkers hier passeren kunnen ze u altijd opnieuw opsturen als je ze niet terugvindt.


normaal ontvang je een mail met de retourlabels in bijlage, ook eens kijken in je spam/junk folder of die daar in terecht gekomen is, maar als je deze nergens terugvindt kunnen de @Proximus forummedewerkers je altijd deze opnieuw opsturen.


@KimmyJR Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Het kan misschien zijn zoals @Martin aanhaalde dat het huidige materiaal niet hoeft opgestuurd te worden.Hangt van het type af.Groetjes,Joel


@Martin Inderdaad.Dat is ook afhankelijk van de situatie, bijvoorbeeld als er andere apparatuur bij is (modem + wifi booster) dan zal de decoder ook altijd mee terug moeten (ook al is het een V4).Vandaar best de brief afwachten wat er opstaat wat men eventueel moet terug sturen of wat niet.Groetjes,Joel.


@PojkeF 

ik stuur je een privébericht over de procedures die we gaan volgen..;

groeten

tina


@Joel M Bedankt voor je antwoord, maar mag ik daaruit dan concluderen dat je niet default er mag vanuit gaan dat de decoder V5 en de decoder V5C naar het recyclage park mag zoals dit wel het geval is voor de V4 decoder en ook o.a. voor de afstandsbedieningen en de bbox2 (voor zover de bbox2 nog inloop is !)


@KimmyJR  Ik heb het je via mail toegezonden. Groetjes Luc


@Joel M Bedankt om dit nog verder te verduidelijken.


@Joel M , oei. Dat was een vraagje voor mijn moeder, en niet voor mezelf …

kunnen we dat nog rechtzetten?


@PojkeF Pas maandag komt hier iemand die van Proximus zelf is terug langs.


@PojkeF

bedoel je dat we op een ander klantennr moesten opzeggen??  Graag feedback…

groeten

Tina


@tina.b inderdaad Tina. 


@PojkeF 

Dringend je privéberichten lezen aub ivm je toestellen.

Groeten

tina


Beste, 

ik vind geen retourlabel in mijn inbox of op MyProximus. Wel een referentie van de bestelling. Maar ik weet dus niet hoe de decoder terug te sturen of naar waar.

Kan iemand mij een nieuw retourlabel mailen a.u.b.?

Bedankt! 
 


Gewoon ter info:

Het zijn alleen de decoders van het type V5-compact en V7 decoder die nog moeten teruggestuurd worden.


Beste Joel,

bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld met klantennummer.

Ik zou de decoder voor 22/12 moeten terugsturen, en ik wil dat graag doen, maar zolang ik geen adres of barcode heb, kan ik het niet versturen.

Kan je me helpen?

Bedankt.

gr Tom


@Martin 'indien een decoder naar een recyclagepark gebracht mag worden, zal dit vermeld staan op de bevestigingsbrief. Indien er een bpost label meegestuurd wordt, dan moet deze retour gestuurd worden.Groetjes,Joel


@Joel M Gisteren vernam ik hier via het forum dat de oude decoder V5 en V5 compact decoder niet meer zou moeten teruggestuurd worden (bvb bij omruiling) en naar het recyclage park mag gebracht worden?


@PojkeF Opzeg decoder ingeleid via order R000000110000ML2B3 en label verstuurd naar uw gmail(zie profiel) annick.hexxx@xxxxx.com


De proximus forummedewerkers ( die morgen terug langskomen) kunnen je retourlabels opsturen om die zo gratis kunnen terug te sturen via Bpost. 

Best zoveel mogelijk gegevens invullen in je forumprofiel en het MAC adres (staat op een label van de decoder) in het veld “ticket” zetten. 


Hallo, ik wil m’n tweede tv box terugsturen en hiervoor niet langer betalen (wegens gn tweede tv meer). 
kan je daarmee helpen, aub?


@Jurgen1975  Dag Jurgen, ik heb je deze gemaild. Groetjes Luc


@Jurgen1975  Voor welk klantennummer heb je het retourlabel nodig? Noteer je deze even in je profielgegevens hier op het forum? Dank je wel. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd


van zodra hier een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt kunnen ze daar voor zorgen.


Reageer