Vraag

Decoder terugsturen

  • 23 April 2021
  • 31 reacties
  • 4896 Bekeken

Goede morgen,

ik kreeg van jullie een nieuwe decoder

Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.

Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?

Dank je

Catherine


31 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Inderdaad.Dat is ook afhankelijk van de situatie, bijvoorbeeld als er andere apparatuur bij is (modem + wifi booster) dan zal de decoder ook altijd mee terug moeten (ook al is het een V4).Vandaar best de brief afwachten wat er opstaat wat men eventueel moet terug sturen of wat niet.Groetjes,Joel.

normaal ontvang je een mail met de retourlabels in bijlage, ook eens kijken in je spam/junk folder of die daar in terecht gekomen is, maar als je deze nergens terugvindt kunnen de @Proximus forummedewerkers je altijd deze opnieuw opsturen.

Hi Martin

Daar zit enkel een barcode bij, geen retourlabel. Ik zal nog eens extra checken. 

Groetjes Catherine 

In ieder geval als de @Proximus forummedewerkers hier passeren kunnen ze u altijd opnieuw opsturen als je ze niet terugvindt.

Reputatie 7
Badge +3

@KimmyJR Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Het kan misschien zijn zoals @Martin aanhaalde dat het huidige materiaal niet hoeft opgestuurd te worden.Hangt van het type af.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@PojkeF 

ik stuur je een privébericht over de procedures die we gaan volgen..;

groeten

tina

@Joel M Bedankt om dit nog verder te verduidelijken.

@Joel M , oei. Dat was een vraagje voor mijn moeder, en niet voor mezelf …

kunnen we dat nog rechtzetten?

@PojkeF Pas maandag komt hier iemand die van Proximus zelf is terug langs.

Dank je Martin

@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?

Dank je

Catherine

Reputatie 7
Badge +4

Dank je Martin

@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?

Dank je

Catherine

hi, mogen we deze opsturen naar het mailadres gelinkt aan je forum profile of liever een ander mailadres ?
je kan deze label ook terug viaden via myproximus bij je bestellingen

Goede middag @jonathandr 

je mag het opnieuw sturen naar mijn email je

Bij bestellingen heb ik enkel de barcode, maar geen verzendlabel

Groetjes

Catherine

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen1975  Dag Jurgen, ik heb je deze gemaild. Groetjes Luc

Goede middag,

Ik moet mijn oude decoder terugsturen maar ben de retour label kwijt geraakt.

Kunnen jullie deze opnieuw doormailen naar jurgen.XXXXXXXXXXX.com

 

Alvast bedankt !

Reputatie 7
Badge +3

@PojkeF

bedoel je dat we op een ander klantennr moesten opzeggen??  Graag feedback…

groeten

Tina

ter info: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Ok. Maar hoe kan ik de retour label opnieuw ontvangen?

van zodra hier een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt kunnen ze daar voor zorgen.

Beste, 

ik vind geen retourlabel in mijn inbox of op MyProximus. Wel een referentie van de bestelling. Maar ik weet dus niet hoe de decoder terug te sturen of naar waar.

Kan iemand mij een nieuw retourlabel mailen a.u.b.?

Bedankt! 
 

@tina.b inderdaad Tina. 

Gewoon ter info:

Het zijn alleen de decoders van het type V5-compact en V7 decoder die nog moeten teruggestuurd worden.

Beste Joel,

bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld met klantennummer.

Ik zou de decoder voor 22/12 moeten terugsturen, en ik wil dat graag doen, maar zolang ik geen adres of barcode heb, kan ik het niet versturen.

Kan je me helpen?

Bedankt.

gr Tom

Reputatie 7
Badge +3

@PojkeF 

Dringend je privéberichten lezen aub ivm je toestellen.

Groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@KimmyJR  Ik heb het je via mail toegezonden. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen1975  Voor welk klantennummer heb je het retourlabel nodig? Noteer je deze even in je profielgegevens hier op het forum? Dank je wel. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Reageer