Skip to main content

Goede morgen,

ik kreeg van jullie een nieuwe decoder

Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.

Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?

Dank je

Catherine

@PojkeF 

Dringend je privéberichten lezen aub ivm je toestellen.

Groeten

tina


Beste, 

ik vind geen retourlabel in mijn inbox of op MyProximus. Wel een referentie van de bestelling. Maar ik weet dus niet hoe de decoder terug te sturen of naar waar.

Kan iemand mij een nieuw retourlabel mailen a.u.b.?

Bedankt! 
 


Gewoon ter info:

Het zijn alleen de decoders van het type V5-compact en V7 decoder die nog moeten teruggestuurd worden.


@KimmyJR Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Het kan misschien zijn zoals @Martin aanhaalde dat het huidige materiaal niet hoeft opgestuurd te worden.Hangt van het type af.Groetjes,Joel


Beste Joel,

bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld met klantennummer.

Ik zou de decoder voor 22/12 moeten terugsturen, en ik wil dat graag doen, maar zolang ik geen adres of barcode heb, kan ik het niet versturen.

Kan je me helpen?

Bedankt.

gr Tom


@KimmyJR  Ik heb het je via mail toegezonden. Groetjes Luc


Reageer