Goede morgen,
ik kreeg van jullie een nieuwe decoder
Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.
Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?
Dank je
Catherine
Goede morgen,
ik kreeg van jullie een nieuwe decoder
Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.
Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?
Dank je
Catherine
Beste Joel,
bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld met klantennummer.
Ik zou de decoder voor 22/12 moeten terugsturen, en ik wil dat graag doen, maar zolang ik geen adres of barcode heb, kan ik het niet versturen.
Kan je me helpen?
Bedankt.
gr Tom
Gewoon ter info:
Het zijn alleen de decoders van het type V5-compact en V7 decoder die nog moeten teruggestuurd worden.
Beste,
ik vind geen retourlabel in mijn inbox of op MyProximus. Wel een referentie van de bestelling. Maar ik weet dus niet hoe de decoder terug te sturen of naar waar.
Kan iemand mij een nieuw retourlabel mailen a.u.b.?
Bedankt!
Dringend je privéberichten lezen aub ivm je toestellen.
Groeten
tina
ik stuur je een privébericht over de procedures die we gaan volgen..;
groeten
tina
bedoel je dat we op een ander klantennr moesten opzeggen?? Graag feedback…
groeten
Tina
kunnen we dat nog rechtzetten?
De proximus forummedewerkers ( die morgen terug langskomen) kunnen je retourlabels opsturen om die zo gratis kunnen terug te sturen via Bpost.
Best zoveel mogelijk gegevens invullen in je forumprofiel en het MAC adres (staat op een label van de decoder) in het veld “ticket” zetten.
Hallo, ik wil m’n tweede tv box terugsturen en hiervoor niet langer betalen (wegens gn tweede tv meer).
kan je daarmee helpen, aub?
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
van zodra hier een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt kunnen ze daar voor zorgen.
Ok. Maar hoe kan ik de retour label opnieuw ontvangen?
ter info: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Goede middag,
Ik moet mijn oude decoder terugsturen maar ben de retour label kwijt geraakt.
Kunnen jullie deze opnieuw doormailen naar jurgen.XXXXXXXXXXX.com
Alvast bedankt !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.